Тренінг "Корекція взаємовідносин та самооцінки учнів, керування своїми емоціями"

Про матеріал
Тренінг на підвищення рівня згуртованості колективу,формування власної мети діяльності ,підвищення відповідальності за свої вчинки.
Перегляд файлу

 

                                                       Тренінг

«Корекція  взаємовідносин та самооцінки  учнів, керування емоціями.»

 

           1. Вправа " Краще пізнаємо один     одного"

Мета: підвищити рівень згуртованості групи,створити сприятливу атмосферу.

 Тренер. Пропоную познайомитися в такий спосіб. Кожен по черзі називає своє ім'я та одну позитивну рису характеру, яка вас найкраще презентує. Риса має бути названа на будь-яку букву з вашого імені.

 

 

2. Вправа "Мої очікування"

Мета:формування власної мети діяльності,усвідомлення відповідальності  за досягнення певних результатів.

 Тренер. Наша наступна вправа так і називається. Пропоную вам на  сердечках , які ви знайдете у себе на спинках стільців, написати, а потім озвучити, що ви чекаєте від нашої зустрічі і прикріпити їх до нашого серця групи.

 

 

3.Вправа «Я в променях сонця»

Мета: підвищення рівня самооцінки.

Кожен член групи протягом 2-3 хвилин на аркуші паперу малює сонце. В центрі кола учасник записує власне ім’я (можна записати займенник «Я»), а на променях – свої сильні сторони, або те, що любить, цінує і приймає в собі, або ті якості, які дають відчуття внутрішньої впевненості і довіри до себе в різних ситуаціях.

За бажанням учасники групи презентують «сонечка».

При обговоренні вправи учасникам групи необхідно відповісти на запитання: «Чому виконувалась дана вправа?», «Що дало виконання цієї вправи?».

 

4. Вправа «Мій дракон, мої недоліки».  

Мета:усвідомлення сильних сторін своєї особистості та своїх недоліків.

Тренер розповідає учасникам про те, що в кожного є «свій дракон» - це наші недоліки, які заважають нам жити, але з якими ми примирюємось.

Учасникам (даються шаблони дракончиків) пропонується домалювати «свого дракона» і назвати його в цілому і кожну голову окремо. Після виконання завдання учасники придумують історію про те, як вони переможуть своїх драконів. Бажаючі можуть об'єднуватись в групи і придумувати загальну історію, але і драконів, і героїв має бути стільки ж, скільки членів групи. Для написання історії відводиться 25 хвилин. Потім бажаючі розповідають або показують свої історії

 

5. Вправа-розминка «Веселий фотограф»

 

Тренер запрошує одного бажаючого стати «фотографом». Всі інші учасники збираються в певному місці і створюють «похмуру команду», яка має сфотографуватися. Завдання «фотографа» під час зйомки розсмішити «похмуру команду», а завдання «команди» не піддаватися на заохочення «фотографа» (звуки, слова, жести, міміка тощо) і залишатися похмурими. Той з команди, хто не витримає і хоча б посміхнеться, переходить на бік «фотографа» й допомагає йому розсмішити інших.

Гру можна провести декілька разів, міняючи «фотографа».

 Запитання для обговорення

 

- Чи змінився ваш настрій після цієї гри? Яким чином?

 

- Що вплинуло на зміну настрою? (спілкування та взаємодія).

 

6. Вправа "Тягар емоцій".

Хід вправа: Тренер: « Перед вами камінці та мушлі. Виберіть з них те, з чим у вас асоціюється негативна емоція. Зараз кожен з вас назве ту емоцію, про яку подумав, і вкине камінець чи мушлю у шкарпетку». Пропонується в кінці кожному з учасників потримати шкарпетку з «багажем», та зауважити, що і такий тягар відчуває людина яка страждає від цькування. Ця вправа  спрямована на  відчуття почуттів людини, яку цькують.

 Чи важко було виконувати вправу?

 Як ви думаєте, емоції кого ми називали?

 Що ви при цьому відчували?

 

7.Вправа «Що в мене на серці»

  Учасники по колу говорять про свої вражання  і передають свої «сердечка» висловлюючи  побажання один одному.

 

 

Похожее изображение

doc
Додав(-ла)
Березюк Алла
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
1554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку