Домогтися засвоєння учнями понять: Трикутник, сторона, вершина, кут трикутника, медіана, висота, бісектриса трикутника. Розпізнавати види трикутників. Розвивати уміння істинність тверджень, уміння визначати мету навчальної діяльності. Виховувати уміння грамотно висловлювати свою думку.
Тема уроку: Трикутник та його єлементи
Мета уроку: Домогтися засвоєння учнями понять: Трикутник, сторона, вершина, кут трикутника, медіана, висота, бісектриса трикутника. Розпізнавати види трикутників. Розвивати уміння істинність тверджень, уміння визначати мету навчальної діяльності. Виховувати уміння грамотно висловлювати свою думку.
Тип уроку: Засвоєння нових знань і умінь.
Обладнання і наочність: Підручник(Геометрія 7 клас, М.І. Бурда,Н.А. Тарасенкова) комп’ютер, презентація.
Хід уроку:
І. Організаційний етап. Перевірити готовність учнів до уроку.
ІІ. Аналіз контрольної роботи. Прокоментувати оцінки учнів та звернути увагу на допущенні помилки.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування.
1) Які основні геометричні фігури ви знаєте?
2) Як ви уявляєте трикутник?
3) Чи завжди можна утворити трикутник з трьох відрізків?
ІV. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку.
«Знання – це безцінний скарб, а розум людський – ключ до нього» Луї де Жокур.
V. Вивчення нового матеріалу(міні-лекція)
План
VІ. Засвоєння нових знань і способів дій.
VІІ. Домашнє завдання: §10, №309, 316(1,2)
VІІІ. Підсумки уроку. Рефлексія