Тренінг для учнів на тему: "Ризики та здоров’я людини"

Про матеріал
Усвідомлювати та опанувати учнями навичок саморозуміння й самоаналізу, розуміння мотивів поведінки оточуючих, уміння робити вибір і брати на себе відповідальність за наслідки які несуть загрозу здоров'ю людини.
Перегляд файлу

Тренінг на тему: «Ризики та здоров’я людини»

МЕТА: опанувати учнями навичок саморозуміння й самоаналізу, розуміння почуттів і мотивів поведінки оточуючих, уміння робити вибір і брати на себе відповідальність; поглибити здатність учнів до рефлексії, аналізу своїх слабких та сильних рис; навчати учнів знаходити вихід із скрутних ситуацій, долати неприємні почуття і невпевненість; сприяти формуванню позитивної самооцінки .

ОБЛАДНАННЯ: стікери, ватман, маркери, скотч, ножиці, робочий бланк учасника тренінгового заняття,

ЦІЛЬОВА ГРУПА : підлітки

  1. Привітання «Закінчи фразу: «Я люблю ризикувати, коли …»
  2. Мозковий штурм «Ризикована поведінка – це»
  3. Інформаційне повідомлення.

Дієслово ризикувати має декілька значень. Перше значення – пускатися навмання, відважитися, піддатися впливу, випадковості, сподіваюсь на щастя; друге – піддаватися відомій небезпеці, мінливості, невдачі. Ризик – це ситуації чи обставини, за яких вам та вашому здоровю або навіть життю може загрожувати небезпека, але за певної поведінки її можна уникнути.

  1. Вправа «Причини і наслідки» Обговорення ситуацій із життя.

Мета: навчити учнів оцінювати ступінь ризику в тій чи іншій ситуації.

     Учасники обєднуються в групи. Кожна підгрупа отримує аркуш з описом ситуації.

Хлопець запропонував покурити бо сумно.

На вечірці запропонували  спробувати цікаву таблетку.

 На спортивному майданчику хлопці запропонували випити пиво після уроків.

  1. Вправа «Склади вірш - попередження». Кожна група складає вірш та потім презентує його.

__________________________жити

 _________________________курити

__________________________не спіши

__________________________збережи

 

  1. Вправа «Поради схильній до ризику людині»
  2. Анкетування « Шкідливі звички»
  3. Рефлексія групи

Учасники тренінгового заняття звертаються до валізи очікування, заповнюють робочий  бланк  учасника тренінгового заняття.

  • Мені не сподобалось;
  • Я замислилась (-вся);
  • Наступного разу мені хотілося б…”.
  1. Підсумок заняття. Причин багато бажання справити враження на друзів, невміння відмовити, бажання бути дорослим. У підлітковому віці не завжди усвідомлюємо ці причини, що може привести до поганих наслідків. Але потрібно вчитись бути відповідальним за свої вчинки , усвідомлювати важливість власної поведінки щодо свого життя та здоров’я.

 

 

Додаток

Анкета

Моє ставлення до паління:

  • Ніщо і ніхто не змусить мене палити;
  • Думаю, я спробую хоча б раз чи двічі;
  • Я вже спробував(ла), але зараз не палю;
  • Я час від часу палю;
  • Я часто палю і робитиму це надалі;

Моє ставлення до вживання алкоголю:

  • Ніщо і ніхто не змусить мене пити;
  • Думаю, я спробую хоча б раз чи двічі;
  • Я вже спробував(ла), але зараз не вживаю;
  • Я час від часу вживаю алкоголь;
  • Я часто вживаю алкоголь  і робитиму це надалі;

Моє ставлення до наркотиків:

  • Я ніколи не вживатиму наркотиків;
  • Думаю, я спробую хоча б раз чи двічі;
  • Я вже спробував(ла), але зараз не вживаю;
  • Я час від часу вживаю наркотичні речовини;
  • Я часто вживаю наркотики  і робитиму це надалі;

      Мої друзі:

  • Ніколи не вживали наркотиків;
  • Хотіли б спробувати наркотики;
  • Вже спробували наркотики;
  • Час від часу вживають наркотичні речовини;
  • Дуже часто вживають наркотики

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку