Тренінг: «Фізика на кухні»
План тренінгу.
№ етапу |
Етапи та зміст заходу. |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Примітка |
|
Організаційний етап |
Організовує учнів |
учні готуються до заходу, сідають півколом |
15 учнів |
|
Знайомство |
Пояснення правил знайомства |
Відповідають на питання: Хто я? (Ім’я, що я люблю готувати) |
Слайд-шаблон з запитаннями, на які мають відповісти учні |
|
Правила |
Разом з учнями встановимо правила заняття.
|
Проговорюють правила та пишуть на аркуш паперу А1. |
Цінники. |
|
Мотивація та постановка теми
|
Постановка проблемного запитання: Чи потрібна кухарю фізика? Чи може людина працювати без знань фізики? |
Відповідають на поставлене запитання |
Слайд з темою |
|
Очікування |
Наводить приклад |
Пишуть очікування на картках із зображенням інгредієнтів до піци. |
Шаблон - основа для піци – 1шт., картки з зображенням інгредієнтів – 15шт.магніти, цінники, ручки. |
|
Розминка |
Вибір фізичних понять та термінів з кошика |
Дають визначення термінам |
Кошик, картки-15 шт. |
|
Розписування покрокового приготування блюд за фізичними процесами |
Проблемне запитання: Яку документацію використовують кухарі на кухні? Чи можна покрокове приготування розібрати за послідовністю приготування та за фізичними процесами? Що таке фізичний процес? Об’єднання на 3 групи Роздає різнокольорові картки (3 кольори)Пояснення завдання: створення відповідності |
Об’єднуються в групи за кольором Створення міні-проекта |
Обладнання: аркуш паперу формата А1-3шт, клей- олівець – 3шт., фломастери – 3 набори, маркери – 3шт. |
|
Руханка (знайди тріо) |
Об’єднання в групи за цифрою:
|
Знаходять логічний ланцюжок. |
картки |
|
Створення фізичного паспорта продукта |
Пояснення вправи, розподілення продуктів по групам
|
Об’єднання в групи за видом овоча. Створення паспорта продукта |
Обладнання: аркуш паперу А4 – 3шт, фломастери – 3 набори маркер – 3шт., пачка макаронів, сік, рибні консерви |
|
Корисні поради |
Проблемне запитання: Які фізичні процеси чи поняття з фізики використані автором? |
Записують на аркуші паперу відповідь |
Відео |
|
Підведення підсумків |
Підводить підсумок |
|
|
Рефлексія (аналіз очікувань) |
Пояснення вправи |
Розбирають піцу на шматки і аналізують очікування |
|
|
|
Процедура прощання. Вправа «Подарунок» |
Пояснення вправи |
Учні на аркушах паперу малюють і дарують іншому учаснику тренінга |
Аркуш паперу А5-16 шт., фломастери. |