Тренувальні вправи щодо подолання освітніх втрат із української мови за 3 клас

Про матеріал
Пропоную вашій увазі тренувальні завдання щодо подолання освітніх втрат з української мови за 3 клас. Саме тренувальні завдання з подолання освітніх втрат важливі для відновлення базових знань і навичок, необхідних для подальшого навчання. Вони допомагають усунути прогалини в знаннях, що виникли через пропуски чи недостатнє засвоєння матеріалу. Така робота підтримує навчальну мотивацію учнів і формує впевненість у власних силах. Крім того, вона сприяє розвитку ключових компетентностей, зокрема грамотності та мовлення. Завдяки цьому учні легше адаптуються до нових тем і встигають за програмою.
Перегляд файлу

Тренувальні вправи щодо подолання освітніх втрат

із української мови за 3 клас

 

1.Встав пропущені букви у словах. Підкресли орфограми. Поясни свій вибір.

    Кр…ниця, ол…нь, ч…решня, д…ректор, пр…зидент, к…еня, вогн…ще, гор…зонт, тр…вога.

 

2.Прочитай.Добери до наведених слів спільнокореневі слова так, щоб ненаголошені голосні стали наголошеними. Запиши ці слова і визнач у них наголос.

    Зразок. Степовий – сте́п.

    Крилатий -                      .

    Медовий  -                     .

    Темніє       -                     .

    Криклива  -                    .

    Сичі             -                    .

 

3.Прочитай іменники. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені   словосполучення. Визнач рід прикметників.

   Зразок. Будинок (дерево) – дерев’яний будинок (ч. р.).

    Варення (груша) –

    сад (яблуня) –

    хвилі (море) –

    печера (камінь) –

    стежка (ліс) –

    стіл(метал)

 

4. Добери до дієслів форми теперішнього і теперішнього часу.

   Розкаже –

   Намалюють –

   Напише –

   Зателефонує –

   Прочитає –

 

5. Випиши дані слова у три колонки: іменник, прикметник, дієслово.

        Вітається, зима, зачаровує, прекрасне, зроблене, сонячний, флешка, ноутбук, завітав, співає, комп’ютер, приніс.

6. Склади і запиши із слів кожного рядка речення.

1.Тепло,у,принесе,весна,березні.

2.У, йдуть, школі, уроки.

3.Моя,на,бабуся,Веселій,вулиці,живе.

 

7.Спиши дані речення. Підкресли підмет і присудок у реченнях.

 

1.Михасик назбирав повен кошик суниць.

2.Матуся купила донечці Марійці нове платтячко.

3.У лісі ростуть красиві зелені ялинки.

 

8. Добери по 3 слова до кожної схеми:

Префікс, корінь, суфікс, закінчення

Корінь, суфікс, закінчення

Корінь, закінчення

Корінь, суфікс

 

9.За допомогою префіксів і суфіксів утвори нові слова.

    Казка - ……                                        Зима - …..

    Море -…..                                           Лісник-…….

 

10.Зроби звуко – буквенний аналіз слів.

Читання –

Витьохкують –

Дзюркоче –

Батьківщина -

 

11.Поділи слова для переносу.

    Гайок, джміль, задзюрчав, розказала, сховалося, посміхається, ґудзик, бджоли, дзвінкий.

 

12.Спиши слова, вставивши пропущені префікси(з-,с-). Виділи у словах префікси.

…терти,…повзти,…бити,…фотогравував,…казала,…клали,…піймало,…лити,…худла,…несла.

 

13.Із букв слова СНІГУРОЧКА склади і запиши якомога більше слів.

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

14. Запиши фразеологізми, підбираючи до лівої колонки протилежні за значенням з правої колонки.

1.  Робити з мухи слона -

2.  Захопити дух –

 

3.Тягнути кота за хвіст –

4. Мати залізні нерви -

А)  бути враженим.

Б) сильно перебільшувати якусь проблему.

В) бути дуже витриманим. Г)  тягнути час.

 

 

 

 

 

 

15.Запиши слова у формі звертання.

   Вовк, дідусь, Тетяна, брат, друг, Віктор Степанович, лисичка, синочок.

 

14.Прочитай текст. Виправ у ньому помилки і запиши правильно. До тексту добери заголовок.

    Прийшла висела зема. Насипало багато сгіху. Діти повибігали на подвіря і сліпили снігову бабу. Марійка причепила їй морквену. Мехайлик на голову надів відро, а Сиргійко подарував бабусі свій довхий шарф.

 

15.Напиши твір - мініатюру на тему « Якби моя іграшка могла розмовляти»

(7 -9 речень)

 

 

docx
Додано
3 грудня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку