Тренувалочка. Практичні завдання.

Про матеріал
«Тренувалочка». Практичні завдання з математики» допоможуть здобувачам освіти 1 класу відпрацювати та закріпити до автоматизму навички засвоєні на уроках математики. Зміст завдань відповідає вимогам Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та враховує особливості структури підручника з математики для 1 класу (автори С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко). Завдання призначені для повторення та закріплення пройденого матеріалу вдома, під час канікул, а також на уроках математики у школі.
Перегляд файлу

Тренувалочка

Практичні  завдань з метематики для 1 класу.

 

      «Тренувалочка». Практичні  завдання  з математики» допоможуть здобувачам освіти 1 класу  відпрацювати та закріпити до автоматизму навички засвоєні на уроках математики.

    Зміст завдань  відповідає вимогам Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та враховує особливості структури підручника з математики для 1 класу (автори С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко).

    Завдання призначені  для повторення та закріплення пройденого матеріалу вдома, під час канікул, а також на уроках математики у школі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 1

Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів ( “ліворуч”, “праворуч”, “під”, “на”, “вгорі”, “по центру”, “попереду”, “позаду”, “поряд”).

 

  1.          Скільки риб пливе праворуч, а скільки ліворуч?

 

 

 

 

 

  1.          Розфарбуй вагончики так, щоб червоний був між жовтим та синім, а зелений – зліва від жовтого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Хто тягнув ріпку попереду баби? Хто позаду? Хто стояв першим, а хто останнім?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 2

Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення: точка, пряма, крива.

 

  1.          Серед запропонованих геометричних фігур визнач та обведи точку – зеленим кольором, пряму - синім, криву – жовтим.

         

 

 

  1.          Знайди на малюнку многокутники та обведи їх

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Скільки іграшкових  полиць є в  шафі?   Які іграшки знаходяться на верхній  полиці?    Які іграшки знаходяться на середній полиці? Перелічіть їх, починаючи зліва направо. На  якій з полиць  більше іграшок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 3

Вивчаємо геометричні фігури: промінь, відрізок, ламана. Розміщення об’єктів у просторі ( «на», «під», «над»).

 

  1.          Які геометричні фігури повинні утворитися при з’єднанні двох деталей? Намалюй їх.

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Скільки всього геометричних фігур на малюнку? Скільки трикутників червоного кольору? Скільки овалів?

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Розфарбуй малюнки, в яких 4 геометричні фігури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 4

Досліджуємо ознаки об’єктів: форма, колір, розмір. Об’єднання об’єктів у групи.

 

  1.          Об’єднайте фігури за спільною ознакою

 

  1.          Якої фігури не вистачає?

 

 

  1.          Що спільного на всіх малюнках? За якими ознаками їх можна розподілити на групи?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 5

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною                 ( “довший-коротший”, “вищий-нижчий”, “вужчий-ширший”, “однаковий”).

 

  1.           Фарбуйте   довгі стрічки синіми  і короткими стрічками жовтого кольору.

  1.                                                                                                                                                    Скільки будинків на картинці? Який будинок знаходиться нижче? Скільки поверхів у нього є? Який будинок вищий? Скільки  поверхів у нього є? Що вище: дерево чи будинок? 

  1.                                                                                                                                                    Зайчик Муся має широкий червоний шарф, зайчик Зай – вузький синій. Пофарбуйте шарфи в потрібні кольори.  

 

docx
Додав(-ла)
Рудник Марія
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
22 листопада
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку