Заняття на тему: "Показникова функція, її властивості та графік"

Про матеріал

Під час проведення заняття використано різноманітні форми роботи з групою: фронтальна бесіда, самостійна робота, тренувальні вправи, випереджувальні завдання, самостійна робота, ілюстрації, елементи ігрових технологій

Зміст архіву
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

МОГИЛІВ – ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО – ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО  АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

 

 

 

 

 

http://4.bp.blogspot.com/-ZmWhedYLA7U/Tviq81vCiKI/AAAAAAAAAAw/VbD31OoQuC8/s220/golown1.jpg

 

 

 

 

 

 

Заняття – лекція  на тему:

"Показникова функція, її властивості та графік"

 

методична розробка відкритого заняття

з дисципліни «Математика»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Методична мета заняття: реалізація інформаційно – комунікативних технологій,  творчої складової в процесі формування вмінь та навичок студентів, застосування активних  форм і методів  виховання особистості компетентного спеціаліста.    

 

Узагальнення – це, мабуть, найлегший найочевидніший шлях розширення

 математичних знань.

                                                                                                             В.Сойер

 

Тема заняття:  Показникова функція, її властивості та графік.

Вид заняття:   інтерактивна лекція.

 

Мета заняття:

Навчальна:  розглянути фізичні моделі, пов‘язані з процесами органічної зміни 

                       величин, що дозволяють дати означення показникової функції,

                       перелічити її властивості та побудувати її графік

Розвиваюча: розвивати продуктивне мислення студентів

Виховна:       виховувати толерантність, вміння співпрацювати, культуру

                       математичних записів, інтерес до вивчення математики.

 

Предметні компетенції заняття: навчальна, соціально – трудова, стимулювально – мотиваційна.

 

 Функції:

Теоретична:  поняття показникової функції , властивості, графік .

Практична: будувати графіки показникової функції.

 

МПЗ: Забезпечуючі:    Математика «Степінь з довільним показником та 

                                його властивості», «Графіки функцій та їх властивості»

Забезпечувані:  Фізика «Фізика атомного ядра»,

                              Біологія «Молекулярні основи біології»

                              Мікробіологія «Розмноження бактерій».

Забезпечення заняття:

1. Література:  М.І. Шкіль. Алгебра і початки аналізу.  10 клас

                 О.М. Роганін. Плани – конспекти уроків.

                 Т.Г.Роєва. Алгебра в таблицях.

  1. Наочні посібники: презентація “Показникова функція, її властивості і графік“,         
  2. Роздатковий матеріал: опорний конспект. «Показникова функція».      
  3. Технічні засоби навчання. Мультимедійний проектор.

 

Хід заняття

  1. Організаційна частина заняття

     (Метод: психолого – педагогічної підтримки роботи студентів на занятті, рефлексія)2 хв.

Мета етапу: створення сприятливого психологічного клімату на занятті.

Викладач. Шановні студенти сьогодні на занятті ми працюватимемо разом, я розраховую на вашу підтримку та допомогу. Кожному з вас я хочу побажати, щоб на цьому занятті ви були:

У"- усміхненими

С"- спокійними

П"- прогресивними

І"- ініціативними

X"- хоробрими

Іншими словами, я бажаю вам УСПІХУ!

І не тільки на заняттях математики, бо якщо звернутись до слів філософа Е.Ільєнков. то можна зазначити: Досягнення успішного результату під час розв'язування задач - зовсім не привілей математики. Усе людське життя - це не що інше, як постійне бажання досягти успіху у вирішенні нових питань та проблем.

Підніміть руку, хто бажає досягти успіху? Я теж бажаю досягти  успіху.

 

ІI. Підготовка студентів до заняття.

Мета етапу: організувати цілеспрямовану діяльність студентів:

  •     розвинути внутрішню мотивацію студентів до теми, що вивчається;
  •     навчити студентів прогнозувати очікувані результати заняття;
  •     відтворити необхідні знання та вміння для досягнення результатів заняття.

 

2.1 Повідомлення теми, мети та плану заняття.

(Метод:  інструктування).

 

Тема заняття: Показникова функція, її графік та властивості.

Викладач. Підготуємо наші зошити до роботи. Пам'ятайте, що під час роботи з діловою документацією до успіху веде старанне, охайне, уважне ставлення до цієї справи.

Для досягнення успіху нам потрібно сформулювати мету. Сформулюйте і ви нашу мету користуючись словами «знати» та «вміти».

Очікувана відповідь:

Мета заняття: знати показникову функцію, розпізнавати графік  показникової 

                           функції, властивості показникової функції;

                           вміти: будувати графіки і на них ілюструвати властивості    

                           функції, застосовувати показникові функції до опису

                           найпростіших реальних процесів.

 

План заняття:

1. Означення показникової функції.

2. Побудова графіка показникової функції.

3. Властивості показникової функції.

 

2.2 Мотивація навчальної діяльності студентів

( методи – проблемно - пошуковий,  реалізація МПЗ)

Викладач. Ми з'ясували, чого хочемо досягти, але на цьому етапі не менше важливим є питання, нащо нам це потрібно, навіщо вивчається ця тема?

  1. В природі і техніці часто зустрічаються процеси, які мають спільну назву процесів органічної зміни величин. Ця назва пов‘язана із тим, що такі процеси часто зустрічаються в біології. Значна властивість цих процесів полягає в тому, що за однакові проміжки часу значення величини змінюється в одному і тому ж самому відношенні.

Ці процесів математично виражаються за допомогою показникової функції:

- задача про радіоактивний розпад;

- задача про зміну атмосферного тиску;

- задача про розмноження бактерій;

- задача про вакуумування;

- задача про приріст деревини.

Проблема.

Наведемо приклади, в яких величини змінюються по вказаному вище закону.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/uk/thumb/3/3c/Maltus-pop.jpg/200px-Maltus-pop.jpgПриклад 1. Ще в XVII ст. було встановлено, що чисельність популяцій зростає за законом геометричної прогресії, а вже в кінці XVIII ст. Томас Мальтус (1766-1834) висунув свою відому теорію про зростання народонаселення в геометричній прогресії. Ця закономірність зростання виражається кривою, зображеною на рис.                                                   Сучасною математичною мовою ця крива відображає експоненційний ріст чисельності організмів і описується рівнянням:

Nt = N0er,

де: Nt - чисельність популяції в момент часу t;
N0 - чисельність популяції в початковий момент часу t0; е - основа натурального логарифма (+2,7182); r - показник, що характеризує темп розмноження особин в даній популяції.                                                                                                                  Якщо колонія бактерій має достатній простір і достатню кількість поживних речовин, то її маса за рівні проміжки часу збільшується в одному і тому ж відношенні. В таких випадках говорять про процеси органічного росту.

 

 

Приклад 2. Радіоакти́вність(радіоактивний розпад)  (від лат. radio — «випромінюю» radius — «промінь» і activus — «дієвий») — явище мимовільного перетворення нестійкого ізотопа хімічного елементу в інший ізотоп (зазвичай іншого елемента) шляхом випромінювання гамма-квантів, елементарних частинок або ядерних фрагментів.

При радіоактивному розпаді маса речовини змінюється по наступному закону: за рівні проміжки часу вона змінюється в одному і тому ж відношенні. Такі процеси називають процесами органічного спадання.

Взагалі, частка частинок, що залишаються  залежить від часу t таким чином:

Величини періодів напіврозпаду для різних ізотопів різні; для одних ізотопів, що швидко розпадаються, період напіврозпаду може бути рівним мільйонним часткам секунди, а для інших ізотопів, таких як 238U або 232Th, він дорівнює 4,5 млрд років та 14 млрд років відповідно.

 

У всіх розібраних прикладах значення виразу а t при всіх значеннях t додатнє. При а>1 значення а t збільшується (як у випадку розмноження бактерій), а при 0< а<1    значення а t зменшується з ростом t (як у випадку радіоактивного розпаду). Отже, для описання таких процесів, як радіоактивний розпад або розмноження бактерій, потрібна функція ах, де а>0.

Отже ми розуміємо актуальність того над чим працюємо для виконання різних завдань, підсумкового оцінювання, домашніх завдань, для продовження навчання та вивчення інших наук.

 

2.3 Актуалізація опорних знань та вмінь студентів

( методи – метод „ Мікрофон ", пояснювально – ілюстративний;

форма роботи -  презентація,  діалог)       

 

1. Пригадати властивості  степеня з довільним показником:

  1.  

 

  1.  

 

     6.

 

 

 

2. Записати властивості функції по її графіку.

Очікувана відповідь:

D (f) = R

E (f): ( -3; +∞)

Функція ні парна, ні непарна.

Функція зростає при х( -2,2; 1,2)U( 4,1; +∞)

Функція спадає при х( -∞; -2,2)U( 1,2; 4,1)

 

IІІ. Вивчення нового матеріалу

( метод – інформаційно - комунікативний).

1. Означення показникової функції.

Показниковою функцією називається функція виду у=ах, де а>0 і а1.

Наприклад:  у=2х, у=х, у=х, у=х – показникові функції.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

( метод – навчальний тренажер)

 

1. Які із поданих функцій є показниковими:

а) у = 5х;   б) у = х3;   в) у = (-5)х;   г) у = ()х;    д) у = (0,3)х;    е) у = ?

 

2. Побудова графіка показникової функції.

2.1. Функція виду у = 2х.

Графіком показникової функції є крива, яка називається екс­понентою.

      1. Нехай з початку спостережень маса колонії бактерій дорівнювала 1 г, причому за кожну наступну годину вона зростала в 2 рази. Побудуємо графік зміни маси m в залежності від часу х.

Залежність між масою і часом виражається формулою m=2х. Для побудови графіка обчислимо масу колонії через 1, 2, 3, години до початку і після початку спостереження.

Дані обчислювання занесемо в таблицю, вважаючи, що час до початку спостереження був відємним.

Складемо таблицю значень функції:

х

-2

-1

0

1

2

у= 2х

1

2

4

 

Побудуємо на координатній площині точки з таблиці і з'єднає­мо ці точки плавною лінією. Одержимо графік функції у = 2х

Показникова функція у = 2х має вла­стивості:

1. Область визначення — множина всіх дійсних чисел. D(ax)=R

2. Область значень — множина всіх до­датних чисел. Е(ax)=(0;+)

3. Функція у = 2х зростаюча на мно­жині всіх дійсних чисел.   

4. Графік функції перетинає вісь у в точці(0; 1).

 

На цьому графіку наочно видно уже відомі властивості цієї функції: із зростанням х значення функції зростають, при чому при достатньо великих значеннях х значення 2х стають як завгодно великими (наприклад, 210=1024, 220=1048576 і т.д.).

Схожі на вигляд графіки функцій ах при будь-якій основі а, більшій за 1.

 

2.2. Функція виду у = .

       2) Маса радіоактивної речовини змінюється по закону m=m0()t. Побудуємо графік зміни маси радіоактивної речовини в часі, вважаючи, що початкова маса m0=1 г.

Для цього використаємо рівність . Ця рівність показує, що таблицю значень функції одержуємо із таблиці значень функції 2х зміною знаків у першому рядку

Побудуємо графік функції у = , для цього складемо таб­лицю значень функції:       

х

-2

-1

0

1

2

у =

4

2

1

 

Побудуємо на координатній площині точки з таблиці і з'єднаємо ці точки плавною лінією. Одержимо графік функції у = .

Показникова функція у = має вла­стивості:

1. Область визначення — множина всіх дійсних чисел. D(ax)=R

2. Область значень — множина всіх до­датних чисел. Е(ax)=(0;+)

3. Функція у = — спадна на множині всіх дійсних чисел.

4. Графік функції перетинає вісь у в точці (0; 1).

По рис. бачимо, що всі значення також додатні, але ці значення зменшуються при збільшенні х.

Схожий вигляд мають графіки показникової функції ах при 0< а<1.

Вісь Ох  є горизонтальною асимптотою.

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

( методи – тренувальні вправи).

 

2. Які з наведених показникових функцій є зростаючими, а які — спадними:

а) y = πx ;     б) y = (0,5)x;  в) у = ; г) y = 2-x.

Відповідь: а) зростаюча; б) спадна; в) зростаюча; г) спадна.

 

3. Побудуємо графіки функцій  у = 2х і у = 3х. Чим відрізняються ці функції? Їхні графіки?

Відповідь: ці функції мають одинакові властивості, функція у = 3х зростає більш швидше (графік цієї функції піднімається вгору більш круто).

4. Чим відрізняються властивості і графіки функцій                     у = і у=   ?

Відповідь: вони мають однакові властивості, функція                   у = спадає більш швидше.

3. Властивості показникової функції.

1) Область визначення: хR.         D(ax)=R

2) Область значень: у>0                   Е(ax)=(0;+)

3) Функція ні парна, ні непарна

4) Вірні рівності а1= а і а0=1.

5) Якщо  а>0, то функція ах зростає на всій області визначення;

     якщо 0< а<1, то вона спадає на всій області визначення.

6) Найбільшого і найменшого значень функція не має.

7) Для будь-яких дійсних значень m і n (а>0; b>0) виконуються рівності:                                    

 

  1.  

 

 

  1.  

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

( методи – закріплення і корекції знань, умінь, навичок).

5. Порівняйте значення виразів:

а) і ;       б) 2-3 і 2-4;   в) 0,30,7 і 1      

Відповідь: а) < ; б) 2-3 > 2-4; в) 0,30,7 < 1 .

 

6. Порівняйте х і у, якщо відомо, що вірна нерівність:

а) 0,02х < 0,02y;             б) πx > πy.

Відповідь: а) х > у; б) x < у.

7. Обчислити:    а) ;   б)

V. Узагальнення ти систематизація знань,умінь та навичок студентів

(методи – складання та аналіз узагальнюючої таблиці, сканворд)

Показникова функція у = ах, а > 0, а ≠ 1

 

а > 1

0 < а < 1

1. D(y) = R

2. Е(у) = (0; + )

3. Зростає

x1 > x2 >

4. Якщо х = 0, то у = 1

5. Якщо х < 0, то у < 1

6. Якщо х > 0, то у > 1

1. D(y) = R

2. E(y) = (0; +).

3. Спадає

x1 > x2 <

4. Якщо х = 0, то у = 1

5. Якщо х < 0, то у > 1

6. Якщо х > 0, то у < 1

Сканворд.

1. X  - це (аргумент)

2. Функція, що містить змінну в степені (показникова)

3. Графік функції  у = πх (зростає)

4. Математична наука – (алгебра)

5. Yце (функція)

6. Лінія, яку графік функції ніколи не перетинає (асимптота)

7. Графіком показникової функції є крива, яка називається (експонента).

8. Область визначення показникової функції — множина всіх (дійсних) чисел.

9. Область значень показникової функції — множина всіх (до­датних) чисел.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

п

о

к

а

з

н

и

к

о

в

а

 

 

 

 

 

3

з

р

о

с

т

а

є

 

 

 

 

 

 

4

а

л

г

е

б

р

а

 

 

 

 

 

 

 

 

5

ф

у

н

к

ц

і

я

 

 

 

 

 

6

а

с

и

м

п

т

о

т

а

 

 

7

е

к

с

п

о

н

е

н

т

а

 

 

 

 

 

 

8

д

і

й

с

н

и

х

 

 

 

 

 

 

 

9

д

о

д

а

т

н

и

х

 

 

 

 

 

VІ. Підведення підсумків заняття.( рефлексія)

Мета етапу: Визначити чи досягнуті, мета, очікувані результати заняття    

                          провести рефлексію.

Студентам пропонується закінчити речення

1. Було цікаво…

2. Було важко…

3. Я навчилась…

4. У мене вийшло…

Таким чином, для успіху потрібно: «самоконтроль», «співпраця», «досконала

підготовка». Але протягом уроку ми весь час працювали з партнерами, могли

отримати допомогу, а в житті дуже часто випадає розраховувати на свої сили. І

цього теж потрібно вчитись. Це одна з причин виконання домашніх завдань.

VІІ. Домашнє завдання.

Конспект, М. І. Шкіль Алгебра 10 клас. § 19 с. 189-202

1. Порівняйте значення виразів:

а) і ; б) і

2. Побудувати графіки функцій та записати властивості:

а) у = 3х-2;   б)

3. Обчислити:  а) ; б) .

 

 

 

Викладач

Висновок:

Чи існує універсальна форма успіху, чи одержали ми її сьогодні на занятті? Це питання належить до розряду проблем, пошуку філософського каменя, створення вічного двигуна, побудови машини часу. Але без віри людини у можливість у їх створення, не було б кроку вперед, не було б прогресу.

Хочу подякувати вам за заняття, ще раз побажати успіху і сказати, що я вірю у ваш успіх. На згадку про наше заняття запам’ятайте ще один рецепт успіху: „Успіх - це тільки 10% таланту і 90% щоденної наполегливої праці."

 

 

Притча:

Ішов Мудрець, а назустріч йому три чоловіки, які везли під гарячим сонцем візки з камінням для будівництва. Мудрець зупинився і задав кожному запитання. У першого запитав «Що ти робив цілий день?». І той відповів, що цілий день возив це важке каміння. У другого запитав мудрець «А що ти робив цілий день?», і той відповів: «А я добросовісно виконував свою роботу». А третій посміхнувся, його обличчя засвітилося радістю і задоволенням: « А я приймав участь у будівництві храму!»

І ми сьогодні на занятті приймали участь у будівництві храму – храму науки.

Бажаю всім ще кращих результатів. Дякую за роботу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема заняття: Показникова функція, її графік та властивості. Узагальнення – це, мабуть, найлегший найочевидніший шлях розширення математичних знань. В. Сойер

Номер слайду 2

„У”- усміхненими„С”- спокійними„П”- прогресивними„І”- ініціативними„X”- хоробрими

Номер слайду 3

Мета заняття: знати: показникову функцію, розпізнавати графік показникової функції, властивості показникової функції; вміти: будувати графіки і на них ілюструвати властивості функції, застосовувати показникові функції до опису найпростіших реальних процесів. Тема заняття: Показникова функція, її графік та властивості.

Номер слайду 4

План заняття: 1. Означення показникової функції.2. Побудова графіків показникової функції.3. Властивості показникової функції.

Номер слайду 5

Ще в XVII ст. було встановлено, що чисельність популяцій зростає за законом геометричної прогресії. Ця закономірність зростання виражається кривою, зображеною на рис. Сучасною математичною мовою ця крива відображає експоненційний ріст чисельності організмів описується рівнянням: Nt = N0er, де: Nt - чисельність популяції в момент часу t; N0 - чисельність популяції в початковий момент часу t0; е - основа натурального логарифма (+2,7182); r - показник, що характеризує темп розмноження особин в даній популяції.

Номер слайду 6

Радіоакти́вність (радіоактивний розпад) (від лат. radio — «випромінюю» radius — «промінь» і activus — «дієвий») — явище мимовільного перетворення нестійкого ізотопа хімічного елементу в інший ізотоп (зазвичай іншого елемента) шляхом випромінювання гамма-квантів, елементарних частинок або ядерних фрагментів. Частка частинок, що залишаються, залежить від часу t таким чином:

Номер слайду 7

Властивості степеня з довільним показником:1)2)3)4)5)6)

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Функція видуназивається показниковою (з основою а).

Номер слайду 10

Наприклад: у=2х, у = , у = , у = – показникові функції. 1. Які із поданих функцій є показниковими: а) у = 5х; б) у = х3; в) у = (-5)х; г) у = ; д) у = (0,3)х; е) у = ?

Номер слайду 11

Властивості:1. D(f)=R2. Е(f)=R+3. Функція зростає при a >1. функція спадає при 0

Номер слайду 12

Графік показникової функції. При 0 < а < 1: При а > 0: Вісь Ох є горизонтальною асимптотою

Номер слайду 13

2. Які з наведених показникових функцій є зростаючими, а які — спадними: а) y = πx ; б) y = (0,5)x; в) у = ; г) y = 2-x. 3. Побудувати графіки функцій у = 2х і у = 3х. Чим відрізняються ці функції? Їх графіки?

Номер слайду 14

4. Побудувати графіки функцій у = і у = . Чим відрізняються ці функції? Їх графіки?

Номер слайду 15

3. Властивості функціїОбласть визначення: D(ax)=RОбласть значень: у>0 Е(ax)=(0;+∞)Функція ні парна, ні непарна. Вірні рівності а1= а, а0=1.5. Якщо а >0, то функція ах зростає R; якщо 0 < а<1, то вона спадає на R. Найбільшого і найменшого значень функція не має.

Номер слайду 16

Властивості функції1)2)3)4)5)При а >1, 0 < а <1 виконуються рівності6)

Номер слайду 17

5. Порівняйте значення виразів: а) і ; б) 2-3 і 2-4; в) 0,30,7 і 1 6. Порівняйте х і у, якщо відомо, що вірна нерівність: а) 0,02х < 0,02y; б) πx > πy. 7. Обчислити: а) ; б)

Номер слайду 18

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}123456789 1. X - це …Сканворд.

Номер слайду 19

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12а3р4г5у6м7е8н9т 1. X - це …Сканворд.

Номер слайду 20

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12а3р4г5у6м7е8н9т 2. Функція, що містить змінну в степені Сканворд.

Номер слайду 21

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3р4г5у6м7е8н9т 2. Функція, що містить змінну в степені Сканворд.

Номер слайду 22

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3р4г5у6м7е8н9т 3. Графік функції у = πх … Сканворд.

Номер слайду 23

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4г5у6м7е8н9т 3. Графік функції у = πх … Сканворд.

Номер слайду 24

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4г5у6м7е8н9т 4. Математична наука – Сканворд.

Номер слайду 25

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5у6м7е8н9т 4. Математична наука – Сканворд.

Номер слайду 26

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5у6м7е8н9т 5. Y – це Сканворд.

Номер слайду 27

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6м7е8н9т 5. Y – це Сканворд.

Номер слайду 28

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6м7е8н9т 6. Лінія, яку графік функції ніколи не перетинає. Сканворд.

Номер слайду 29

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6асимптота7е8н9т 6. Лінія, яку графік функції ніколи не перетинає. Сканворд.

Номер слайду 30

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6асимптота7е8н9т 7. Графіком показникової функції є крива, яка називається… Сканворд.

Номер слайду 31

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6асимптота7експонента8н9т 7. Графіком показникової функції є крива, яка називається… Сканворд.

Номер слайду 32

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6асимптота7експонента8н9т 8. Область визначення показникової функції — множина всіх …чисел. Сканворд.

Номер слайду 33

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6асимптота7експонента8дійсних9т 8. Область визначення показникової функції — множина всіх …чисел. Сканворд.

Номер слайду 34

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6асимптота7експонента8дійсних9т 9. Область значень показникової функції — множина всіх … чисел. Сканворд.

Номер слайду 35

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}12показникова3зростає4алгебра5функція6асимптота7експонента8дійсних9додатних 9. Область значень показникової функції — множина всіх … чисел. Сканворд.

Номер слайду 36

Домашнє завдання. Конспект, М. І. Шкіль Алгебра 10 клас. § 19 с. 189-202 1. Порівняйте значення виразів: а) і ; б) і 2. Побудувати графіки функцій та записати властивості:а) у = 3х-2; б) 3. Обчислити: а) ; б)

Номер слайду 37

1. Було цікаво…2. Було важко…3. Я навчилась…4. У мене вийшло…

Номер слайду 38

„Успіх - це тільки 10% таланту і 90% щоденної наполегливої праці."

zip
Додано
15 травня 2018
Переглядів
11804
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку