Конспект корекційного – розвиткового заняття «Корекція розвитку»
за темою
«Конструкторські ігри. Збери за схемою» . Намалюй за схемою.
Асистент вчителя:
Дроздова Анна Павлівна
Тема: Збери за схемою. Намалюй за схемою.
Мета заняття :ознайомити учня з поняттям «конструктор» його видами , формою та розміром; виконувати дії згідно заданої схеми; вчити складати схеми за зразком;розвивати уважність, зорову пам'ять , координацію рухів та швидкість реакції;корекція мислення, уяви, творчого мислення, дрібної моторики; створення позитивно-емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості.
Обладнання: кубики, целинки lego, lego конструктор(дрібний),ігольчатий конструктор, м’які кубики, дидактична гра «Склади за схемою», тематичний конструктор «Ферма», ноутбук.
Хід заняття:
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
На порозі новий день
Всім говорить «Добрий день»!
Привітав він ліс і поле,
Хвилі ,що у синім морі.
Добрий день, тобі й мені
Усім людям на землі.
ІІ. Основна частина заняття.
1.Гра «Чарівний мішечок».
В мішечку лежить (кубики,целинки lego, lego конструктор(дрібний),ігольчатий конструктор, м’які кубики).
-Зараз по черзі будемо діставати з мішечка деталь називати та описувати її.
-Як називається деталь?Якої вона форми, кольору?
-Чи всі деталі однакові за формою, розміром, кольором?
2.Поняття «Конструктор» , види.
-Конструктор – дитяча іграшка, набір деталей для збирання різноманітних конструкцій.
Види конструктора:
(Презентація видів конструктора )
3. Повідомлення теми заняття.
-Сьогодні на нашому занятті ми будемо працювали з конструктором Duplo та ігольчатим конструктором.
4. Вправа «Збери за схемою».
5. Дидактична гра «Збери ферму».(Робота з тематичним конструктором )
6. Релаксація.
Ми стомились працювати ,
Будем з «Lego» відпочивати .
Жовта - тупаєм, кружляєм,
Від роботи спочиваєм.
А зелена- присідаєм,
Й руки вгору підіймаєм.
Голубу тримаю я-
Плескай ти і я.
В кошик целинки складемо .
Працювати почнемо.
7. Вправа «Намалюй схему».
ІІІ. Прощання.
Ось прийшов прощання час
Було в нас усе гаразд
Все зуміли, все змогли
«До побачення» - скажи.