Три поради. "Лисиця і яструб" (шотландська народна казка)

Про матеріал
Конспект уроку для 2 класу допоможе вчителю підготуватися до уроку. Мета уроку продовжити ознайомлювати учнів з казкою, удосконалювати вміння давати характеристику героям, вміння висловлювати свою думку. а ктакож уміння співпрацювати в парі, групах.
Перегляд файлу

Тема. Три поради. «Лисиця і яструб» (шотландська народна казка)

Мета:

 продовжувати ознайомлювати дітей із жанром казка;

удосконалювати вміння виділяти дійових осіб , давати їм характеристику;

формувати вміння свідомо і виразно читати казку, вміння висловлювати свою думку;

збагачувати словниковий запас слів;

розвивати вміння працювати в парі, групі; висловлювати оцінні судження.

Очікувані результати:

знає сюжет казки;

називає головних героїв, уміє аналізувати поведінку героїв;

висловлює свою думку щодо прочитаного.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І.Організація класу. Емоційне налаштування. (слайд 1)

У мене все добре,

У мене все клас!

Я радий сьогодні

Прийти у свій клас.

ІІ.Основна частина.

1. Робота над скоромовкою. (слайд 2)

Обережний хитрий лис до нори вечерю ніс.

2.Робота над чистомовкою. (слайд 3)

ила – ила – ила – лісом осінь …

ила – ила – ила – все навкруг  …

ку – ку – ку- залишила лиш …

ку – ку – ку – їжачкові на …

3.Вправа на розвиток уваги. (слайд 4)

Прочитайте слова у 1 стовпчику.  Як можна назвати узагальнюючим словом?

Прочитайте слова у 2 стовпчику.  Як можна назвати узагальнюючим словом?

4.Перевірка домашнього завдання. (слайд 5)

5.Повідомлення теми та мети уроку.

У ланцюжку знайди і прочитай два слова. Сьогодні ми опрацюємо шотландську народну казку «Лисиця і яструб». (слайд 6, 7)

Ви вже прочитали багато казок. Пригадайте, у яких казках є дійовою особою лисичка.  (слайд 9)

Часто тварини у казках мають певні риси. Якими рисами наділена лисичка?

6.Читання казки вчителем. (слайд 10)

Чи сподобалась вам казка? Чим саме?

Що здивувало?

7.Словникова робота. (слайд 11, 12)

Завбільшки – розміром з

Справжній – дійсний, правдивий, реальний.

Пощастило – поталанило, повезло.

Абикому – кому завгодно, будь-кому.

Доберіть слова, близькі за значенням до слова: подивився, задрімав, заблагав.

8.Читання казки учнями. Слайд 13)

Хто є дійовими персонажами казки?

Як лисиці вдалося спіймати яструба?

Що пообіцяв яструб лисиці?

Які поради дав яструб лисиці?

Як ви розумієте ці поради?

Чому ж лисиця залишилася голодною?

Чому яструбу вдалося обманути лисицю?

9.Руханка «Лариска»

10.Робота в парах. (слайд 15)

З’єднати дію, яку виконував герой у казці.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\a-415.pngИзображения Лиса | Бесплатные векторы, стоковые фото и PSD                                               Сі..

                                               Здріма..

                                               Підбіг..

                                               Вхопи..

                                               Заблага..

                                               Подума..

                                               Випусти..

                                               Сказа..

 

11.Робота в групах. Вправа «Шість капелюхів». (слайд 16)

Білий капелюх (інформація): відшукайте факти, що відповідають дійсності.

Жовтий капелюх (позитив): що позитивного відбулося в казці?

Чорний капелюх (критика): що  негативного відбулося в казці?

Червоний капелюх (почуття): що сподобалось у казці? Які емоції викликала казка?

Зелений капелюх (креативність): як по-іншому яструб міг обхитрити лисицю?

Синій капелюх (управління процесом): чого навчає ця казка?

12.Рефлексія.

Вправа «Незакінчене речення»

Сьогодні на уроці я дізнався …

Вчинки героїв казки мені подобаються (не подобаються) …

На замітку я візьму собі таку пораду …

docx
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
1917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку