Презентація "Вплив відновних практик на формування безпечного і комфортного середовища для розвитку дитини".

Про матеріал
Презентація "Відновних практик на формування безпечного і комфортного середовища для розвитку дітей". Рекомендації використовувати відновні практики у своїй роботі, як методи профілактики насильства, булінга, формування партнерських відносин між учнями, батьками, вчителями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВПЛИВ ВІДНОВНИХ ПРАКТИК НА ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО І КОМФОРТНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ

Номер слайду 2

БЕЗПЕКА ШКОЛЯРА Безпека школяра – цінність без якої жодні реформи освіти не будуть ефективними адже налякана дитина не може добре вчитися, розвиватися. Для шкільного середовища важливим є акцент на відновленні відносин між учасниками конфлікту та створення дружньої атмосфери, яка сприятиме навчанню. Для досягнення такої мети у своїй роботі ми широко використовуємо відновні практики.

Номер слайду 3

ВІДНОВНІ ПРАКТИКИпрактики, які спрямовані на вирішення конфліктних ситуацій, які передбачають відновлення відносин порушених унаслідок конфлікту.практики, спрямовані на вирішення конфліктних ситуацій, які передбачають відновлення порушених у наслідок конфлікту відносин його учасників та їхнього оточення, відшкодування завданої конфліктом шкоди та створення шкільної атмосфери, яка знижує ризик виникнення таких ситуацій. Це нова парадигма мислення і розвитку практики включення, поваги і відповідальності.

Номер слайду 4

ВІДНОВНІ ПРАКТИКИЯ – ПОВІДОМЛЕННЯМЕДІАЦІЯВІДНОВНА МОВАКОЛО

Номер слайду 5

Я – ПОВІДОМЛЕННЯМи часто починаємо говорити за когось або на когось: «Ти мене образив. Ти не вивчив урок . Ти порушував дисципліну на уроці». Такі «Ти – повідомлення» з негативним контекстом часто порушують комунікацію, викликають у людей обурення, почуття образи. Я – повідомлення з позитивним контекстом є більш ефективним способом впливу на людину з метою зміни її поведінки. В такому контексті інший почує і зрозуміє їх набагато швидше. «Я – повідомлення повинно» бути без засудження чи погрози. це практика, яка попереджає конфліктні ситуації та допомагає людям краще розуміти один одного. ВИЗНАЧЕННЯ: АКТУАЛЬНІСТЬ:

Номер слайду 6

СКЛАДОВІ МОДЕЛІ «Я – ПОВІДОМЛЕННЯ»Опис того, що було, опис події яка вас засмутила. (Коли це відбувається…Коли я бачу… Коли я стикаюсь з такою ситуацією…)Наша реакція на подію, повідомити свої почуття, свої думки, переживання позиції й потреби. (Я почуваюся…емоції, почуття, переживання)Висловлення розуміння й пояснення потреб та інтересів (Тому що для мене важливо…). Бажані зміни варіант вирішення ситуації. (Ось чому я пропоную/ прошу тебе).

Номер слайду 7

ПРИКЛАДСИТУАЦІЯ: Учень нагрубив на уроці. ЗВИЧНА РЕАКЦІЯ:«Ти знову мене грубіяниш!»Я – ПОВІДОМЛЕННЯ:«Я відчуваю, що тобі важко, але вірю, що ти можеш бути більш ввічливим.»

Номер слайду 8

КОЛОКОЛО – це відновна практика, що сприяє залученню до вирішення проблем усіх зацікавлених осіб і забезпечує їхню активну участь в обговоренні ситуації та прийнятті рішення. Головною особливістю кола є те, що кожен з учасників має можливість висловити власну думку та бути почутим іншими під час практики, яка забезпечує рівність усіх учасників

Номер слайду 9

СТРУКТУРА КОЛАВІДКРИТТЯкожен по черзі говорить, який в нього настрій, очікування, в залежності від того що запропонує ведучий. МІКСЕРгра з перемішування учасників. ОСНОВНА ВПРАВАосновна робота по обраній темі, може бути декілька завдань на основі цілей та завдань уроку. РУХАНКАгра на співпрацю, для психоемоційного розвантаження. КОЛО ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУколо висловлення думок щодо того, чого ви навчилися. ЗАКРИТТЯпідведення підсумків щодо обраної теми та закриття простору кола

Номер слайду 10

ПРАВИЛА КОЛАГоворити має право лише той, хто тримає в руках Братину, або той, хто отримав особливе право від хранителя Кола. Братина(мовник) завжди рухається по Колу за годинниковою стрілкою («за сонцем»). Кожен повинен дочекатися своєї черги. Жоден не має права покинути Коло, поки воно не завершилося. Кожен має право передати Братину наступному, зберігши мовчання, якщо йому немає чого сказати або він/вона не хоче говорити. Братина передається по Колу доти, доки залишається людина, якій є що сказати з приводу дискусії. Коло закінчується тоді, коли Братина обійде його, а всі збережуть мовчання.

Номер слайду 11

ВІДНОВНА МОВАПам’ятайте!!! У поведінці дитини (людини) завжди є причина, наступні запитання покликані допомогти визначити чи готова дитина (підліток) знову приступити до навчання та як ви можете їй допомогти, якщо це не так. Ключове переконання Думка кожної людини є унікальної1. Що відбувається(-лося) на твій погляд?2. Думки впливають на почуття, почуття визначають поведінку.2. Про що ти думав тоді і що відчував? А потім?3. Наші дії – це стратегії, спрямовані на задоволення потреб.3. Що тобі потрібно щоб виправити ситуацію та всі мали змогу працювати далі?4. Нічого про нас без нас!4. Що потрібно зробити щоб наступного разу ця ситуація не повторилась?

Номер слайду 12

МЕДІАЦІЯМЕДІАЦІЯ – це добровільний, конфіденційний процес у якому нейтральна третя особа (медіатор) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятний варіант вирішення ситуації. Особливою рисою медіації є те, що сторони спільно беруть на себе відповідальність за прийняття рішення та його виконання.

Номер слайду 13

МЕДІАЦІЯУ своїй роботі медіатори керуються такими основними принципами: Добровільність. Розподіл відповідальностіНейтральність безпристрасність Конфіденційність Кожна зі сторін добровільно приймає рішення щодо участі у переговорах і усвідомлює, що рішення може бути досягнуте тільки шляхом співробітництва; можливість добровільного припинення процесу на будь – якому етапі. Усе, що відбувається на медіації не розголошується ні медіатором ні сторонами. За винятком ситуації , коли сторони планують завдати шкоди собі чи комусь. Під час процесу медіатор не займає позиції однієї із сторін не оцінює їх, а в рівній мірі допомагає обом. Медіатор є нейтральним по відношенню до конфлікту і водночас, щиро прагне допомогти сторонам знайти найкраще для обох рішення. Сторони несуть відповідальність за прийняття рішення та його виконання, медіатор – за дотримання правил та принципів процедури.

Номер слайду 14

Дякуємо за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Олена Пінчук
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку