Три стани води. Взаємозв’язок людини і води

Про матеріал
Розширити знання учнів про воду, закріпити уявлення про роль води в житті людини, природи, три стани води. Розвивати спостережливість, логічне мислення, навички дослідницької діяльності, уміння робити висновки.
Перегляд файлу

Урок – дослід «Три стани води. Взаємозвязок людини і води».

 Колесова Н. вчитель початкових класів, м. Камянське, НВК  №3

 Тема: урок – дослід «Три стани води.»

  Мета. Навчальна: розширити знання учнів про воду , закріпити уявлення про роль води в житті людини ,природи, три стани води.

 Розвивальна: розвивати спостережливість, логічне мислення, навички дослідницької діяльності, уміння робити висновки.  

Тип уроку: урок—дослід.  

Використання освітніх технологій : розвиток критичного мислення;робота в групах; « Асоціативний кущ»; «Мікрофон».

 Обладнання:   приладдя для дослідницької роботи, ілюстрації, малюнки.

 Хід уроку. 

 1.Організація. 

 Вітання учнів з вчителем. Ранкова зустріч. Діти стають у коло і дарують один одному комплементи.

  Сьогодні у нас урок – дослід. Дослід- це людина створює умови для вивчення природних явищ.

 А що ми будемо досліджувати ,вам треба  відгадати.

 Групова робота: на столах малюнки. На малюнках: дощ, сніг, чай ,омовеніє рук.

—Що об’єднує ці малюнки?

Вода.

 Складаємо «Асоціативний кущ.»

- Вода--- життя, Їжа, зима, кава, річка, чистота.

-Які стани води ви знайшли?

Воду люди завжди шанували і цінували.  Людина на 70%  складається з води. Без води не може прожити 5 діб.

- Як єврейський народ використовує в своїх традиціях?

 Омовеніє рук. Правильне виконання омовенія.

-Хто кому більше допомагає вода чи людина ?

-Нам дасть відповідь урок – дослід.

  Правила поведінки на уроці. Виконувати ретельно вказівки вчителя

Дослід №1

 В воді є повітря.  В  тарілку з водою ставимо склянку. Склянка заповнюється на половину водою ,друга половина – пуста. Це повітря. Для життя живих  істот(фото)

Дослід №2

 У нас дві кульки .Одну заповнюємо цукром, другу – повітрям. Повітряну кульку опускаємо у велику миску. Кулька не тоне, а кулька з цукром – потонула. Спасіння людей на воді(фото)

Дослід №3.

 Вода розчинник. Працюємо з холодною і гарячою водою. В гарячій воді цукор, чай заварився швидше, ніж в холодній. Це дифузія, фізика

Дослід №4

 В склянку з водою добавляємо олію. Олія в воді не розчиняється, не всі речовини розчиняються .Нафтопродукти забруднюють світовий океан(фото)

.Вчитель постійно звертає увагу на стан води, на всіх дослідах.

 3 Закріплення.-Так хто кому допомагає?

-Вода і людина - це природа. Вода допомагає людині, бо без води людина не зможе жити

Гра «Так чи ні ?»

Діти використовують для відповіді цеглинки.

- На планеті більше солоної води.(так)

 - Вода має один стан .(ні)

- Роса – газоподібний стан води.(так

- Людина – головний забрудник води.(так)

 Бережне ставлення до води.  Екологічні проблеми. Подяка дітям за роботу на уроці.

Д/з. Перевірити дома ,які стани води найчастіше зустрічаєте.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дерев'янко Алла Cергіївна
    Готуюсь до уроку,Ваш конспект мене дуже зацікавив.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
318
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку