16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Творча година "Квітка з паперу для листівки"

Про матеріал
Творча година "Квітка з паперу для листівки" спрямована на виготовлення паперової квітки з окремих елементів для оздоблення листівок та ін. предметів.
Перегляд файлу

Тема: Виготовлення квітки з паперу для оздоблення листівки.

 Мета: вчити учнів виготовляти листівки з оздобленням. Розвивати навички в розмітці і вміння працювати з лінійкою; творчу уяву, естетичний смак, кмітливість учнів.

 Обладнання: олівець, клей, гумка, ножиці, лінійка, кольоровий папір, степлер, фігурний дирокол , що б'є сердечка (необов'язково), бісер , намистини , стрази.

 

Хід заняття.

 І. Організаційний момент.

 II. Підготовка робочих місць

Казка про інструменти

    Жили-були у шухляді письмового столу клей, пензлик, ножиці, простий олівець, кольорові олівці, папір та лінійка. Щодня вони сперечалися між собою, хто з них найпотрібніший, найголовніший.

    Якось шухляду хтось висунув, і її мешканці побачили свого господаря — хлопчика. Він вийняв їх усіх і почав працювати. Брав олівець і креслив ним під лінійку. Потім вирізував окремі деталі і наклеював їх на аркуш паперу. Вийшов гарний орнамент. Окремі його деталі розфарбував кольоровими олівцями. Усі залишилися задоволені, бо зрозуміли, що найголовніша тут людина, її вмілі руки.

    Отож, коли клей, ножиці, олівці, папір, пензлик та лінійка знову повернулися в шухляду, сперечатися їм вже не хотілося. Усі вони бажають, щоб ви їх швидше взяли до роботи.

 — У нас сьогодні робота з папером, тому все це приладдя нам буде потрібне.

 Перевіримо, чи всі готові до уроку.

 Що повинно лежати на парті під час роботи з картоном і папером?

 Учитель загадує загадки, а учні показують відповіді.

 III. Повідомлення теми  .

    Виготовлення квітів з паперу - це не тільки хобі , розвага , а й ціле мистецтво , традиція. Люди з паперу роблять справжні шедеври краси. Створювати вироби з паперу можна різними способами , наприклад , такими популярними як орігамі (техніка складання з паперу ) і квілінг (техніка паперокручення ) . А можна просто зробити паперову аплікацію. Існує безліч способів , як зробити квітку з паперу : прості і складні , швидкі і вимагають чималого часу . Але кожен вибирає для себе найбільш вподобаний. Виробами з паперу можна прикрасити листівку , фотоальбом , фоторамку , святковий стіл , інтер'єр в будинку. Все залежить від виду використовуваної папери , техніки , майстерності.

IV. Розгляд зразка виробу.

 

 V. Технологія виготовлення виробу:

Отже, розглянемо найбільш простий спосіб створення вишуканого вироби з паперу , а саме квітки для листівки ( фотоальбому ) . Для цього нам потрібні наступні матеріали:

1 . Папір двостороння для скрапбукінгу в « горошок » , з « візерунками » ;

2 . Клей , степлер ;

3 . Фігурний дирокол , що б'є сердечка (необов'язково).

4 . Бісер , намистини , стрази.

Порядок дій :

1 . З паперу вирізаємо шість сердечок і один кружечок (вручну або за допомогою фігурного діркопробивача ) . Сердечка складаємо навпіл , а краї загинаємо вниз.

2 . Потім на кружечок наклеюємо сердечка , кінчиками в центр , розташовуючи їх один проти одного.

3 . Як тільки сформувався квіточка , потрібно злегка придавити пальцем центр кола . Капнути клей на середину квітки і зверху приклеїти намистину , страз або кілька бісеринок .

4 . Як тільки виріб повністю висохне , кріпимо його на сторіночку фотоальбому або на листівку за допомогою кнопок , степлера або клею. Наступний квітка робимо за тією ж схемою . Щоб квіточки з паперу зробити яскравіше, яскравіше , можна на них наклеїти блискітки , додати до композиції атласні стрічки .Погодьтеся , що для створення такої вишуканої краси не потрібно багато часу і якихось особливих навичок.

 

 

 VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів.

 — Що потрібно для роботи?

 VII. Правила техніки безпеки.

 VIII. Самостійна робота учнів в парах.

 Виготовлення виробу учнями під керівництвом учителя.

 

Відеофізкультхвилинка.

 

 IX. Продовження самостійної роботи.

 

 X. Оцінювання виробів.

 

 XI. Підсумок уроку.

 — Чи сподобалась вам робота ?

 — Де будемо використовувати створену листівку, яку виготовляли?

XII. Прибирання робочих місць.

docx
Додано
27 березня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку