Тренінг "Добро і милосердя"

Про матеріал
З’ясувати зміст понять «добро», «милосердя»; формувати у дітей почуття доброти, милосердя до оточуючих, розвивати комунікативні навички, мовлення; виховувати бажання творити добро, оберігати оточуюче середовище.
Перегляд файлу

                    ТРЕНІНГ "ДОБРО І МИЛОСЕРДЯ"

Мета: З’ясувати зміст понять «добро», «милосердя»; формувати у дітей   

           почуття доброти, милосердя до оточуючих, розвивати комунікативні 

           навички, мовлення; виховувати бажання творити добро, оберігати оточуюче середовище.

 Обладнання: малюнок у вигляді дерева, квіточки ,скотч, вогник (декоративна свічка),проектор, дошка.

1. Привітання. Вправа «Коло добра».

- Діти, давайте станемо в коло, візьмемось за руки. Назвемо свою найкращу рису,подаруємо посмішку своїм товаришам і передамо тепло своїх долонь один одному.

- Сьогодні на нашому тренінгу ми поговоримо про добро і милосердя.

 

2. Правила тренінгу.

- Щоб наша робота була сьогодні плідною і ми все встигли зробити я пропоную вам ознайомитися з правилами тренінгу:

1. Правило піднятої руки;

2. Слухати і чути іншого;

3. Говорити по черзі;

4. Не критикувати;

5. Радіти успіхам інших;

6. Посміхатися.

 (Діти можуть правила доповнювати)

3. Вправа «Очікування».

- Так от сьогодні ми з вами з’ясуємо, що означають поняття «добро» і «милосердя».  Будемо вчитися аналізувати свої вчинки, та вчинки різних героїв. А головне, навчимося дарувати тепло оточуючим людям. Наші очікування від уроку я пропоную зобразити у вигляді Дерева, на якому розквітнуть весняні квіти.

- Візьміть квіточку, назвіть свої очікування та розмістіть її біля дерева .

Якщо ваші очікування здійсняться, ви в кінці тренінгу прикрасите ними наше дерево

Висновок

4. Зворотний зв'язок. Вправа «Сонечко».

- Діти, зараз я пропоную вам заплющити очі і уявити себе маленьким «сонечком». Давайте промовимо:

- «Я – маленьке сонечко. Я розчісую свої промінці і піднімаюся вільно і урочисто.

Я – велика куля. В мене багато тепла і світла.

Я – велике Сонце.

Я дарую своє тепло всім: небу, хмарам, річці, полям, тваринам, людям.

Я посміхаюся від щастя дарувати тепло, світло і добро».

Обговорення - Діти,який настрій став у вас після цієї вправи?

- Так, веселий, тому, що ми дарували оточуючим тепло, любов і добро.

Висновок

 

5. Міні – лекція «Доброта і милосердя»

Перегляд мультфільма про добро 

 

6. Робота в парах. Вправа «Бінго».

- Діти, я знаю, що ви теж багато робите добрих вчинків, про які ми зараз з вами поговоримо.

- Зараз пропоную вам із листочка зробити чоловічка «Бінго».

- Напишіть на ньому своє ім’я.

- Тепер ваше завдання – знайти людину, ім’я якої написано на чоловічку.

- У нас утворилися пари.

- А тепер розкажіть один одному про свою добру справу, яку ви зробили у своєму житті.

Обговорення

Висновок

Руханка «Буревій».

- Давайте трохи відпочинемо.

Всі встанемо. Наша вправа називається «Буревій». Я буду називати фразу , а ви хто має відношення до неї, міняється місцями один з одним.

- Буревій для тих, хто народився взимку… (літом, весною, восени).

- Хто допомагає своїм батькам.

- Хто читає молодшим братику чи сестрі казки.

- Хто допомагає бабусі готувати обід.

- Хто робить добрі справи.

 

7.Вправа «Сплети павутинку»
Діти стають в коло.
- А зараз пригадайте,хто з нашого класу і яке добро вам зробив. Ви будете передавати клубочок з нитками тому,хто зробив вам добро,тримаючи нитку в руках,тим самим плести павутинку доброти.

Обговорення

Висновок

 

8. Гра «Так. Ні».

- Діти, сьогодні ви дізналися, що означає бути добрим і милосердним. Пропоную вам пограти в гру «Так. Ні». Якщо те, що я буду казати, добра людина повинна робити – ви плещете в долоні, якщо ні – топаєте ніжками:

* Захищати слабкого

*Насміхатися з чужого горя

* Допомагати батькам

* Хвалитися, якщо зробив добру справу

* Робити добрі справи і не хизуватися

* Берегти природу

* Ображати тварин

* Допомагати друзям

- Молодці. Ви всі сьогодні гарно працювали і впоралися із всіма завданнями. Покладіть руки на голівки і погладьте себе.

 

9.Очікування. Вправа «Квіточка».

- Діти, зараз я пропоную повернутися до нашоі квіточки з очікуваннями. Підійдіть по-черзі і якщо ваші очікування від заняття здійснилися – то візьміть квіточку і зачитайте яка вона.

- Подивіться, як гарно  розквітло  наше дерево!   

 

10. Прощання.

- А зараз підійдіть, будь ласка, до мене.

Простягніть руку до вогника. Нехай цей вогник доброти і милосердя запалає у вашому серці. А ви в свою чергу понесете цей вогник по своєму життю і донесете його до інших людей, понесете його по всьому світі. І нехай Бог благословить вас на добрі вчинки, а ваш ангел-охоронець захищає вас від лиха.

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку