Спонукаючий діалог - це « екскаватор», який викопує проблему, питання, труднощі, тобто допомагає формулювати навчальну задачу підвідний діалог: логічно вибудуваний ланцюжок завдань і запитань - «локомотив», який рухається до нового знання, способу дії ; застосування мотивуючих прийомів : « яскрава пляма » - повідомлення інтригуючого матеріалу ( історичних фактів, легенд тощо), демонстрація незрозумілих явищ ( експеримент, наочність ), « актуалізація » - виявлення.
Номер слайду 3
Форми і методи навчальної діяльностіРобота в групах - взаємонавчання груп. Робота в парах - парне взаємонавчання. Самостійна пошукова робота (робота з довідковим матеріалом, навчальними посібниками, наочними картинками ) Підготовка виступів учнями ( відпрацьовується техніка виступу, формулювання питань, аргументація, оцінювання) Учень замість вчителя Підготовка проблемних домашніх завдань
Номер слайду 4
«Дві -три думки, два-три враження глибше пережиті в дитинстві, власним зусиллям ( а якщо хочете, так і стражданням), проведуть дитину набагато глибше в життя, ніж сама полегшена школа... " Ф. М. Достоєвський