Який він, STEM-учитель?
ПІДГОТУВАЛА : СВІТЛАНА ДВОРОВЕНКО
С о о ні ро необхі ніс ро а ення STEM-ос і не
о ор хіба о е ач
Як відомо, STEM-підхід у навчанні характеризується посиленням ролі природничих дисциплін, технологій, інженерії, математики з використанням Arts (мистецтва) і Reading / wRiting – навичок мислення, втілених в читанні та письмі. Але найголовніше – STEM (STEAM, STREAM) може нам допомогти переосмислити і перебудувати навчальні програми з предметів та дати учням компетентності, необхідні їм в майбутньому.
Це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології.
Чому STEM-ос і а а а уа на?
Майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує. Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже зараз. Саме тому вже сьогодні потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього
ЧИ Є ВИ STEMУЧИТЕ ЕМ?
Якщо ні, то як ним стати? Якими якостями, знаннями, навичками потрібно володіти?
Це особливі особистісні якості: відкритість новому, тому, що відбувається навколо, здатність перетворювати це в практики колективного засвоєння і породження нового знання.
Це сміливість і підприємливість в конструюванні навчального процесу. Здатність мобілізувати учнів на рішення нестандартної проблеми і організовувати розподіл завдань між ними. Готовність брати відповідальність за вибір і відстоювати свою точку зору
Це е особ с і ус ано : на е с ер мен і на р .
Пере ян е, мо о, на е е о на STEMуч е я у себе?
Вам цікаво конструювати з дітьми підзорну трубу чи інші корисні прилади …
Ви здатні бачити математику не тільки в підручнику, але і в тротуарній плитці. І ви
вмієте заразити таким поглядом на
навколишній світ своїх учнів …
Почавши з гри по вимірюванню росту рослин в паперових склянках, ви знаєте як тут
використати арифметичну прогресію …
Ви розумієте, що вишивання хрестиком – це не тільки розвиток дрібної моторики і знаєте, як “підкласти” під нього інформатику …
Ви точно знаєте, що проект з’їсть у вас купу часу на уроці, але ви свідомо йдете на ризики … Ви розумієте, що “базові знання” не утворюються самі собою в голові учня під час вашого пояснення
…
Ви вмієте створювати живі ситуації … Ви мудрі: так, при груповій роботі може бути шумно, але такі жертви того варті, адже ви даєте можливість учням взаємодіяти і спілкуватися … Ви заохочуєте їх лідерство, це допоможе їм у майбутньому етично й грамотно керувати великою командою …
Ви даєте простір учнівській ініціативі і залишаєте за ними право на помилку …
е на ч с ???
Ресурсів безліч.......
Ось деякі з них
НУ «Інс у мо ерні а ії міс у ос і »
інтернет-ресурсів каталог «STEM- STEM зі STEM-освіти освіта: проблеми та перспективи»
Що ро онує STEM-абора орія МАН аб? STEMабора орія МАН аб ро онує с ан і ну очну фахо у ме о чну і ехно о ічну о омо у ор ані а ії STEM-на чання учні с ої мо о і У раїн .
Я і ре ме ні об ас і охо є STEM-абора орія МАН аб? STEM-абора орія МАН аб с е іа і ує ся на і сненні ос і ен у а у і р ро н ч х с ін: фі а, хімія, біо о ія, ео рафія, ас рономія, е о о ія, мінера о ія.
Ком анія EdPro
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС #SuperUrok #STEAM
Онлайн-навчання вчителів коштом компанії — 14 000 учасників, 5 500 Сертифікатів.
Створили 15+ інтерактивних та 100+ електронних підручників —
Мос іна о а ано нау о ої с ої роє ос і на Є ро і ро я
Scientix.
Та відзначити свій навчальний заклад на карті світової STEM-cпільноти
STEM на YouTube
HooplaKid zLab.
STEM Little Explorers.