Тренінгове заняття "Я люблю життя"

Про матеріал
Мета: сприяти розумінню поняття цінності і неповторності людського життя, поняття щастя, як необхідної складової життя людини; вчити визначати життєві цінності та приймати відповідальні рішення; сприяти формуванню ціннісного ставлення до себе як особистості. Завдання:  сформувати систему життєвих і духовних цінностей у дітей;  усвідомити різницю між матеріальними і духовними цінностями;  навчитись приймати відповідальні рішення;  усвідомити, що найцінніший дар – це дар життя.
Перегляд файлу

Тренінг

«Я люблю життя!»

 

Мета: сприяти розумінню поняття цінності і неповторності людського життя, поняття щастя, як необхідної складової життя людини; вчити визначати життєві цінності та приймати відповідальні рішення; сприяти формуванню ціннісного ставлення до себе як особистості.

Завдання:

  • сформувати систему життєвих і духовних цінностей у дітей;
  • усвідомити різницю між матеріальними і духовними цінностями;
  • навчитись приймати відповідальні рішення;
  • усвідомити, що найцінніший дар – це дар життя.

Учасники: діти молодшого шкільного віку.

Час проведення: 45 хвилин

Матеріали та обладнання: плакати, роздатковий матеріал, презентація, відео матеріали, конспект.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. 1. Вітання (3 хв)

2. Вправа «Електричний струм» (5 хв)

Мета: емоційно зблизити групу перед за­няттям.

    ІІ.       1.Вступ

Тренер: Що є життя? Можливо, човен, що вдаль пливе по річці повній?

Що є життя? Можливо, пісня, що звідусіль лунає?

Можливо, це така фортеця, що нас від зла обороняє?

Можливо, це театр Долі, де всі ми глядачі й герої?

А може, це лише примара? Їх так багато у житті.

А й справді, що ж таке життя? У чому його суть? Для чого ми живемо? Якою має бути сучасна людина, щоб життя стало кращим, щоб ми могли самі себе поважати?

Щоб дати відповіді на ці запитання ми і зібралися сьогодні.

Тема сьогоднішньої зустрічі: «Життя – найбільша цінність».

Кожна людина є унікальною, неповторною і незвичайною особистістю. Життя – найвища цінність людини, бо воно дається лише один раз. «Найвеличніша з книг – книга життя, яку не можна ні закрити, ні знову відкрити за своїм бажанням», - казав А. Ламартін. Людей – мільйони. Вони як зірки на небі, що горять незвичайним світлом. Життя кожного – це дорога, якою тільки йому призначено пройти.

2. Вправа «Завершення речення»

«Життя – це…»

3. Авторелаксація. Вправа «Знайди свою зірку»

Мета: зняти фізичне, психологічне напруження, витіснити негативні емоції, налаштувати на активну діяльність.

Тренер-психолог. Заплющте очі, зручно сядьте і розслабтеся. Зробіть три глибоких вдихи й видихи… А тепер уявіть зоряне небо. Зорі великі та маленькі, яскраві і тьмяні. Для когось – це одна зірка, для інших – незліченна кількість яскравих зірок. Подивіться уважно на зорі та виберіть найпрекраснішу з них. Помилуйтеся своєю зіркою та спробуйте до неї дотягнутися! Намагайтеся щосили! І ви обов’язково дістанете свою зірку. Запам’ятайте її вигляд, її світло.

А тепер проведіть долонями по колінах униз до ступень ніг і потягніться, розплющте очі візьміть аркуш паперу й намалюйте свою зірку.

Виріжте та прикріпіть її на наше зоряне небо. І тепер зорі світитимуть вам завжди, випромінюючи добро, дружбу та підтримку. Вони супроводжуватимуть вас у житті.

 

4. Вправа «Стріла»

Мета: задіяти несвідоме на шляху проходжен­ня до своєї мети.

Ця вправа залучає несвідоме учасників до та­ємниці цілепокладання.

Психолог. Нерідко ми прагнемо до своїх цілей надто різко або вибираємо невід­повідний для їхнього досягнення час. Діючи в уяві, ми може­мо усвідомити, що саме нам треба робити, щоб рухатися до своєї мети впевнено й зосереджено. У житті нам часто потрібні зразки й моделі, які давали б уявлення про те, як можна жити й діяти. Але за певних умов ми самі можемо бути для себе таким зразком. Можна навчитися в себе самого, як досягти мети.

Сядьте зручніше, зробіть кілька глибоких вдихів і видихів, дозвольте собі повні­стю роз­слабитися.

Заплющте очі й уявіть, що ви тримаєте в ру­ках лук. Відчуйте ступнями та всіма м’язами ніг, як міцно стоїте на землі. Тримаєте лук однією рукою, а тятиву з прикла­деною до неї стрілою — другою. Відчуйте, як напружуються м’язи рук, коли ви натя­гаєте тятиву.

5. Вправа «Зламана гілочка»

Психолог. Діти, зверніть увагу на те, що в нашій кімнаті є щось, кому дуже погано в цьому світі, це зламана гілочка. (Звертається увага на те, що можна зробити, щоб їй було краще: поставити в воду, щоб вона розпустила свої листочки, прикрасити її).

Дітям роздаються зелені паперові листочки, діти кажуть щось приємне і вішають на «Дерево бажань».

6. Перегляд мультфільму «Подарунок»

7. Вправа «Подаруй усмішку»

Психолог. Дорогі мої друзі, давайте зараз спробуємо подарувати один одному сонячну усмішку, від душі.

8. Вправа « Побажай добра собі і всім»

Запам’ятайте такі слова: «Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе і щоб не сталося в житті кожного з вас, завжди пам’ятайте, що ви живете на планеті Земля і носите ім’я Людина. А людина починається з добра. І творити добро – значить бути щасливим». Отже, я бажаю собі і вам всім щастя. А зараз продовжуйте по колу бажати собі та один одному добра.

Фраза «Я бажаю собі і всім вам…»

-Чи сподобалось вам заняття?

 

docx
Додав(-ла)
Zubkova Katerina
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
1263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку