Тренгові вправи для вчителів та учнів. Non stop team work «Разом ми сила».

Про матеріал

Матеріали тренінгу апробовані із вчителями під час проведення EdCampу в навчальному закладі. Матеріали містять різноманітні вправи на формування та згуртування команди, вирішення проблеми, виховання толерантності. Можна використовувати в роботі не лише із вчителями, але й учнями.

Перегляд файлу

Non stop team work «Разом ми сила»

  1. Знайомство. ( 5хвилин)

Завдання;

  • Назвати ім’я
  • Назвати одне слово, яке ви асоціюєте із сьогоднішньою подією. Завершити речення «Для мене EdCampце … »  Проте саме речення не слід повторювати лише ваша асоціація.

 

  1. Наступний етап  «Простий вузол» (8 хв.)

 Всі учасник стають у коло взявшись за руки. Ведучий наголошує це позиція №1.  Опустивши руки і зробивши крок вперед учасникам слід перехрестити руки і не відпускаючи руки вернутися до позиції №1. 

  • Зараз давайте розігріємо наші розумові навички
  • Це виклик для нашої великої команди.
  • Ви готові?
  • Візьміться за руки, подивіться навколо, посміхніться і запам’ятайте це коло і цю позицію, сусідів навпроти.
  • Це мета, яку ви маєте досягнути вирішивши наступне завдання.
  • Опустіть руки і зробіть два кроки вперед до центру кола.
  • Відчуйте плечі своїх сусідів.
  • Тепер перехрестіть свої руки, і візьміть руки своїх сусідів.
  • Не відпускаючи руки, ви  маєте досягнути першої позиції.
  • З ціллю безпеки на тримайте руки занадто міцно, щоб не травмувати їх.
  • Але ні в якому разі не відпускати руки
  • Молодці дуже добре ви впоралися із завданням

 

  1. Наступна сходинка  «Мій друг» (10 хвилин)

Ведучий. Часто буває так, що ми сприймаємо яку-небудь групу, як ціле і не замислюємося про те, що кожний її представник – зовсім унікальний і неповторний. Наприклад, нам може здаватися, що «всі китайці на одне лице», що всі німці страшні педанти. Однак якщо ми ближче познайомимося з конкретною людиною з цієї групи, більше дізнаємось про неї, то її індивідуальність, неповторність будуть очевидними.

Завдання:  

Візьміть кожний собі по картоплині. Роздивіться її якомога уважніше, з'ясуйте «особливі прикмети». Спробуйте «подружитися» з нею. Назвіть вашого друга.   На це дається 1 хвилина. ( Потім картопля змішується у кошику).

  • Підійдіть до покривала і спробуйте знайти свою картоплину.
  • Чи було легко знайти саме свою картоплину?
  • Що було вам потрібно, для того, аби легко її впізнати?
  • Спробуйте описати особливість вашої картоплини.

Висновок: Всі ми різні, не подібні один до одного,  маємо свої особливості. Завдяки тому що ми різні ми співіснуємо і будуємо спільне майбутнє.

 

4 .  «Поділись своєю добротою». (8хв.)

  • Для наступного випробування давайте уявимо себе пілотами літака і політаємо. Запустіть літачки. Зверніть увагу на крила літака (10 хв.)  ЗАПУСТИТИ ЛІТАЧКИ

За допомогою літачків розділити учасників на 2 команди ( 2 кольори) .

Учасник роблять два кола, внутрішнє і зовнішнє. Внутрішнє коло залишається нерухомим, тоді як зовнішнє рухається за годинниковою стрілкою та за командою (хлопком) ведучого..

Завдання:

Рухаючись за часовою стрілкою,  обмінятися із партнером наступними словами

Я вас бачу вперше і мені у вас подобається….

Я вас знаю і мені імпонує …..

Зверніть увагу. Що сьогодні всесвітній день спонтанного прояву доброти, то ж давайте не будемо скупими на добрі слова.

 

5. «Велике сімейне фото» (8 хв.)

Уявіть що ви, а саме ваша команда, велика сім’я і вам необхідно сфотографуватися для сімейного альбому. Спершу виберіть фотографа. Саме фотограф має розставити всіх правильно на фото. Першим із сім’ї обирають дідуся , він теж може допомагати і розставляти членів сім’ї. Все тепер ви самі маєте вирішити кому ким бути і де стояти. Роль фотографа і дідуся – це зазвичай мають бути лідери. Після розподілу ролей фотограф рахує до 3х. На рахунок 3 всі дружньо кажуть сир.

 

6. Вправа «Імпульс» (8 хв.)

 Учасникам пропонується, стоячи в колі, взятися за руки і по черзі передати «імпульс», швидко один раз стискаючи долоню сусіда, справа наліво. (Дві групи порівну кількість учасників стають у коло розірвавшись лише в одному місці. Ведучий бере по центру руки учасників і прижимає їх. Учасники повинні один за одним прижати руку наступного учасника ніби передаючи струм,  з метою ухопити першим приз) .

ПІДСУМОК (5хв)

(Стати у коло. По черзі приєднуючись до мене , взявши сусіда за великий палець, завершити речення

  • Для досвіду я візьму…
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
5 липня 2018
Переглядів
764
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку