8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Тренінг для педагогів за темою: «Емоційна стабільність учителя, як важлива складова професійної діяльності»

Про матеріал
Питання, яке ми сьогодні розглядаємо, дуже актуальне в нашому шкільному середовищі, і, на мою думку, нам усім потрібно навчитися правильно його розв'язувати. Мета тренінгу: розвивати позитивний емоційний стан педагогів, налаштовувати на безконфліктне спілкування в соціумі, розуміння себе та інших, на зниження стресогенності та емоційного вигорання.
Перегляд файлу

Тренінг для педагогів за темою:

«Емоційна стабільність учителя, як важлива складова професійної діяльності»

 

Мета: розвивати позитивний емоційний стан педагогів, налаштовувати на безконфліктне спілкування в соціумі, розуміння себе та інших, на зниження стресогенності та емоційного вигорання.

 

І. Вступ.

 Питання, яке ми сьогодні розглядаємо, дуже актуальне в нашому шкільному середовищі, і, на мою думку, нам усім потрібно навчитися правильно його розв'язувати (оголошується мета проведення заняття).

1. Вправа «Вироблення правил групової роботи» (7 хв.)

Мета: створити нормальний психологічний клімат.

Обладнання: плакат, маркери.

Хід вправи.

Для того, щоб досягти духовної, позитивної гармонії в роботі, необхідно виробити правила співпраці, взаємодопомоги, якими керуватимуться учасники групи. Для  прикладу можуть бути такі правила:

• працюємо «тут» і «тепер»;

• сприйняття інших як самого себе;

• нічого не критикувати;

• вміти слухати і чути (один говорить - всі слухають);

• бути активними;

• дотримання регламенту.

Всі прийняті правила записуються на великому плакаті «Наші правила».

2. Вправа «Торбинка» (15 хв.)

Учасникам пропонується вибрати один предмет із торбинки ведучого, та, обміркувавши,  пояснити як саме цей предмет відображає його внутрішній стан або просто схожий на нього зовнішньо.

 

3. Вправа «Мікс» (15 хв.)

Для гри всі учасники повинні встати в коло, в центрі якого розташовується заздалегідь обраний ведучий. Ведучий показує рукою на будь-якого з гравців і вимовляє одне з трьох понять: «Слон», «Тостер» або «Джеймс Бонд».

Той гравець, на якого було зазначено, і його сусіди з ліва та справа  виконують відповідне завдання:

«Слон»: центральний гравець зображує хобот (взявшись рукою за ніс і просунувши в утворений отвір іншу руку). Сусіди, приставивши півколом руки до центрального гравця, повинні зобразити вуха слона.

«Тостер»: двоє крайніх беруться за руки, так, щоб центральний гравець опинився в кільці їх рук. Потім центральний гравець підстрибує, зображуючи готовий тост і кричить: «Я готовий!»

«Джеймс Бонд»: центральний гравець складає руки «пістолетиком» і стріляє, зображуючи Джеймса Бонда. Його сусіди зображують подружок Джеймса Бонда, обіймають його і кажуть: «О, Джеймс!».

4. Притча про почуття (7хв.)
Кажуть, що якось зібрались в одній частині Землі разом всі людські почуття.
Коли СУМ позіхнув вже втретє, БОЖЕВІЛЛЯ запропонувало:
"А нумо грати в хованки!".
ІНТРИГА  припідняла брову: "Хованки? Що це за гра?".
БОЖЕВІЛЛЯ  пояснило, що один з них, наприклад, воно, водить - закриває очі й рахує до мільйона, в цей час як решта ховається. Той, кого знайдуть останнім, стане водити наступним й так далі.
ЕНТУЗІАЗМ затанцював з ЕЙФОРІЄЮ,  РАДІСТЬ так скакала, що переконала СУМНІВ, ось лише АПАТІЯ, яку ніколи нічого не цікавило, відмовилась від участі у грі.
ПРАВДА вирішила не ховатися, тому що кінець кінцем її все одно завжди знаходять.
ГОРДІСТЬ сказала, що це зовсім ідіотська гра (її нічого окрім себе самої не хвилювало).
БОЯГУЗТВО дуже не хотіло ризикувати.
- Раз, два, три, - почало відлік БОЖЕВІЛЛЯ.
Першою заховалась ЛІНЬ. Вона залягла за найближчим каменем на дорозі. ВІРА піднялась в небо, а ЗАЗДРІСТЬ заховалась у тіні ТРІУМФУ, який власними силами зумів видертись на вершину найвищого дерева. ШЛЯХЕТНІСТЬ дуже довго не могла сховатися, оскільки кожне місце, яке вона знаходила здавалось ідеальним для її друзів:
- кришталево чисте озеро - для ВРОДИ;
- ущелина в дерева для СТРАХУ;
- крило метелика - для ХТИВОСТІ;
- подих вітру - так це ж для ВОЛІ!
Отже, вона замаскувалась у промінчику сонця.
ЕГОЇЗМ, навпаки, знайшов лише для себе тепле й затишне містечко. БРЕХНЯ сховалась на дні океану (а на справді ж вона сховалась у веселці), а ПРИСТРАСТЬ й БАЖАННЯ затаїлись у жерлі вулкану. ЗАБУДЬКУВАТІСТЬ, навіть не паятаю де вона сховалась, але це не важливо.
Коли БОЖЕВІЛЛЯ дорахувало до 999999, КОХАННЯ все ще шукало, де б йому сховатися, але все вже було зайнято. Але раптом воно побачило чудовий кущ  (троянд) й вирішила там сховатись серед його квітів.
- Мільйон, - дорахувало БОЖЕВІЛЛЯ й стало шукати.
Першою воно, звичайно ж знайшло ЛІНЬ. Потім почуло як ВІРА сперечається з БОГОМ, а про ПРИСТРАСТЬ та БАЖАННЯ воно дізналося з того як тремтить вулкан, потім БОЖЕВІЛЛЯ побачило ЗАЗДРІСТЬ й догадалось де ховається ТРІУМФ. ЕГОЇЗМ й шукати то не було потреби, тому що місцем, де він ховався виявився вулик з бджолами, які вирішили прогнати непроханого гостя. У пошуках БОЖЕВІЛЛЯ підійшло напитися до струмка й побачило ВРОДУ. СУМНІВ сидів  біля паркану, вирішуючи, з якого боку ж йому заховатися. Отже було знайдено  всіх: ТАЛАНТ - у свіжій та соковитій траві, СУМ - у темній печері, БРЕХНЯ - у веселці (якщо чесно, то вона ховалась на дні океану). Ось лише КОХАННЯ знайти не змогли.
БОЖЕВІЛЛЯ шукало за кожним деревом, у кожному струмку, не верхівці кожної гори й, нарешті, воно вирішило подивитись у кущах руж, і коли розсунуло гілки, почуло крик. Гострі шипи руж поранили КОХАННЮ очі. БОЖЕВІЛЛЯ не знало, що робити, почало вибачатись, плакало, благало, прохало пробачення й у спокутування своєї провини пообіцяло КОХАННЮ стати її поводирем.
І ось з того часу, коли вперше на Землі грали в хованки...
КОХАННЯ сліпе, а БОЖЕВІЛЛЯ водить його за руку...

 Рефлексія. Підбиття підсумків.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
9 травня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку