урок розробка для викладання на рівні стандарт для учнів філологічного спрямування. Урок містить презентацію. Був проведений у 10 класі Пальчиківського навчально виховного комплексу Полтавського району, Полтавської області. В даній розробці є доведення деяких формул та приклади розвязування задач на застосування тригонометричних формул додавання та наслідків з них
План-конспект уроку
з алгебри в 10 класі
Тема: Тригонометричні формули додавання
Мета:
Учні повинні: уміти застосовувати тригонометричні формули додавання при виконанні тотожних перетворень;
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Структура уроку:
І. Організаційний етап. (1 хв.)
ІІ. Оголошення теми, мети і завдань уроку (2 хв.)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу (15 хв.)
IV. Закріплення нових знань і умінь учнів (23 хв.)
V. Підсумок уроку (2 хв.)
VI. Домашнє завдання (2 хв.)
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми, мети та завдань уроку
Розповідь вчителя: Сьогодні ми продовжуємо знайомитися з таким серйозним розділом алгебри, як тригонометрія. Як ми вже говорили, що тригонометрія займає значне місце у розвитку таких наук як астрономія, географія, фізика, механіка тощо. На цьому уроці ми з вами спробуємо вивести декілька тригонометричних формул додавання, та спробуємо їх застосовувати для розв’язання тригонометричних виразів.
Але перш ніж переходити до вивчення нової теми давайте пригадаємо формули зведення та їх застосування.
Завдання до класу:
Розв’язання:
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя: На попередніх уроках ми виконували тотожні перетворення тригонометричних функцій одного й того самого аргументу, на цьому уроці ми доведемо тригонометричні тотожності додавання для двох різних кутів.
(показ презентації )
Візьмемо довільну пряму m і точку О на ній. Відкладемо два різні гострі кути в в різні півплощини, так що . З точки К проводимо перпендикуляр до перетину зі сторонами кутів у точках А і В відповідно. Дістанемо .
Аналогічно доводитимемо .
Візьмемо довільну пряму m і точку О на ній. Відкладемо два різні гострі кути в одну півплощину, так що . Із будь-якої точки С , (C), проводимо перпендикуляр до перетину зі сторонами кутів У точках А і В відповідно. Дістанемо:
IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів
Розв’язування вправ усно.
(Завдання на листочках записано на дошці). Завдання до класу.
Розв’язання:
Розв’язання:
Робота в парах :
№1 обчислити ;
№2 обчислити ;
Розв’язання:
№1
№2
Письмові вправи
Розв’язання
V. Підбиття підсумків уроку
VI. Домашнє завдання
Довести формули для