Подано розробку з завершального етапу вивчення предмету «Матеріалознавство» серед здобувачів освіти металообробних професій професійних (професійно-технічних) закладів освіти у формі проведення навчальної гри брейн-ринг.
Брейн-ринг — гра між двома (і більше) командами у відповіді на питання.
Дві команди гравців одночасно відповідають на одне і те ж питання, причому команда, що першою правильно відповіла позбавляє суперника можливості відповісти на це ж питання. У цей час існує кілька версій правил «Брейн-рингу», що відрізняються кількістю запитань та способом нарахування очок за правильні відповіді.
БРЕЙН-РИНГ
Мета заходу: сприяти розширенню знань, пізнавальних інтересів, інтелектуальних здібностей, спонукати до самоосвіти і самовдосконалення, формуванню культури мовлення, виховувати уміння у здобувачів освіти працювати в команді, доброзичливість та тактовність.
Оформлення наочне й музичне
1.Стенд «Клуб «Ерудит»
2.Стенд «Брейн - ринг»
3.Плакат «Сова - магістр»
4.Табло
5.Музичне забезпечення (таймер, музичні заставки, музичні твори)
Технічні засоби
1.Мікрофони
2. Комп’ютер
3. Проєктор
4. Мультимедійна дошка
Ведуча: Добрий день, дорогі друзі! Ми щиро раді вітати вас на грі серії ігор клубу «Ерудит» нашого коледжу, ми раді бачити в цьому залі допитливих, ерудованих, освічених здобувачів освіти із гнучким розумом та добрими серцями, готовими сміливо та чесно змагатися із суперником.
Термін «брейн – ринг» у перекладі з англійської мови означає «розумові змагання» на майданчику. Саме в такі формі проходитиме зустріч.
Переконана –переможе найсильніший.
За регламентом сьогодні відбудеться тематична гра «Метали – це цікаво» згідно жеребкування, яке ми провели з капітанами команд попередньо. Кожна команда (6 учасників) знає своє місце й свою чергу в грі.
Правила гри
Команда має право натискати на кнопку звукового сигналу тільки після слова ведучого «час» та гонгу.
Команда має право лише на одну відповідь.
Зараховується повна відповідь.
Час для обговорення відповіді до 1 хвилини.
Умови гри
Грають одночасно дві команди.
Капітани команд обирають підготовлені завчасно конверти з питаннями (відбірковий тур – 3 питання, напівфінал і фінал – 5 питань) та колір столу (зелений чи червоний), за яким будуть грати команди.
Питання зачитуються один раз.
Правильна відповідь оцінюється в один бал.
Команда втрачає право пропонувати свою відповідь, якщо її члени порушили правила гри.
До фіналу виходить команда, яка за результатами ігор матиме більшу кількість балів.
Рахунок гри висвітлюється на табло.
Якщо відповідь готова, член команди подає звуковий сигнал кнопкою.
Переможець турніру буде визначений у фінальному турі.
На нашому рингу, як і на всіх змаганнях, присутні судді, які будуть слідкувати за тим, щоб не порушувалися правила гри та вести облік правильних відповідей. (Представити суддів).
Для вболівальників будуть проведені особливі конкурси, тому прохання бути активними та кмітливими.
Ведуча: Запрошуються гравці команд першої гри зайняти свої місця за ігровими столами. Прошу представити команди (капітани команд оголошують назву команди, девіз, учасників, один з капітанів обирає конверт з питаннями).
Питання гри, які попередньо розподілені по конвертам:
1000 ° С).
(Азот. Елементом життя його називають тому, що він входить до складу білка - носія життя на землі, елементом смерті називають тому, що він входить до складу багатьох вибухових речовин (амонал, тринітротолуол і інші).
Гра з вболівальниками (перед фіналом)
Питання гри: 1. Шпалери для стовпів - (оголошення). 2. Папірці, які гріють душу і тіло - (гірчичники). 3. Мужчина, якому не потрібні послуги авіації - (Карлсон). 4. Розповідач, якому не достає рук - (рибалка). 5.Текст лезгинки - (аса!). 6. Предмет, якому потрібне око та око - (окуляри). 7. Буквоїд - (гумка). 8. Світова книга - (атлас). 9. Коли він потрібен - викидають, коли не потрібен – піднімають - (якір). 10. Аукціонний стукач - (молоток). 11. На яких полях не росте трава - (капелюх). 12. Музичний твір на засипку - (колискова). 13. Боягузлива сірість - (заєць). 14. Коробка передач - (телевізор). 15. Той, що ходить і не дає спати - (будильник). 16. Гуде, не літає, пилок збирає - (пилосмок). 17. Письменник у заточенні - (олівець). 18. Результат дня відкритих дверей - (протяг). 19. Шкільний писака - (крейда). 20. Герой, який посіяв гроші - (Буратіно). 21. Літальний апарат Вінні- Пуха - (кулька). 22. Одна нога там? друга тут. Яка це гімнастична фігура? (Шпагат). 23. Житло, яке потрібно розбити - (намет). 24. Гра в мовчанку - (пантоміма). 25. Предмет, з яким можна іти на всі чотири сторони - (компас). 26. Що не варто шукати в копиці сіна? (Голку). 27. Витвір мистецтва, який не повинен виходити за рамки - (картина). 28. Кіт, якого постійно просять вийти - (Леопольд).
29. Безкоштовний звуковідтворюючий пристрій - (рот).
Ведуча: А поки журі підраховує бали, свій талант нам презентує Анастасія Марченко. Зустрічайте! ( Звучить пісня). Ведуча: Судді винесли свій вердикт, прошу до уваги. (Нагородження переможців, найактивніших вболівальників). Ведуча: Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед, себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Змінювати своє життя в кращу сторону можна прямо з цього моменту. Для цього важливо зробити якусь маленьку, але важливу справу, яка підніме вашу самооцінку. Не забувайте хвалити та мотивувати себе. Починайте тільки з тих справ, які вам дійсно цікаві. У такому разі самовдосконалення захопить вас, змінюючи життя й відкриваючи нові, незвідані горизонти, ви відчуваєте потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності. Тож успіху всім! На цьому наша зустріч завершена. До побачення!
|