Тренінг - це одночасно:
Під час тренінгу створюється неформальне, невимушене спілкування, яке відкриває перед групою безліч варіантів розвитку та розв'язання проблеми, заради якої вона зібралася. Як правило, учасники в захваті від тренінгових методів, тому що ці методи роблять процес навчання цікавим, не обтяжливим.
Тренінг " Формування навичок здорового способу життя"
1. Організація класу.
2. Складання правил роботи.
* Уміти слухати один одного.
* Говорити повинен хтось один.
* Хочеш висловитися - підніми руку.
* Поважно ставитися до всіх учнів без винятку.
* Говорити по суті.
3. Об`єднання дітей у групи.
Завдання групам:
1) скласти модель здоров`я ( " Асоціативний кущ")
2) Обмінятися моделями. Зруйнувати чужу модель здоров`я, тобто додати чинники, які руйнують здоров`я. ( Алкогль, паління...)
3) Повернути звуйновані моделі і спробувати їх відновити.
- Що ви відчували, коли руйнували чужу модель здоров`я?
- Що ви відчували, коли руйнували вашу модель здоров`я?
- Чи можна відновити зруйноване?
- Який же висновок слід зробити?
(ВІДНОВЛЮВАТИ ЗРУЙНОВАНЕ ДУЖЕ ВАЖКО,ТОМУ ТРЕБА БЕРЕГТИ ТЕ, ЩО МАЄМО!)
4. Повідомлення теми і мети
Це завдання було проведено не випадково, один із чинників, що руйнує здоров`я - паління.
5. Вправа " Акваріум"
( Учасники однієї групи сідають у коло, передаючи м`яч , говорять по одному висловлюванню на тему: " Що я знаю про шкоду паління?" Всі інші спостерігають.)
6. " Мозкова атака"
Палити добре Палити погано
- тебе вважають "крутим";
- людина має жовті зуби;
- паління в шкільному віці дає можливість швидше подорослішати;
- курці частіше хворіють;
-сигарета знімає нервову напругу;
- у вагітних жінок народжуються хворі діти;
- той, хто палить, має більше часу для відпочинку;
- той, хто палить, передчасно старіє;
- треба бути як усі.
- сигарета є причиною пожежі;
- від курців погано пахне.
7. Вправа " Займи позицію" Тема : " Палити чи ні"
ТАК НІ НЕ ЗНАЮ
- Як ти вважаєш - треба палити чи ні?
- Станьте біля того плакату, який збігається з твоєю думкою.
- Обгрунтуйте свою позицію. Намагайтеся переконати інших у правоті вашої думки.
-Після обговорення, якщо ви змінили точку зору, можете перейти до іншого плакату.
8. Експрес опитування.
( Учні отримують по два квадратика - червоний і білий. Червоний позначає мати, білий - тато.)
_ Чи палять твої батьки?
- Якщо, "так" поставте +, якщо "ні" - поставте -
Оголошення результатив опитування.
9. Релаксація.
Ти впіймав золоту рибку. Вона може виконати твої три бажання. Про що ви її попросите?
10. Підсумок.
- Найдорожче для людей - здоров`я. Його не купиш за гроші. Так давайте берегти наше здоров`я, здоров`я рідних і близьких !