Брейн – ринг «Хто самий найрозумніший?

Про матеріал
Захід розроблений для професії :"Машиніст крана металургійного виробництва"
Перегляд файлу

Комунальний заклад освіти «Нікопольський центр професійної освіти»

Дніпропетровської обласної ради» 

Позаурочний захід-гра

професійного спрямування на тему :

Брейн – ринг

«Хто самий найрозумніший?

 

 

 

image

 

Майстер виробничого навчання 

Голубятникова Ганна Іванівна

 

 

 

План заходу

Брейн – ринг «Хто самий найрозумніший? 

Час відведення на захід-1год

Професійні компетентності: кваліфіковано керувати вантажопідйомним краном (до керування яким допущений) та обслуговувати його при виконанні робіт з обслуговування виробничих процесів

Ключові компетентності : Оперативність в прийнятті правильних рішень у позаштатних ситуаціях під час роботи.

Здатність відповідально ставитись до професійної діяльності.

Здатність працювати в команді.

Знання професійної лексики, та термінології.

Дотримання професійної етики.

Запобігання конфліктних ситуацій.

Методи і прийоми навчання: ігрові

Дидактичне забезпечення: комп’ютер, презентація

                                               Хід заходу

        І Підготовчий етап.

Майстер виробничого навчання   пояснює, як буде проходити гра. Вступне слово майстра виробничого навчання  

Всім — добрий день, друзі. — Покликав брейн-ринг Нас сюди на змагання. Знавцям й глядачам — Особливі вітання!

Відомо усім

(Тут відсутні секрети) —

        В нашому центрі різні Вивчають предмети. Професій в нас різних  Навчають  багато. Яку ж з них ми будемо Нині вітати?

Тобі, «Кранівник»,

Наші вітання, Це ж ти нас зібрав Усіх на змагання.

Сучасну і давню

Професію чудову

Сьогодні у дії Побачимо знову.

Чекають тут різні

На вас запитання,

І хитрі задачі,

Й цікаві завдання.

 

 

 

 

Питання серйозні

Та є й жартівливі,

Тож будьте уважні

І будьте кмітливі

Обдумайте відповідь

Ви неодмінно,

На справу таку

Вам дається хвилина. Лишилось питання Одне з'ясувати:

Хто нині в брейн-рингу У нас буде грати? Довідатись легко:

Це Мк 22 

Гравці — другий курс  Нині у нас.

Ведіть, капітани,

Команди в дорогу, Бажаю здобути Я вам перемогу!

Представтесь команди

Як вас величати, За вас всі разом

Ми будем вболівати.

 

 

       ІІ Правила гри

У грі беруть участь 10  гравців.  Вони об'єднані у дві команди (жовті і блакитні) по 5 гравців. Кожна команда обирає капітана. На обговорення запитання відводиться 1 хв. Команда, яка першою повідомляє правильну відповідь, отримує 1 бал. Якщо відповідь неправильна, то іншій команді надають додатково 20 с на обговорення. Відповідь приймається після того, як майстер в/н скаже слово «час». Якщо обидві команди не знайшли правильної відповіді на поставлене запитання, то отримують 0 балів. Та як , гра проходить он-лайн майстер в/н, заздалегідь ділить здобувачів освіти  на команди і представляє їм журі назва команд (жовті та блакитні ). Кожен здобувач освіти повинен мати у себе картку відповідного кольору .

Майстер виробничого навчання.  З правилами гри ви ознайомлені.  Дозвольте мені представити склад журі...

-  Заступник директора 

-  Старший майстрер 

-  Методист центру 

-  Майстер в/н 

  І раунд: «Хто кмітливіший»

         Командам пропонуються запитання (по черзі від 1 до 13). Відповідає команда, яка першою підняла руку(показуючи свою картку журі відповідного кольору) . У разі неправильної відповіді право відповісти надається команді суперників. Кожна правильна відповідь — 1 бал.

1.Висота цільної огорожі кабіни кранівника.(  1,0 м)

2.На якому механізмі встановлений вертикальний редуктор?( переміщення возику)

3.Що включає в себе  технічне вимоги до експлуатації  вантажопідіймальної машини ?(огляд, статичне та динамічне випробування

4.Яким навантаженням проводиться статичне випробування  вантажопідіймальної машини ?( на 25 % перевищує вантажопідйомність машини)

5.                  За допомогою якого пристрою на крані можливо зменшити швидкість обертання двигуна та збільшити потужність ?( редуктор)

6.                  Двигун, вал, гальма, барабан, поліспаст, гакова підвіска. Який механізм ? (механізм підйому вантажу)

7.Вантажопідйомна машина циклічної дії , призначена для підйому та переміщення вантажу вздовж прольоту цеху називається - ?(мостовим краном)

8.  Назвіть збірну одиницю? Гакова  підвіска 

9.  За малюнком визначте мостовий двобалочний кран  вантажопідйомністю?(в)

10.Визначте за схемою механізм пересування мосту крану.(б)

11.Визначте  на малюнку  робоче місце кранівника  (в)

12.Де знаходяться  гальмові пристрої на мостовому електричному крані (в яких механізмах )? (Мех.. переміщення мосту , візку та підіймання та опускання вантажу )

13.яка різниця між тихохідним та швидкохідним механізмом пересування мосту кран ? тихохідний один редуктор , а швидкохідний 2 редуктора .

 

ІІ раунд « Що знаходиться у чорній скрині» чорній скриньці…. Конкурс капітанів

Майстер виробничого навчання запрошує до гри капітанів команди,  описує їм річ або технологію роботи, пропускаючи ключові фрази, а капітани  повинні вгадати, для кожного гравця окреме завдання. Якщо капітан команди не вгадав то гравці команди можуть допомогти ,але вони втрачають 50% балів . виграш за конкурс 20 балів .

Завдання для Жовтої команди  

Після відключення головних тролів кінцеві балки кранів в обов'язковому порядку, з обох боків надійно з'єднуються стропами, виконаними з пенькового або капронового канатів діаметром не менше 17мм (такі стропи повинні зберігатися біля чергової служби кранового господарства).

Перед початком буксування на несправному крані гальмується гальмо механізму пересування моста або при необхідності виконується роз'єднання кінематичного ланцюга механізму пересування моста крана.

( буксирування несправних мостових кранів)

Завдання для Блакитної  команди 

Транспортування вантажів двома кранами - дуже відповідальна операція, тому її можна виконувати лише під безпосереднім керівництвом особи, відповідальної за справний стан кранів і безпечне ведення робіт.

Підйом і переміщення вантажу одночасно двома кранами допускається тільки при дотриманні наступних умов:

-  абсолютної справності обох кранів і одночасності спрацьовування гальм;

-  рівність швидкостей механізмів кранів і навантажень, що припадають на кожний кран;

-  горизонтальним положенням вантажу при транспортуванні, що досягається підбором стропів необхідної довжини:

-  вертикальному положенні натягнутих вантажних канатів.

(транспортування вантажу двома електромостовими кранами)

ІІІ раунд «Вирішення складних задач» Вартість конкурсу 10 балів .

image                      image 

 

ІІІ Підведення підсумків 

Журі починає підраховувати бали а, в цей час майстер пропонує гравцям послухати тиху спокійну мелодію .

Після підрахування балів слово надається  членам журі.

  Команда – переможець нагороджується сертифікатами «Найрозумніший , а інша команда – медалями «Ерудит» Після оголошення переможців майстер пропонує всім дітям та гостям зробити круг єднання і зробити цікаве фото .

Використані джерела 

https://naurok.com.ua/slyusarniy-breyn-ring-294157.html додаток 1 презентація до заходу 

image

image

 

image

 

 

 

 

image

 

 

 

 

image

 

 

 

 

image

 

 

image

pdf
Пов’язані теми
Технології, Позакласні заходи
Інкл
Додано
12 березня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку