Тренінг на тему: «Ризики та здоров’я людини»
МЕТА: опанувати учнями навичок саморозуміння й самоаналізу, розуміння почуттів і мотивів поведінки оточуючих, уміння робити вибір і брати на себе відповідальність; поглибити здатність учнів до рефлексії, аналізу своїх слабких та сильних рис; навчати учнів знаходити вихід із скрутних ситуацій, долати неприємні почуття і невпевненість; сприяти формуванню позитивної самооцінки .
ОБЛАДНАННЯ: стікери, ватман, маркери, скотч, ножиці, робочий бланк учасника тренінгового заняття,
ЦІЛЬОВА ГРУПА : підлітки
Дієслово ризикувати має декілька значень. Перше значення – пускатися навмання, відважитися, піддатися впливу, випадковості, сподіваюсь на щастя; друге – піддаватися відомій небезпеці, мінливості, невдачі. Ризик – це ситуації чи обставини, за яких вам та вашому здоровю або навіть життю може загрожувати небезпека, але за певної поведінки її можна уникнути.
Мета: навчити учнів оцінювати ступінь ризику в тій чи іншій ситуації.
Учасники обєднуються в групи. Кожна підгрупа отримує аркуш з описом ситуації.
Хлопець запропонував покурити бо сумно.
На вечірці запропонували спробувати цікаву таблетку.
На спортивному майданчику хлопці запропонували випити пиво після уроків.
__________________________жити
_________________________курити
__________________________не спіши
__________________________збережи
Учасники тренінгового заняття звертаються до валізи очікування, заповнюють робочий бланк учасника тренінгового заняття.
Додаток
Анкета
Моє ставлення до паління:
Моє ставлення до вживання алкоголю:
Моє ставлення до наркотиків:
Мої друзі: