"Трудове навчання, технології – невід’ємна складова основних компетентностей сучасної української школи

Про матеріал
"Трудове навчання, технології – невід’ємна складова основних компетентностей сучасної української школи."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Трудове навчання, технології – невід’ємна складова основних компетентностей сучасної української школи Таравська Тетяна Олексіївна. Вчитель трудового навчання. Криворізької гімназії №8

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Під поняттям компетентнісний підхід розуміють спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових і предметних компетентностей особистості, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей. Ключова компетентність – це знання, уміння і навички у комплексі зі сформованою життєвою позицією учня. Компетентнісний підхід

Номер слайду 8

Математична компетентність. Уміння навчатися впродовж життя. Обізнаність та самовираження у сфері культуриІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетентностіЕкологічна грамотність і здоровий спосіб життя. У концепції НУШ виокремлюють такі ключові компетентностіСпілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовамиІнформаційно-цифрова компетентність Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Спілкування іноземними мовами. Ключові компетентності

Номер слайду 9

Спільним для всіх компетентностей є:вміння критично мислити;вміння читати і розуміти прочитане; вміння логічно обґрунтовувати позицію; вміння висловлювати думку (усно і письмово); вміння виявляти ініціативу; вміння творити; вміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення; вміння конструктивно керувати собою; вміння співпрацювати в команді.

Номер слайду 10

Спеціальні методичні компетенції:цільова (уміння педагога визначати цілі навчання); змістовна (уміння визначати зміст навчання);проєктувальна (уміння проектувати освітній процес); рефлексивна (уміння обґрунтовувати ефективність обраних методичних підходів); моніторингова (уміння відслідковувати результати навчання).

Номер слайду 11

Завдання сучасного урокупідвищення рівня мотивації учнів;використання суб’єктивного досвіду набутого учнями;ефективне та творче застосування набутих знань та досвіду на практиці;формування у учнів навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел;організаційна чіткість і оптимізація кожного уроку;підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів;створення умов для інтенсифікації навчально-виховного процесу;наявність контролю, самоконтролю та взаємоконтролю за процесом навчання;формування моральних цінностей особистості;розвиток соціальних та комунікативних здібностей учнів;створення ситуації успіху.

Номер слайду 12

Вимоги до структури уроку включаютьчітко визначені цілі та завдання уроку;визначення типу уроку, органічний зв’язок усіх його частин;зв’язок уроку з попереднім уроком і формування перспективи на наступний;вибір оптимальних, виходячи із цілей і завдань уроку, методів вивчення і закріплення нового матеріалу;раціональність проведення рефлексії уроку;оптимальність домашнього завдання (форма, обсяг, запис у щоденнику, облік індивідуальних особливостей і т. д.).

Номер слайду 13

11 Учитель має володіти добре розвиненими навичками моделювання, проєктування та конструювання уроку. Моделювання чітке визначення місця уроку і в змістовому, і в методичному аспектах у межах навчальної програми, розділу, теми; формулювання загальної мети вивчення матеріалу; вибір педагогічних методів, прийомів, технологій, використання яких забезпечить досягнення поставленої мети найбільш раціональним шляхом. Проєктуваннявизначення виховних і розвиваючих завдань; прогнозування результатів; опрацювання змістової частини матеріалу; визначення методів, прийомів роботи; прогнозування навчальних та загальних компетентностей, які формуються на уроці. Конструюваннячітке формулювання мети, завдань, типу, форми проведення уроку; конкретизація методів, прийомів; запис дій учителя та передбачення дій учнів;раціональний розподіл часу; виділення структурних елементів навчальної діяльності.

Номер слайду 14

Для розв’язання задач вчитель повинен керуватися такими правилами. Головним є не предмет, якому навчають, а особистість, яку формують. На виховання активності не слід шкодувати ні часу, ні зусиль. Допомагати учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчати їх вчитися. Творче мислення розвивати всебічним аналізом проблем, пізнавальні задачі розв’язувати кількома способами, частіше практикувати творчі завдання. У процесі навчання обов’язково враховувати індивідуалізацію та диференціацію. Заохочувати учнів до дослідницької та експериментальної роботи застосовуючи методи проектно-технологічної діяльності.

Номер слайду 15

Роботи здобувачів освіти НУШ. 5-клас. Проєкт: «Гольниця»

Номер слайду 16

Роботи здобувачів освіти НУШ. 6-клас. Проєкт: «Серце» ізонитка.

Номер слайду 17

Роботи здобувачів освіти НУШ. 5-клас. Проєкт: «Панно» з природних матеріалів.

Номер слайду 18

Роботи здобувачів освіти НУШ. 5-клас. Проєкт:«Панно» з текстильних матеріалів.

Номер слайду 19

Роботи здобувачів освіти НУШ. 6-клас. Проєкт: «Листівка»

Номер слайду 20

Дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Технології, Презентації
Додано
12 березня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку