Проведення хорошого уроку залежить від: санітарно-гігієнічних умов класу: чистоти, температури, свіжості повітря, освітлення класу, дошки і т.д.; кількості видів навчальної діяльності, які використовує учитель: опитування учнів, письмо, читання, слухання, розповідь, розгляд наочності, відповіді на питання, розв’язок прикладів, задач, практичних робіт, виконання тестів та інше.
Нормою вважається від 4 до 7 видів діяльності за урок; В середньому треба змінювати різні види діяльності через 7-10 хвилин; Методи: словесний, наочний, аудіовізуальний, самостійна робота та інші. Норма – не менше трьох за урок. Чергування методів викладання – не пізніше, ніж через 10-15 хвилин.
Використання методів, які сприяють активізації ініціативи і творчому самовираженню учня: активні методи (учні в ролі вчителя; навчання діями; обговорення в групах; рольова гра; дискусія; семінар; учень, як дослідник); методи направлені на самопізнання і розвиток інтелекту, емоцій, спілкування, уявлення, самооцінки та ін.
Уміння вчителя використовувати можливості показу відео матеріалів для ініціювання дискусій, обговорення, прищеплення інтересу до пізнавальних програм, тобто для взаємопов’язаного розв’язування як навчальних, так і виховних задач. Поза учня; Фізкультхвилинки; Включення в основну частину уроку питань, пов”язаних з виховною метою