Тренінгове заняття "Доброта дарує посмішку"

Про матеріал

Тренінгове заняття для учнів підліткового віку. Яке несе в собі розуміння слів: добро та щастя. Вчить використовувати їх в практиці.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Тренінгове заняття на тему

«Доброта дарує посмішку!»


Мета: закріпити поняття добра та традицій доброчинності, допомогти учням глибше засвоїти моральне поняття доброти, виробити інструкцію неагресивних способів поведінки, розвивати навички оцінки та оціночного ставлення, формувати в дітей позитивні якості.

Час проведення – 60 хвилин

Матеріали: старі газети, журнали, буклети, клей, листи А4, листи у формі серця, пелюстки квітки.

 

Хід тренінгу

  1.     Оголошення теми і мети тренінгу.
  2.     Привітання. Вправа «Подаруй усмішку»

Мета: Підняти настрій.

Кожен учасник імітує передачу усмішки по колу через рукостискання різними способами, щоб визвати посмішку.

  1.     Прийняття правил

Мета: навчити учасників розробляти і приймати правила роботи групи, формувати вілповілальне ставлення до власної поведінки. Із запропонованих правил обираються ті, які підходять для всіх:

Бути позитивними;

Говорити від свого імені;

Не критикувати;

Бути активним;

«Піднята рука»;

«Піднята нога»;

Правило «СТОП».

  1.     Гра «Подаруй гарний настрій»

Мета: формування навичок групової роботи.

3 журналів, зошитів, буклетів учні вирізають слова, літери, малюнки i ними  пишуть комплімент. Таким чином – даруємо гарний настрій.

  1.     Очікування. Вправа «Наше серцебиття».

Сьогодні наше заняття ми присвятимо добру і відчуттю дарувати добро іншим. Дізнаємося, що таке щастя. Навчимося відрізняти ці поняття та знаходити спільне. Отже, тема заняття «Доброта дарує посмішку».

Мета: навчити учасників визначати власті очікування і мету заняття. На розданих листках у формі серця написати свої очікування від заняття. Потім прикріпти їх на аркуш паперу, щоб утворилося одне велике серцебиття класу. Очікування проговорити.

  1.     Вправа «Квітка Добра»  Запишіть, будь ласка, риси характеру доброї людини на пелюстках квітки. На дошку повістики квітку зі всіма заповненими пелюстками.

А в середину квітки вибрати слово, яке найбільш вживане та записати його.

  1.     Вправа - гра «Розірваний папір»

 Мета: показати, що підхід із позиції сили не завжди є ефективним засобом спілкування та спонукання людей до зміни поведінки.

 Слід розділитися на пари, стати обличчям одне одного, одному з пари дати до рук аркуш паперу. Він тримає його перед напарником.

 Завдання: забрати папір не розірвавши його. За допомогою приємних слів – аргументів або в інший спосіб.

Хто це зробив не силою, а чемно попросившии? Які якості ми проявляємо, коли чемно просимо щось у іншого?

  1.     Релаксаційна вправа «Моя власна квітка доброти»

 Мета: дати можливість учасникам відпочити, розслабитися, відчути себе добрими, щасливими, розвивати уяву. . А зараз заплющте очі й уявіть, що у вас у руках квітка – «Квітка доброти». Ваші ріки відчувають незвичайне тепло, квітка зігріває вас, ваше тіло, вашу душу. Ви протягуєте руку і роздивляєтесь «Квітку доброти». Уявіть собі, якого вона кольору, якого розміру. Можливо, вона має запах. А можливо, ви чуєте приємну музику, яка лине від квітки... І вам хочеться її послухати. Подумки зберіть усю доброту від «Квітки доброти» й помістіть у своє серце. Ви відчуваєте, як доброта входить у вас, як зігріває вашу душу, несе радість. Я хочу, щоб сьогодні й надалі ви відчували допомогу від «Квітки доброти». І коли у вас неприємності або погано на душі, можна собі допомогти тим, що ми робимо зараз: уявити в руках «Квітку доброти» і подумки помістити її в своє серце.

Які ваші враження від виконання цієї вправи?

Що ви відчували коли виконували її?

Чи сподобалися вам ці відчуття?

  1.     Вправа «Твій вибір».

Мета: визначитися та висловити власну думку з приводу наступних тверджень .

3 однієї сторони класу повісити прапорці на аркуші «хрестик» та «галочку», що означає погоджується учень чи ні. \На подані твердження необхідно зайняти власну позицію і пояснити чому. Ті, кому важко визначитися стають посередині - «не знаю»).

Твердження:

• Добра людина як сонце.

• Допомагати іншим - це добре.

• Посмішка інших – диво!

• Жодна зла людина не буває щасливою.

• Людина народжується для життя.

• Дарувати радість іншим приємно.

• Робити добро треба не задумуючись.

• Добро безцінне.

• Зло ранить, добро лікує.

• Мислити та робити добрі справи ніби наповнюватися щастям.

  1. Рефлексія.

Чи легко робити життєвий вибір на користь добра? Що означає поняття «добро», «щастя»? Чи важко дарувати добро іншим?

Вправа ,,Подарунок" ( Учні сидять в колі. Педагог  пропонує послідовно обмінятися гарними побажаннями - подарунками. Наприклад, учень, звертаючись до іншого, каже: „Я тобі бажаю – дарую здійснення твоїх мрій" і т.д.)


До вправи «Наше серцебиття»

 

Сердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.funСердечко символ - фото и картинки abrakadabra.fun


До вправи «Твій вибір»

Картинки по запросу "флажки для голосования да нет"Картинки по запросу "флажки для голосования да нет"

 

До вправи «Квітка добра»

 

вектор ромашка png images | PNGEggЛепесток ромашки трафарет - 63 фотоЛепесток ромашки трафарет - 63 фотоЛепесток ромашки трафарет - 63 фотоЛепесток ромашки трафарет - 63 фотоЛепесток ромашки трафарет - 63 фотоЛепесток ромашки трафарет - 63 фото

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
19 березня
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку