2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Тренінг для вчителів

Про матеріал
Презентація сучасних та ефективих методів навчання з метою стимулювання бажання вчителів підвищувати свій професійний рівень, вчитися діяти та спілкуватися в команді, знаходити вихід із будь-якої ситуації.
Перегляд файлу

 

Педагогічний тренінг                   

«Я крокую до майстерності»                         

 

Учасники педагогічного тренінгу: вчителі природничо- математичного циклу, вчителі початкових класів.

 

Мета тренінгу: активізувати творчий потенціал кожного педагога; ознайомитись із новими ефективними методами навчання,  стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень; корекція хибних очікувань і типових ілюзій щодо роботи; підвищення самооцінки та впевненості у собі та у своїх знаннях, адже часто педагоги сумніваються у своїх можливостях; добір оптимальної стратегії професійної діяльності.

Завдання: допомогти  педагогам знайти вихід із будь-якої ситуації, яка може скластися, створити і підкріпити імідж успішного спеціаліста; розвивати вміння короткої самопрезентації; сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини.

Девіз: «Розуміти один одного, поважати, прощати, любити»

 

Вступ.

 

І. Вправа «Знайомство»

Ведучий: Перш ніж розпочати нашу роботу, нам потрібно познайомитись. Кожен учасник представляється  «Не хочу вихвалятися, але я…….. »

  • От ми з вами і дізналися більше один про одного.

Ми працюватимемо в групах а тому я пропоную вам назвати свою команду. Назву команди ви напишете на одній із трьох запропонованих кольорових книжок.

У вас є книжки синього, зеленого та червоного кольорів.

Коротенький підсумок:

Команда яка обрала червоний колір - Люди, які надають перевагу червоному, люблять бути лідерами. Майже всі почуття у них на максимумі. Вони наполегливі, не відкладають справи на потім.  Червоний – це активність, впевненість у своїх силах, прагнення перемогти,  перетворити і підкорити.

Команда яка обрала синій  колір– колір вічності, таємниці, глибокого спокою та інтуїції. Це колір неба, його пов’язують з духовним піднесенням людини, її чистотою. Він подобається скромним і меланхолічним натурам, яким край необхідно відчуття впевненості в собі та визнання оточуючих.

Команда яка обрала зелений  колір– це колір надії, мудрості. Він дає відчуття спокою і розслаблення. Ті, хто віддають перевагу цьому кольору, шукають різні способи самоствердження, оскільки для них це дуже важливо. Той, хто не сприймає, зелений колір, боїться життєвих проблем і труднощів взагалі. За фен-шуєм це колір всезагальної любові, процвітання.

ІІ. Мозковий штурм «Правила роботи в групі»

  • Для чого в нашому житті необхідні різноманітні правила?
  • Правила вкрай необхідні для створення такої обстановки, щоб кожен учасник:
  • міг відверто висловлюватись і виражати свої почуття й погляди;
  • не боявся стати об’єктом глузувань та критики;
  • був упевнений у тому, що все особисте, що обговорюється на занятті, не вийде за межі групи;
  • одержував інформацію сам і не заважав отримувати її іншим учасникам.

 

Ведучий: Щоб запропонували ви? (викладачі висловлюють свої пропозиції…)

Підсумок (ведучий  оголошує):

-         бути позитивними;

-         говорити по черзі;                       

-         бути активними;

-         слухати й чути кожного;

-         толерантно ставитись один до одного;

-         бути пунктуальними;

-         діяти за принципом «тут і зараз».

 

Ведучий:Чи згодні ви та чи приймаєте ці правила?                                                                                  

 

ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдань тренінгу.

  

 

  •    Отже, мета нашого заняття: ознайомитись із новими ефективними методами навчання,  стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень вчитися діяти та спілкуватися в колективі, знаходити вихід із будь-якої ситуації.

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

 

Покоління Z (10-24 років) та Альфа (0-9 років) народилися у світі, в якому алгоритми постійно змушують їх натискати, скролити і свайпати з шаленою швидкістю.

Тепер непросте завдання постало й перед вчителями. Як пристосувати традиційну навчальну програму до учнів, вихованих технологіями, і якою буде ціна компромісу з традиційною освітою?

Стрімко зростаюча глобалізація та розвиток технологій є причиною того, що людині необхідно максимально збільшити свою здатність до навчання, оскільки навчання є основою для постійного вдосконалення та адаптації до змін. Цьому також сприяє розширення архітектури освітнього простору, створення умов та можливостей для залученості до навчального процесу.

 «Найважливіша  умова  успішної  роботи  школи, -  підкреслював В.О.Сухомлинський, -  це  багате,  різностороннє  інтелектуальне  життя педагогічного  колективу,  допитливість,  інтерес  до  нового  в  науці,  постійне  інтелектуальне  зростання, удосконалення». 

Положенням  про  загальноосвітній  навчальний  заклад  чітко  визначені обов’язки педагогічних працівників, зокрема, необхідність постійно підвищувати свій  професійний  рівень,  педагогічну  майстерність,  загальну  і  політичну культуру.

В.О.Сухомлинський  наголошував  на  необхідності  постійного  поповнення «майстерні педагогічних засобів, яку повинен створити для себе кожний учитель».

Сучасні і ефективні методи та прийоми

 

(Про кожен з цих методів розповідають вчителі, які апробували дану методику на учнях. Вони ж придумують зазделегідь завдання для команд вчителів присутніх на тренінгах)

 

  1. Відеоскрайбінг
  2. Кластер
  3. Кубик Блума
  4. Сторітелінг
  5. Кейс метод
  6. Метод пазлів

(Додаток: презентації та відео)

 

У вчителя велика місія на землі. Він навчає, надихає, запалює, наповнює сенсом життя підростаючі покоління.

Справжній учитель повинен пам’ятати, що основним і кінцевим результатом педагогічної діяльності є сам учень, розвиток його особистості.

 

Обговорення.

Звичайно, навіть у найуспішнішого вчителя були кризи і поразки та ті факти, які ставили його у глухий кут, але не той вчитель успішний, який не припускається помилок, а той, хто зробивши помилку, не опускає руки, а проаналізувавши їх, зміг прийняти і вдосконалити їх у своїй творчій роботі з учнями.

Не бійтеся робити помилки, найголовніше вмійте з них виносити для себе правильні висновки.

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Гевич Катерина
Додано
27 березня 2019
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку