Тренінгове заняття "Коло однодумців" з фахівцями-психологами закладів освіти

Про матеріал
Інтерактивне заняття «КОЛО ОДНОДУМЦІВ" з розвитку соціальної компетентності фахівців психологічної служби закладів освіти. Мета: збагачення знань, умінь та навичок учасників освітнього процесу з питань розвитку соціальної компетентності засобами сучасних інтерактивних технологій.
Перегляд файлу

Криворізька спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів №20

з поглибленим вивченням німецької мови

Криворізької міської ради Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

«КОЛО ОДНОДУМЦІВ.

Інтерактивне заняття

з розвитку соціальної компетентності

учасників освітнього процесу»

 

 

Підготувала

практичний психолог

 Симоненко Аліна Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2021 рік

 

Мета:

 

  •   збагачення знань, умінь та навичок учасників освітнього процесу з  питань розвитку соціальної компетентності засобами сучасних інтерактивних технологій.

 

 

 

 

 

 

  Завдання:

 

  • актуалізація знань учасників,  пов’язаних з поняттям  «соціальна компетентність»;

 

  • розширення можливостей налагоджувати ефективну міжособистісну комунікацію  в різних ситуаціях спілкування, середовищах;

 

  • формування позитивної мотивації до командної роботи;

 

  •  активізація процесу  самопізнання та самоактуалізації;

 

  •  розширення діапазону творчих здібностей.

 

 

Обладнання:

  •              комп'ютерна техніка, мультимедійне обладнання, мультимедійні слайди, метафоричні картки, іграшки, роздаткові матеріали для учасників заняття, фліпчарт, ватман, маркери, символічний предмет (Мовник/Братина).

 

Час заняття: 1 год 20 хв.

 

 

Цільова аудиторія:  педагогічні працівники  (15 -18 осіб).

 

 

 

 

Структура заняття

 

Зміст заняття

Час

Необхідні

ресурси

1.

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

Вступ. 

Створення сприятливого психологічного простору.

 

Знайомство.

 

 

Обговорення правил групової роботи .

 

 

Очікування. Створення ситуації рефлексії.

 

5 хв

 

 

3 хв

 

 

2 хв

 

 

10 хв

Мультимедійні слайди, метафоричні картки

 

Картки-бейджи, шпильки, іграшки

 

Готові правила роботи в групі

 

Роздаткові індивідуальні форми карток «Очікування», фліпчарт, маркери

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

Основна частина.

Інформаційне повідомлення «Соціальна компетентність в освітньому просторі як складова професійного успіху».

 

 Вправа «Цукерка».

 

 

 

 

Інформаційне повідомлення «Техніка КОЛО як універсальна практика  з підвищення рівня соціальної компетентності  учасників освітнього процесу»

 

Практичне   освоєння групової техніки Тематичного Кола.

 

 

5 хв

 

 

 

15 хв

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

20 хв

 

 

 

Музична композиція,

мультимедійна презентація

 

 

Роздаткові індивідуальні форми карток «Віслючки», цукерки (80-100 шт.)

 

Мультимедійна презентація

 

 

 

Символічний предмет «Мовник/Братина», правила роботи

9.

 

 

 

10.

Заключна частина.

Підведення підсумків. Оцінка отриманого досвіду.

 

Вправа «Аплодисменти»

 

Отримання практичних матеріалів для використання в роботі.

 

7 хв

 

 

3 хв

Повернення до загальних очікувань, порівняння з отриманим результатом

 

1. Вступ (20 хвилин)

Ведучий

(Демонстрація слайда з повною темою заняття)

Добрий день, шановні учасники інтерактивного заняття «Коло однодумців».

Наша зустріч пройде у цікавій формі у вигляді Кола з елементами тренінгу. Я  думаю, що по завершенню у всіх будуть позитивні враження та емоції.

 

 

Ведучий

  • У кожного з нас бувають такі хвилини, коли ми намагаємося знайти відповідь на питання, яке нас дуже хвилює. Всі ми, перш за все, люди, а потім фахівці. Можливо зараз є щось, що заважає, хвилює вас. Пропоную спробувати вирішити прямо тут і зараз цю проблему.

На яке питання шукаєте відповідь саме ви і саме зараз? Подумайте.

Підказкою для вас може стати метафорична карта, витягнута з колоди карт.

(Учасники обирають карту, читають послання, займають свої  місця)

 

Ведучий

  • Традиційно, нам з вами треба познайомитися. Всі ми колеги, майже знайомі. Пропоную не витрачати час марно, зробити це за допомогою уже готових кольорових беджів. Треба тільки вписати свої ім’я і прикріпити бедж за допомогою шпильки зверху на одяг.

 

  • Також ми маємо уже готові правила групової роботи. Якщо немає заперечень чи доповнень щодо даного переліку, пропоную перейти до наступного етапу - сформулюємо наші очікування від заняття. Зробимо це наступним чином.

 

  • 1. Пропоную скористатися карткою-формою «Очікування». Кожен відповідає для себе на 3 питання (3 хвилини):

- На які питання Ви хотіли б отримати відповіді під час заняття?

- Які навички Ви хотіли б відпрацювати?

- Чого б Ви не хотіли, щоб відбувалося?

2. Об’єднання учасників у групи по 4 за принципом «Зима, весна, літо, осінь». Обговорення в мікрогрупах  (3 хвилини). Вибір представника від групи, який презентує узагальнені результати очікувань кожної мікрогрупи.

3. Спікери мікрогруп об’єднуються, проголошують і записують на фліп чарті  загальний результат очікувань всієї групи (3 хвилини).

4. Ведучий робить висновок про можливість досягнення  очікувань групи під час заняття (1 хвилина).

 

(Очікування залишаються  на видному місці впродовж всього заняття)

 

 

Основна частина (50 хвилин)

Ведучий

(Звучить спокійна, тиха музика)

 

 

  • Притча про щастя

 Якось ішов дорогою мудрець. Милувався красою світу і тішився життям, і ось, стрівся йому чоловік, що, згорбившись, тягнув велетенський тягар.

-  Навіщо ти прирікаєш себе на такі страждання? - запитав мудрець.

- Я страждаю заради щастя своїх дітей і онуків, - відповів чоловік,- мій прадід усе життя страждав заради щастя діда, дід страждав заради щастя мого батька. І я готовий усе життя страждати - лише б мої діти та онуки були б щасливими.

 - А чи був хтось щасливий у твоїй сім’ї? – запитав мудрець.

- Ні, але мої діти і онуки доконче будуть щасливі, - відказав нещасний чоловік.

- Неписьменний не навчить читати, а кротові не виховати орла, - мовив мудрець. Спершу навчися сам бути щасливим, а тоді зможеш ощасливити своїх дітей та онуків.

Ведучий

  •              Про що це? Професійна діяльність, робота є частиною життя кожної людини. А успіх у роботі є складовою щастя. І це актуально для всіх нас і молодих фахівців, і досвідчених. Як досягти успіху, щастя, які його складові?

Пропоную спробувати бути щасливими саме тут і тепер.

 

  •              Сьогодні мова про одну з складових професійного успіху педагога, психолога - про соціальну компетентність.
  •              Отже мета заняття, відповідно до теми: розвиток соціальної компетентності через використання сучасних інтерактивних технологій.

 

Інформаційне повідомлення «Соціальна компетентність в освітньому просторі як складова професійного успіху» (7 хвилин)

Ведучий

 (Слайд1) Проблема соціальної компетентності особистості набуває все більшої актуальності у теоретико-прикладних дослідженнях, які проводяться в межах сучасної психології та педагогіки. З одного боку, наука вже порівняно давно цікавиться цією проблемою, але водночас значна кількість наявних (дуже суперечливих) теорій вимагає додаткового ретельного їх теоретичного аналізу.

(Слайд2) Поняття «соціальна компетентність» є інтеграцією термінів: «соціальний» (походить від лат. «socialis» – товариський, суспільний, той, що належить суспільству, пов’язаний з життям і стосунками людей у суспільстві) та «compete» (досконале володіння справою, знаннями).

 (Слайд3) Поняття «соціальна компетентність» ввів у науковий обіг німецький учений Г. Рот, який соціальну компетентність вважав один із різновидів людської компетентності, що відображає взаємодію між людьми.

Кожна з соціальних компетенцій представлена рядом психологічних критеріїв, таких, наприклад, як толерантність, адаптивність, упевненість в собі в умовах невизначеності, націленість на успіх, не конфліктність; від рівня їх сформованості   залежить те, наскільки комфортно людина відчуває себе в суспільстві.

Оскільки соціальні компетенції є такими, що становлять соціальну компетентність, то, відповідно, вище перелічені критерії є характеристиками як окремої компетенції, так і соціальної компетентності в цілому. 

Соціальна компетентність є однією з компетентностей, якою мають обов’язково володіти педагогічні працівники, до складу яких входять і практичні психологи закладів освіти.

(Слайд4, 5) Професійним стандартом «ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ» (затверджено наказом Мінекономіки від 24.11.2020 № 2425, наказом Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 №6/1427-20) визначені загальні (громадянська, соціальна, цифрова, лідерська, етична, мовна, підприємницька, культурна, навчальна) та
професійні (у відповідності до кожної трудової функції) компетентності, якими має володіти практичний психолог.

(Слайд6) Отже, соціальна компетентність практичного психолога тепер визначається як «Здатність до конструктивного спілкування в різних середовищах, співпрацювати в командах, вести діалог та переговори, критично оцінювати соціальні події і явища, ефективно взаємодіяти з іншими людьми, налагоджувати ефективну міжособистісну комунікацію спілкуватись з представниками інших професійних груп різного рівня»
 

 

 

Ведучий

  •                 Пропоную перейти до практичної діяльності. Оскільки наша «професійна діяльність пов’язана з високим рівнем психофізіологічного та емоційного навантаження», зараз спробуємо скористатися можливістю отримати заряд позитивної енергії та певний досвід в колі однодумців-психологів щодо розвитку здатності саме конструктивного спілкування.

 

  •        Вправа «Цукерка»  (15 хв)

Мета: продемонструвати два різних підходи у вирішенні конфлікту: співпраця/суперництво.

Інструкція: Учасників просять об’єднатися в пари за ростом та вагою.

1. Завдання кожного учасника – отримати якомога більше цукерок за одну хвилину. Треба стати напроти один одного, тримаючись долонями один одного. Застосовувати прийоми боротьби не можна. Торкатися інших частин тіла не можна. Учасник А отримує цукерку, якщо відштовхує суперника на 3 кроки назад від уявної лінії перетину. Аналогічно з учасником Б.Впродовж 1 хвилини учасники заробляють цукерки. Кожна пара рахує, скільки цукерок заробили. В кінці ведучий видає зароблене. Після команди «Почали», учасники працюють.

2. По закінченню хвилини, кожен учасник отримує цукерки.

Далі парам видається картинка «Віслючки» (одна на пару).  Вони роздивляються  їх  мовчки, без коментарів! Після чого, ведучий просить всі пари покласти картинки і повторити вправу знову. Пари виконують теж завдання, але з урахуванням висновків побаченого на картинці.

Ведучий спостерігає, чи змінили пари стратегію.

 

Обговорення:

- ? Як відчуває себе переможець/програвший учасник?

-? Яка була мета: отримати цукерку чи не дати отримати її супернику?

-? Яку стратегію використали учасники – співпрацю чи суперництво?

-? Про що думали учасники, коли виборювали цукерки?

-? Коли отримали картинки, що зрозуміли. Чи зрозуміли натяк на можливість використання другої стратегії, крім суперництва?

-? Чи знайшли новий варіант?

-? Що ви засвоїли за допомогою цієї вправи?

-? Чи будете використовувати в своїх роботі?

 

Висновок: При вирішенні конфліктних ситуацій завжди є варіант корисний для всіх сторін. Але в житті ми не завжди зразу знаходимо такий варіант. Отже,  цьому треба вчитись.

(Слайд1)

Інформаційне повідомлення  «Техніка КОЛО як універсальна практика  з підвищення рівня соціальної компетентності  учасників освітнього процесу»  (10 хвилин).

  • Ведучий

 (Слайд 2)

 Для використання в роботі практичного психолога створена Програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе», схвалена для використання в закладах освіти Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Міністерства освіти і науки України (протокол № 3 від 01.08.2018р.).

 Мета Програми: створення умов для формування громадянських та соціальних компетентностей здобувачів освіти, що передбачає виявлення ними конфліктологічної компетентності, вмінь і навичок вирішення конфліктів мирним шляхом, ненасильницької поведінки та громадянської позиції.

 Методичні рекомендації з проведення Кіл розміщені в Посібнику «Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект», схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Міністерства освіти і науки України (протокол № 3 від 04.10.2016 р.).

 

(слайд 3,«Техніка Коло»)

 Коло – це місце, де слухають, дають змогу почути і зрозуміти  становище інших.

Головною особливістю Кола є те, що кожен з учасників має можливість висловити власний погляд та бути почутим іншими членами Кола завдяки процедурі, яка забезпечує рівність усіх учасників.

 

(слайд 4,«Класифікація Кіл»)

Тематика і направленість зустрічей може бути різною. Учасниками можуть бути учні, їх батьки, педагогічні працівники. Проведення зустрічей у такій формі дає змогу кожному учаснику висловитись, почути один одного,  дізнатись щось нове про свого колегу (однокласника) та прийняти спільне рішення відносно питання, яке вирішувалось групою.

1. Коло цінностей – це Коло, яке першим проводять у класі. Коло цінностей має на меті сформувати в групі спільні уявлення про цінності, сприяти розкриттю учасників та встановленню атмосфери довіри.

2. Коло вирішення проблеми застосовують для тих конфліктів, до яких залучено багато осіб. У навчальних закладах Коло вирішення проблем використовується, коли конфлікт виник у класі та охопив значну частину учнів.

3. Коло прийняття рішень використовується для того, щоб група змогла за допомогою цієї вправи ухвалити загальноприйняте рішення, яке задовольнить усіх.

4. Тематичні Кола  залежать від віку та діяльності людей, які перебувають у них.

5. Кола зцілення проводять для підлітків, які пройшли процес медіації і потребують психологічної підтримки.

6. Коло на батьківських зборах повторює всі питання Кола цінностей. А після цього батьків запитують про їхніх дітей.

 

(Слайд 5, «Ведучий/Хранитель, Мовник/Братина»)

 

Зустріч проходить за певними правилами:

  • Мовник / Братина (символічний предмет) завжди рухається по Колу за годинниковою стрілкою («за сонцем»);
  • Говорити має право тільки той, хто тримає в руках Мовник / Братину, або учасник, який отримав особливий дозвіл ведучого (Хранителя Кола);
  • Коли Мовник / Братина потрапили до учасника в руки, а він/вона не має, що сказати, Мовник / Братина передається далі по Колу, а учасник має право зберігати мовчання;
  • Жоден з учасників не має право висловитися та піти, доки Коло не завершилося;
  • Мовник / Братина продовжує рухатися по Колу доти, доки є учасники, які бажають висловитися стосовно теми дискусії; рішення не можу бути прийнятим до тих пір, доки є учасники, які бажають висловитися.

 

Висловлюватись в Колі кожен учасник має:

  • «Від серця», чесно та відверто;
  • З повагою до присутніх;
  • Достатньо стисло і лаконічно, щоб кожен мав можливість висловитися;
  • Дотримуючись теми, що обговорюється в Колі.

 

Ритуал відкриття Кола:

 Всі учасники стають в Коло, беруть один одного за руки, кладучи свою праву долоню на відкриту ліву долоню сусіда/ки. Ведучий/ча Кола звертається до учасників: «Я рада(ий) вітати вас у цьому Колі, сподіваюсь кожен для себе візьме з цього Кола щось корисне. (УСПІХ) (МИР)». Всі учасники мають за ведучим повторити слово «Успіх/Мир».

Ритуал закриття Кола:

    Всі учасники стають в Коло, беруть один одного за руки, кладучи свою праву долоню на відкриту ліву долоню сусіда/ки. Ведучий/ча Кола звертається до учасників: «Я дякую усім за участь у нашому Колі, мені було приємно працювати з вами. Хай позитивні емоції з Кола супроводжують вас постійно. УСПІХ/МИР». Всі учасники мають за ведучим повторити слово «Успіх/Мир».

 

Практичне   освоєння групової техніки Тематичного  Кола (20 хвилин)

 

  •              Ведучий

Нагадаю про правила, зараз вони перед вами на слайді.

 

Ритуал відкриття Кола.

 

Пропоную наступні питання для обговорення:

  • Який у вас зараз настрій?
  • Що ви найбільше полюбляєте у своїй роботі?
  • Якими здобутками у своїй роботі ви можете похвалитись?
  • З якими труднощами найчастіше зустрічаєтесь?
  • Чиєї допомоги потребуєте для покращення результативності вашої роботи?
  • Як ви себе почуваєте? Який у вас емоційний стан?

(Обговорення питань з  дотриманням правил)

Ритуал закриття Кола.

 

Заключна частина (10 хвилин)

Ведучий підводить підсумок, повертаючись до списку очікувань групи на початку заняття. Учасники оцінюють власний отриманий досвід. Методичні рекомендації з проведення Кіл тощо.

 

  • Вправа «Оплески»      

Ведучий дякує групі за роботу та пропонує поплескати, спочатку тихо, а потім голосніше. Він підходить до одного з учасників і плескає в долоні, запрошуючи його до участі. Потім цей учасник обирає з групи наступного, він приєднуються і обирає наступного, і так далі. Останньому учаснику уже аплодує вся група.

 

  • Вправа «Імпульс» (3 хвилини)

Інструкція: Учасники стають у коло спинами один до одного, і тримаються ззаду за руки.

Ведучий легко стискає руку (праву) учасника, який стоїть за ним. Сигнал повинен повернутися по колу до нього. Після чого ведучий стискає ліву руку і чекає його повернення. Далі можуть бути сигнали у вигляді послідовності швидких або більш довгих потискувань.

 

  • Вправа «Олівці»

Інструкція: Учасникам пропонується відтворювати певні рухи (підняти руки, опустити, присісти, підняти ногу, тримаючи пальцями олівці. Головна умова – втримати олівці між пальцями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Очікування   учасників

1.На які питання Ви б хотіли отримати відповіді під час заняття?

 

 

 

 

 

 

 

  

2. Які навички Ви хотіли б відпрацювати?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Чого б Ви не хотіли, щоб відбувалося?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

Додаток 3

Орієнтовні питання тематичних Кіл для учнів

Дружба. Відносини з однокласниками

ƒ. Назвіть свого кращого друга та три якості, які ви в ньому найбільше цінуєте

ƒ. Чи може бути найкращих друзів багато? Поясніть свою думку.

ƒ. Чи згодні ви з приказкою «старий друг краще нових двох» і чому?

ƒ. Згадайте, чи були у вас сварки чи непорозуміння зі своїми друзями. Опишіть свої переживання і як ви налагоджували стосунки.

ƒ. Чи відчуваєте ви себе комфортно у класі, на заняттях, під час спілкування з однокласниками? Поясніть чому так або ні.

ƒ. Якщо можна було б змінити три речі стосовно вашого класу та однокласників, що б ви змінили?

Стосунки з вчителями

ƒ. згадайте, чи були у вас сварки чи непорозуміння з учителями? Опишіть свої переживання і як ви налагоджували стосунки?

ƒ. Як знайти спільну мову з вчителями. Розкажіть свої секрети та приклади.

ƒ. Чи є у вас улюблений шкільний вчитель. Що вам в ньому подобається і чому ви могли б у нього навчитися?

ƒ. Чи спілкуєтеся ви з вчителями окрім як на уроках, що ви  при цьому відчуваєте.

Стосунки з батьками

ƒ. Наскільки ви близькі зі своїми батьками? Чи можете ви назвати тата чи маму своїм другом і чому?

ƒ. Чи відчуваєте ви підтримку, піклування та любов з боку своїх батьків? Як це проявляється?

ƒ. Чи виникають у вас з батьками непорозуміння чи конфлікти? Яких питань чи ситуацій вони зазвичай стосуються? Як, на вашу думку, чому?

ƒ. Згадайте один з конфліктів зі своїми батьками. Розкажіть, яким чином ситуація вирішилася ?

ƒ. Якщо ви міг би змінити три речі в поведінці ваших батьків, в їхньому ставленні до тебе чи в тому, як вони тебе виховують, що б ти змінив? Чому?

ƒ. Якщо ти міг би змінити три речі в своій поведінці, в ставленні до батьків, що б ти змінив? Чому?

Шкідливі звички

ƒ. Які відчуття у вас викликають ваші однолітки, хлопці та дівчата, які мають шкідливі звички - курять чи вживають алкоголь чи наркотики.

ƒ. Чи вважаєте ви модним мати шкідливі звички? Чому?

ƒ. Що, на вашу думку, треба робити, щоб позбутися шкідливої звички?

ƒ. Що, на вашу думку, треба робити, щоб зовсім ніколи не набувати шкідливих звичок?

Комп›ютерна залежність

ƒ. Як багато часу ви проводите за комп›ютером, будь то навчання, ігри чи інтернет? Чи могли або хотіли б ви скоротити цей час та приділити його чомусь іншому? Чому?

ƒ. Чи згодні ви з тим, що існує комп›ютерна залежність? Які, на вашу думку, їі прояви?

ƒ. Які негативні наслідки комп›ютерної або медіа-залежності?

ƒ. Які поради ви можете дати, щоб уникнути комп’ютерної залежності? до яких дій ви вдалися, щоб вичерпати конфлікт?

Мої позитивні та негативні риси

ƒ. Який у тебе зараз настрій?

ƒ. Які власні позитивні риси, якості, чесноти ви можете назвати?

ƒ. Чи має право людина на негативні риси, чесноти? Які негативні риси свої ви можете назвати?

ƒ. Чи хочете ви щось у собі змінити і що саме (яких рис набути)?

ƒ. Чи варто давати людині шанс, щоб змінитись і за яких умов?

Проблеми в класі

ƒ. Чого ви очікуєте від сьогоднішнього зібрання?

ƒ. Що саме в цій ситуації вас турбує найбільше?

ƒ. Чи відчуваєте ви провину за те, що відбувається з вами окремо і в класі зокрема?

ƒ. Що кожен з вас може запропонувати зробити аби змінити чи покращити ситуацію в класі?

ƒ. Як ви зараз себе почуваєте, які емоції переживаєте?

Конфлікт. Вирішення конфліктів мирним шляхом

ƒ. Які асоціації, емоції, відчуття викликає у вас конфлікт?

ƒ. Чи часто в вашому житті відбуваються конфлікти? З ким? З якої причини?

ƒ. Як ви вважаєте чи потрібно вирішувати конфлікт? Чому?

ƒ. Як ви вирішуєте конфлікт?

ƒ. Чи можливе рішення конфлікту мирним шляхом? Чому? Що для цього треба?

Контроль  емоцій, розвиток комунікативних навичок

ƒ. Як вам здається, чи здатні ви контролювати свої емоції? Важко чи легко це вам вдається?

ƒ. Згадайте та розкажіть ситуацію, коли, стримавши емоції, вам вдалося уникнути конфлікту.

ƒ. Назвіть та розкрийте одну з причин, чому, на вашу думку, контроль власних емоцій корисний?

ƒ. Подумайте, яким би чином ви могли би покращити свої комунікативні навички?

ƒ. Чи погоджуєтеся ви з тим, що комунікативні навички включають не тільки навички висловлення думки, емоцій, підтримання контакту тощо, а й навички слухання? Згадайте ситуацію та поділіться з нами своїми переживаннями, коли вас просто не вислухали, або вислухали неуважно?

Образи у житті

ƒ. Який у тебе зараз настрій?

ƒ. Чи ображали вас коли-небудь у школі? Хто це був?

ƒ. Чи ображали вас коли-небудь у родині? Хто це був?

ƒ. Які емоції і почуття ви переживали в той момент?

ƒ. Як на вашу думку потрібно себе вести у ситуації приниження чи образи?

ƒ. Як ви зараз себе почуваєте, який у вас настрій?

Орієнтовні питання тематичних Кіл для педагогів

 

Мирне освітнє середовище

ƒ. Який ваш емоційний стан зараз?

ƒ. Що для вас є мирне освітнє середовище і наскільки воно для вас важливе?

ƒ. Яку роль займає педагог у створенні мирного освітнього середовища?

ƒ. Що ви як педагог зробили, щоб середовище в якому ви працюєте було мирним?

ƒ. Ваша важлива характеристика яка дозволяє вам будувати мирне освітнє середовище?

ƒ. Який ваш емоційний стан зараз?

Діяльність класного керівника

ƒ. Який у вас зараз настрій?

ƒ. На що в основному була спрямована ваша діяльність як класного керівника?

ƒ. Що у вашій роботі викликало найбільше труднощів?

ƒ. Якими здобутками у своїй роботі ви можете поділитися?

ƒ. Чи маєте якісь конкретні плани та задуми на майбутнє у роботі з класом? Які?

Образи у житті

ƒ. Який у тебе зараз настрій?

ƒ. Чи ображали вас коли-небудь у школі? Хто це був?

ƒ. Чи ображали вас коли-небудь у родині? Хто це був?

ƒ. Які емоції і почуття ви переживали в той момент?

ƒ. Як на вашу думку потрібно себе вести у ситуації приниження чи образи?

ƒ. Як ви зараз себе почуваєте, який у вас настрій? Як ви себе почуваєте? Який у вас емоційний стан?

Коло для засідань методичних об’єднань

ƒ. Який у вас зараз настрій?

ƒ. Що ви найбільше полюбляєте у своїй роботі?

ƒ. Якими здобутками у своїй роботі ви можете похвалитись?

ƒ. З якими труднощами найчастіше зустрічаєтесь?

ƒ. Чиєї допомоги потребуєте для покращення результативності вашої роботи?

ƒ. Як ви себе почуваєте? Який у вас емоційний стан?

 

Коло « Відновлюємо свій емоційний стан»

ƒ. Який у вас зараз настрій?

ƒ. Від чого Ви найбільше втомлюєтесь, що Вас хвилює?

ƒ. Скільки часу ви проводите з родиною і дітьми, скільки приділяєте часу роботі?

ƒ. Що у житті приносить вам задоволення? Що вас може розслабити?

ƒ. Як ви почуваєте себе зараз?

 

Орієнтовні питання тематичних Кіл для батьків

 

Коло для проведення батьківських зборів

ƒ. Як вас звати і чиї ви батьки? Який у вас зараз настрій?

ƒ. Назвіть позитивні риси вашої дитини.

ƒ. Скільки часу ви приділяєте своїм дітям і як ви проводите спільно час?

ƒ. Як ви себе почуваєте після Кола?

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
29 листопада 2021
Переглядів
1227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку