Педагогічний тренінг "Я крокую до майстерності" орієнтований на відкриття внутрішніх ресурсів, підвищення рівня професійної компетентності, оптимізацію професійних стосунків, актуалізацію процесів самоаналізу та саморозвитку педагога.
Педагогічний тренінг«Я КРОКУЮ ДО МАЙСТЕРНОСТІ»Підготувала: вчитель початкових класів Осадча Людмила Сергіївна
Номер слайду 2
Усередині нас криютьсяпотенційні творчі можливості,і ми повинні працювати щосили,щоб розкрити цей потенціал. Мартін Лютер Кінг
Номер слайду 3
Метою тренінгу є: активізація творчого потенціалу кожного педагога, відкриття внутрішніх ресурсів;стимулювання бажання підвищувати свій професійний рівень; корекція хибних очікувань і типових ілюзій щодо роботи; підвищення самооцінки та впевненості у собі та у своїх знаннях, адже часто педагоги сумніваються у своїх можливостях; добір оптимальної стратегії професійної діяльності.
Номер слайду 4
Правила роботи: * Відверто висловлюватись і виражати свої почуття й погляди * Бути позитивним до себе та до інших * Бути активними * Слухати й чути кожного * Толерантно ставитись один до одного * Цінувати час
Номер слайду 5
Дискусійна карусель «УЧИТЕЛЬ. ХТО ВІН?»* Учитель - творець, поет і письменник…* Учитель, безумовно, художник і скульптор…* Учитель завжди актор, часто талановитий режисер, а іноді, навіть клоун…* Учитель, безумовно, диригент, але буває дресирувальником…* Учитель — великий психолог і лікар…* Учитель щодня суддя та мудрий філософ…* Учитель — висококваліфікований менеджер, бухгалтер і економіст…
Номер слайду 6
Вправа «МОЄ БАЧЕННЯ ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ»
Номер слайду 7
Вправа «КАЗКОВИЙ ВЕРНІСАЖ»
Номер слайду 8
Вправа «ВЧИТЕЛЬ – АРХІТЕКТОР І ЙОГО ШАЛЕНІ ІДЕЇ»
Номер слайду 9
. Вправа самовизначення «ЯКИЙ ВИ АКТОР»
Номер слайду 10
Вправа «Рюкзак, м’ясорубка, корзина»Ви нічого корисного не отримали. Вам потрібно щось обміркувати. Ви взяли на цьому тренінгу для себе щось нове
Номер слайду 11
Не втрачайте здатності зацікавити учнів і передбачати результати своєї взаємодії з ними. Будьте творчими, креативними, постійно вдосконалюйте свою педагогічну майстерність. Завжди прагніть оригінальності і досконалості в роботі. Вмійте бачити й відчувати кожного учня, давати можливість дитині показати свої результати. Орієнтуйте свою роботу на майстерності, знаннях, інтуїції. Перетворюйте процес навчання на радість. Отримуйте професійне задоволення від праці. Упевненим кроком йдіть до своєї мети. Не втрачайте людяності. Помічайте в собі найкраще!Приносьте людям радість і це зробить вас щасливим!Не приховуйте своїх здібностей і можливостей. Даруйте їх!