ТРЕНІНГ2019«НУШ: досліджуємо і створюємо медіапродукти»
Номер слайду 2
Правила тренінгу. Криголоми. Валіза очікувань
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Особливості мультфільмів:. привернення уваги; підвищенню мотивації. вища продуктивність уроку;. зміна ставлення до мультфільмів: діти починають сприймати їх як джерело знань, а не лише як розвагу.. демонстрації можливостей мультфільму;. зростанню якості навчання і виховання.
Творчі завдання• Порівняйте сучасну версію казки з оригіналом.• Що змінилося при створенні мультфільму «Некмітливий Горобець», порівнюючи з літературною казкою Лесі Українки «Біда навчить?».• Складіть твір про улюбленого кіногероя із зображенням особливостей його характеру.• Зупиніть відео на найцікавішому місці і запитайте «Що ж буде далі?».• Відключіть звук і запропонуйте дітям озвучити те, що відбувається • Після перегляду залучіть учнів до інсценування продовження фільму.• Порадьте створити комікси на основі побаченого.• Запропонуйте перетворити обличчя злих героїв на добрих створивши колажі.• Від імені одного з неживих предметів, що фігурують у мультфільмі, порадьте скласти розповідь.(І. Франко «Лисичка та Журавель» горщик розповідає).
Номер слайду 14
Скрайбінгметод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Виходить свого роду ефект паралельного наслідування, тобто ми слухаємо розповідь про щось і одночасно бачимо графічну відповідність почутому. Учні після перегляду самостійно формулюють правило, роблять висновки.https://drive.google.com/file/d/0 Bxv. MXPSb. Todeb. DZo. Yjd. Jc. EVfblk/view
БУКТРЕЙЛЕР - відеопрезентація книги. https://youtu.be/ZULb7-y3 ZC0 Завдання: Продивіться буктрейлер. Спробуйте спрогнозувати сюжет книги. Назвіть її автора. Використовуємо буктрейлери на різних етапах уроку. Можна дати випереджаюче завдання: переглянувши буктрейлер, виберіть казку і прочитайте
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Перегляд книжки зі створення коміксуpridumaj-i-narisuj-svoj-komiks-mail_stamped.pdf
Номер слайду 30
ФОТОГРАФІЯЗавдання в групах. ПОРІВНЯЙ МАЛЮНОК І ФОТО (КОЛО ВЕНА)Запропонуй творчі завдання при роботі з фото. Розроби систему питань « Досліджуємо фото»Зроби індивідуальні фото у фотозоні «ШКОЛА ОКРИЛЮЄ»Спільне фото в фотозоні «ДЕРЕВО ЛЮБОВІ»НАДІШЛИ ЇХ НА АДРЕСУ: SONZ240674@GMAIL. COM
Номер слайду 31
Творчі завдання:• Зроби власний знімок своєї сім´ї за улюбленим заняттям. Придумай назву.• Розкажи про себе і свою сім´ю. Подорож до сімейного альбому.• Прослухавши аудіо казку, знайди в старих журналах ті фото, які могли би бути ілюстраціями до цієї казки (фотоілюстрація).• Разом з батьками зроби фото на мобільний телефон (проект «Теплиця на підвіконні», «Вивчення властивостей повітря» Viber)• Знайди фотографію до тексту.• Напиши оповідання по фотографії.• Вгадай, про що говорять люди на фото та інсценуй діалог (РЗМ Складання діалогів «У бібліотеці», «В магазині»).• Зроби фотоілюстрації до книги (учні йдуть до бібліотеки й фотографують книги різних видань)Всі фото перетворюю на фото колажі та розміщую в Google group та блог «Розумники 3-Д»