Презентація “STEM- педагог: інструменти самоосвіти”

Про матеріал
Презентація створена для використання на педагогічних читаннях, засіданнях методичних комісій. Розкриває можливості для вдосконалення знань з STEM-освіти, інтернет-ресурси де можливо почерпнути нові знання з даного питання
Перегляд файлу

 Який він, STEM-учитель?

“STEM- е а о:інс румен

image

                                                                                                                                                                               ПІДГОТУВАЛА : СВІТЛАНА ДВОРОВЕНКО                                                image

imageС о о ні ро необхі ніс ро а ення STEM-ос і не

о ор хіба о е ач

Як відомо, STEM-підхід у навчанні характеризується посиленням ролі природничих дисциплін, технологій, інженерії, математики з використанням Arts (мистецтва) і Reading / wRiting – навичок мислення, втілених в читанні та письмі. Але найголовніше – STEM (STEAM, STREAM) може нам допомогти переосмислити і перебудувати навчальні програми з предметів та дати учням компетентності, необхідні їм в майбутньому.

imageЦе низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології.

imageЧому STEM-ос і а а а уа на?

Майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує. Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже зараз. Саме тому вже сьогодні потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього


ЧИ Є ВИ STEMУЧИТЕ ЕМ?

imageЯкщо ні, то як ним стати? Якими якостями, знаннями, навичками потрібно володіти?

НАСПРАВ І ОФІЦІЙНОГО СПИСКУ ТАКИХ ХАРАКТЕРИСТИК НЕМАЄ, ОСКІ ЬКИ ЦЕ НЕ ИШЕ СПИСОК КОМПЕТЕНЦІЙ ТА ШИРОКИЙ КРУГОЗІР, А Е Й ПЕ АГОГІЧНЕ ЧУТТЯ, ЯКЕ Є А ЕКО НЕ В КОЖНОГО…

image

Це особливі особистісні якості: відкритість новому, тому, що відбувається навколо, здатність перетворювати це в практики колективного засвоєння і породження нового знання.

Це сміливість і підприємливість в конструюванні навчального процесу. Здатність мобілізувати учнів на рішення нестандартної проблеми і організовувати розподіл завдань між ними. Готовність брати відповідальність за вибір і відстоювати свою точку зору

Це е  особ с і ус ано  : на е с ер мен і на р  .


Пере ян е, мо о, на е е о на STEMуч е я  у себе?

imageimageimage  Вам цікаво конструювати з дітьми підзорну трубу чи інші корисні прилади …

image  Ви здатні бачити математику не тільки в підручнику, але і в тротуарній плитці. І ви

вмієте заразити таким поглядом на

навколишній світ своїх учнів …

image Почавши з гри по вимірюванню росту рослин в паперових склянках, ви знаєте як тут

використати арифметичну прогресію …

image Ви розумієте, що вишивання хрестиком – це не тільки розвиток дрібної моторики і знаєте, як “підкласти” під нього інформатику …

 

imageimage Ви точно знаєте, що проект з’їсть у вас купу часу на уроці, але ви свідомо йдете на ризики … image Ви розумієте, що “базові знання” не утворюються самі собою в голові учня під час вашого пояснення

image Ви вмієте створювати живі ситуації … image Ви мудрі: так, при груповій роботі може бути шумно, але такі жертви того варті, адже ви даєте можливість учням взаємодіяти і спілкуватися … image Ви заохочуєте їх лідерство, це допоможе їм у майбутньому етично й грамотно керувати великою командою …

image Ви даєте простір учнівській ініціативі і залишаєте за ними право на помилку …

                                                                                                                                             е на ч                  с ???

imageРесурсів безліч.......

Ось деякі з них

НУ «Інс у мо ерні а ії міс у ос і »

image                                                                                                                                                                               Каталог                                                             Анотований                                                       Глосарій термінів

інтернет-ресурсів   каталог «STEM-      STEM зі STEM-освіти освіта: проблеми та перспективи»


Вір уа н STEM-ен р Ма ої а а емії нау У раїн

imageЩо ро онує STEM-абора орія МАН аб? STEMабора орія МАН аб ро онує с ан і ну  очну фахо у ме о чну і ехно о ічну о омо у  ор ані а ії STEM-на чання учні с ої мо о і У раїн .

Я і ре ме ні об ас і охо є STEM-абора орія МАН аб? STEM-абора орія МАН аб с е іа і ує ся на і сненні ос і ен у а у і р ро н ч х с ін: фі а, хімія, біо о ія, ео рафія, ас рономія, е о о ія, мінера о ія.

Ком анія EdPro

image

image image image image image image

imageimageimageРозробили набір для 100% лабораторних і демонстрацій них з електрики й магнетизму.

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС #SuperUrok #STEAM

Онлайн-навчання вчителів коштом компанії — 14 000 учасників, 5  image500 Сертифікатів.

Створили 15+ інтерактивних та 100+ електронних підручників —

image

imageА е є мо іс о уч ся о

мі       наро ної с і       но

imageSTEM))

Мос іна о а ано   нау о ої с ої роє ос і    на Є ро і ро                     я                         

Scientix.

Та відзначити свій навчальний заклад на карті світової STEM-cпільноти

STEM на YouTube

image
Science Buddies  

                                                                                                                                                                                  HooplaKid                                                    zLab.

image                              image               STEM Little Explorers.

image

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 січня 2022
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку