Тренінг «Психічна і духовна складові здоров'я»

Про матеріал

Ігри та тренінги духовної спрямованості викликають та закріплюють вищі емоційні стани та почуття людини, допомагають формувати у дітей духовні, гуманістичні та екологічні цінності, що зараз так потрібні. Подібні ігри та тренінги можна використовувати, починаючи з дитячого садка.

Перегляд файлу

Тренінг «Психічна і духовна складові здоров'я».

 

 

 

 

 

Мета: Узагальнити знання учнів з вивченої теми.

Навчальні завдання: Учні повинні вміти:

· узагальнювати вивчене, давати відповіді на запитання;

· аналізувати свої очікування;

· дотримуватись правил етичної поведінки в ігрових ситуаціях

Обладнання і матеріали

· олівці, фломастери, маркери, клей;

· тестові завдання на кожного учня;

· ключ до тестів;

· набір предметних малюнків

Підготувати заздалегідь

Плакат «Здоров'я-найбільша цінність»

Тести на кожного учня

Посмішка

Хід уроку-тренінгу

1.Знайомство, зворотний зв'язок (3хв).

 Вправа «Любить, не любить». Діти пишуть все, що пам’ятають про своїх друзів. Вивішують на стенді.

2.Очікування.

Діти, давайте знайомитись .Я-усмішка. Я з'являюся на обличчі кожної людини, коли у неї гарний настрій, коли вона здорова. Можна до вас у гості? Учитель: «Поділіться своїми усмішками і вона до вас неодмінно завітає!»

4.Тестування (10хв).

1. Які емоції сприяють зміцненню здоров'я?

· позитивні

· негативні

2. Чи треба радіти успіхам товаришів?

· так

· ні

3. Як треба поводитись, якщо треба заперечити?

· ввічливо

· роздратовано

4. З якої казки слова:

Розгнівалась баба ще дужче,

По щоці ударила діда.

«Як ти смієш сперечатися зі мною,

Зі мною , дворянкою значною!...»?

· Про Рибака та Рибку

· Про Царівну-Несміяну

5. Чи добре любити тільки себе?

· добре

· погано

6. Корисні звички:

· чистити зуби, робити зарядку

· обкушувати нігті

5. Результати тестування

5 .Руханка .

Вправа «Танок свободи». Учасники стають у коло. Тренер каже: «Уявіть собі, що ви позбулися поганої звички. А тепер танцюймо танок свободи від своїх вад і поганих звичок»

6.Робота в групах(15хв).

· Об'єднання у групи. · Завдання групам-підготувати сценку про корисні звички

· Презентація сценок

 

7.Правила. Повторення правил (5 хв).

На дошці плакат – пазли: « Життя, здоров'я-найбільша цінність». Учні по черзі виходять до дошки,перегортають пазл, на зворотній стороні якого знак-правило групи, називають правило. Виходить зібраний плакат: «Правила групи».

8. Презентація сценок.

9. Завершення тренінгу.

 Найбільшою позитивною емоцією є радість-

Добро, без якого на світі не можуть жити й дорослі, і діти.

Найголовніше для вас, любі діти, -

Бачити радість навкруг і радіти,

Вміти її по краплинах збирати

І одне одному їх дарувати.

Подаруйте посмішку один одному!

10. Прощання.

Діти стають у коло, беруть сусіда за руку і продовжують фразу: «Бажаю тобі…»

 

docx
Додано
30 квітня 2018
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку