Розуміння вчителями психології учня – запорука ефективного уроку Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести їх до успіху, - справжній майстер… Народна мудрість
Номер слайду 2
Проведення хорошого уроку залежить від: санітарно-гігієнічних умов класу: чистоти, температури, свіжості повітря, освітлення класу, дошки і т.д.; кількості видів навчальної діяльності, які використовує учитель: опитування учнів, письмо, читання, слухання, розповідь, розгляд наочності, відповіді на питання, розв’язок прикладів, задач, практичних робіт, виконання тестів та інше.
Номер слайду 3
Нормою вважається від 4 до 7 видів діяльності за урок; В середньому треба змінювати різні види діяльності через 7-10 хвилин; Методи: словесний, наочний, аудіовізуальний, самостійна робота та інші. Норма – не менше трьох за урок. Чергування методів викладання – не пізніше, ніж через 10-15 хвилин.
Номер слайду 4
Використання методів, які сприяють активізації ініціативи і творчому самовираженню учня: активні методи (учні в ролі вчителя; навчання діями; обговорення в групах; рольова гра; дискусія; семінар; учень, як дослідник); методи направлені на самопізнання і розвиток інтелекту, емоцій, спілкування, уявлення, самооцінки та ін.
Номер слайду 5
Уміння вчителя використовувати можливості показу відео матеріалів для ініціювання дискусій, обговорення, прищеплення інтересу до пізнавальних програм, тобто для взаємопов’язаного розв’язування як навчальних, так і виховних задач. Поза учня; Фізкультхвилинки; Включення в основну частину уроку питань, пов”язаних з виховною метою
Номер слайду 6
Наявність в учнів мотивації до навчальної діяльності на уроці; Сприятливий психологічний клімат на уроці; Переважаючий вираз обличчя вчителя; Темп і особливості закінчення уроку; Відвідування уроку керівництвом
Номер слайду 7
“Щоб бути гарним викладачем, треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш” В. Ключевський