Урок "Виготовлення весняних квітів з гофрованого паперу"

Про матеріал
Тема. Весняні квіти з гофрованого паперу. Мета. Розширити знання учнів про весняні квіти; удосконалювати вміння та навички роботи з папером, підбирати папір за кольором і розміром. Розвивати художній смак, творчі здібності, спостережливість, фантазію. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища. Обладнання: гофрований папір, дерев’яні палочки, ножиці, клей, ілюстрації, схема. Хід заняття І. Організація учнів до заняття (1хв). У вас на партах повинно бути 3 шматка рожевого та оранжевого паперу і смужки голубого, а також паличка дерев’яна, клей і ножиці. ІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв). - Діти, а для того, щоб ви дізналися, що ми будемо виготовляти сьогодні на занятті я вам пропоную відгадати загадки. Уважно їх послухайте. 1) Я найперша розквітаю, Синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що за квітка? Бо мене не стане влітку? (Пролісок) 2) Я перший розквітаю серед гаю, І білий наче сніг, я колір маю Хто я? Відгадайте? Ви мене не ображайте, Не зривайте, не топчіть Бо я довго хочу жить. (Підсніжник) 3) Невеликі пелюстки мають темні смужки, Наче золотий пісок, в квітах жовтий є пилок, А в землі сидить сітчаста Цибулиночка куляста. (Крокуси) ІІІ. Вивчення нового матеріалу (10 хв). 1. Повідомлення теми і мети заняття. Отже, сьогодні на занятті ми з вами будемо виготовляти весняні квіти з гофрованого паперу. 2. Вступна бесіда. Весна – гарна пора року. Люблять її діти і дорослі за веселу пісеньку струмочків, за дзвінкий спів птахів, за ніжні проліски, за м’який килим з шовкової травиці, за ласкаве сонячне проміння, за повітря, напоєне запахом молодого листя. Головним елементом приходу весни є квіти, а саме перші квіти. Одними із перших на весні зацвітають підсніжники, проліски, крокуси. Інші квіти схожі між собою за формою та будовою. 3. Розбір будови зразка. - Діти, тому сьогодні на занятті ми будемо виготовляти з паперу крокуси. Вони бувають різного кольору: голубого, фіолетового, жовтого, білого. - Роботу потрібно розпочати із виготовлення серединки квітки, для цього потрібно взяти маленький прямокутний аркуш паперу, накрутити його на дерев’яну утворивши трубку, потім надрізати зверху і розпушити. Далі будемо виготовляти пелюстки цієї квіточки. Для цього потрібно взяти прямокутний шматок паперу, перегнути його навпіл по довжині і утворити дві рівні частинки, потім на лінії згину перекрутити і зігнути утворивши пелюстку. Так само виготовляються інші 2 пелюстки. Після того, як всі пелюстки виготовимо потрібно до дерев’яної палички прикріпити серединку, потім навкруги прикріпити пелюстки ниткою. У кінці обмотати папером голубого кольору до самого кінця і приклеїти клеєм, а також приклеїти до стебла листочки продовгуватої форми. І все! Квітка готова! 4. Закріплення послідовності виробу. - Діти, давайте повторимо послідовність нашої роботи. 5. Настанови до самостійної роботи. 1. Працюючи з ножицями слід класти їх з лівої сторони кільцями до себе. 2. Передавати ножиці слід кільцями до іншої людини і гострими кільцями до себе. 3. Клей слід закривати, якщо ви ним не користуєтесь 4.Рівномірно намащувати клей на папір. 5. Своє робоче місце тримати в охайному вигляді. IV. Практична робота (12хв). V. Аналіз та виставка робіт (3 хв). - Діти, закінчили роботу. Вийдіть до дошки 1 ряд, 2, 3. - Діти, яка робота вам сподобалась найбільше? - А чим саме вона вам сподобалась? VI. Підсумок заняття (1 хв). - Діти, то що ми сьогодні виготовляли на уроці? - Які квіти крім крокусів, першими зацвітають на весні? VII. Прибирання робочих місць (1 хв). (Діти прибирають робочі місць) - На цьому наше заняття закінчено. До побачення!
Перегляд файлу

Тема. Весняні квіти з гофрованого паперу.

Мета. Розширити знання учнів про весняні квіти; удосконалювати вміння та навички роботи з папером, підбирати папір за кольором і розміром. Розвивати художній смак, творчі здібності, спостережливість, фантазію.  Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища.                               

Обладнання: гофрований папір, дерев’яні палочки, ножиці, клей, ілюстрації, схема.

Хід заняття

І. Організація учнів до заняття (1хв).

У вас на партах повинно бути 3 шматка рожевого та оранжевого паперу і смужки голубого, а також паличка дерев’яна, клей і ножиці.

ІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв).

- Діти, а для того, щоб ви дізналися, що ми будемо виготовляти сьогодні на занятті я вам пропоную відгадати загадки. Уважно їх послухайте.

1) Я найперша розквітаю,

Синім цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка?

Бо мене не стане влітку? (Пролісок)

2) Я перший розквітаю серед гаю,

І білий наче сніг, я колір маю

Хто я? Відгадайте?

Ви мене не ображайте,

Не зривайте, не топчіть

Бо я довго хочу жить. (Підсніжник)

3) Невеликі пелюстки мають темні смужки,

Наче золотий пісок, в квітах жовтий є пилок,

А в землі сидить сітчаста

Цибулиночка куляста. (Крокуси)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (10 хв).

1. Повідомлення теми і мети заняття.

  Отже, сьогодні на занятті ми з вами будемо виготовляти весняні квіти з гофрованого паперу.

2. Вступна бесіда.

Весна – гарна пора року. Люблять її діти і дорослі за веселу пісеньку струмочків, за дзвінкий спів птахів, за ніжні проліски, за м’який килим з шовкової травиці, за ласкаве сонячне проміння, за повітря, напоєне запахом молодого листя. Головним елементом приходу весни є квіти, а саме перші квіти. Одними із перших на весні зацвітають підсніжники, проліски, крокуси. Інші квіти схожі між собою за формою та будовою.

3. Розбір будови зразка.

- Діти, тому сьогодні на занятті ми будемо виготовляти з паперу крокуси. Вони бувають різного кольору: голубого, фіолетового, жовтого, білого.                                                                

- Роботу потрібно розпочати із виготовлення  серединки квітки, для цього потрібно взяти маленький прямокутний аркуш паперу, накрутити його на дерев’яну  утворивши трубку, потім надрізати зверху і розпушити. Далі будемо виготовляти пелюстки цієї квіточки. Для цього потрібно взяти прямокутний шматок паперу, перегнути його навпіл по довжині і утворити дві рівні частинки, потім на лінії згину перекрутити і зігнути утворивши пелюстку. Так само виготовляються інші 2 пелюстки.    Після того, як всі пелюстки виготовимо потрібно до дерев’яної палички прикріпити серединку, потім навкруги прикріпити пелюстки ниткою. У кінці обмотати папером голубого кольору до самого кінця і приклеїти клеєм, а також приклеїти до стебла листочки продовгуватої форми. І все! Квітка готова!

4. Закріплення послідовності виробу.

- Діти, давайте повторимо послідовність нашої роботи.

5. Настанови до самостійної роботи.

1. Працюючи з ножицями слід класти їх з лівої сторони кільцями до себе.

2. Передавати ножиці слід кільцями до іншої людини і гострими кільцями до себе.

3. Клей слід закривати, якщо ви ним не користуєтесь

4.Рівномірно намащувати клей на папір.

5. Своє робоче місце тримати в охайному вигляді.

IV. Практична робота (12хв).

V. Аналіз та виставка робіт (3 хв).

- Діти, закінчили роботу. Вийдіть до дошки 1 ряд, 2, 3.

- Діти, яка робота вам сподобалась найбільше?

- А чим саме вона вам сподобалась?

VI. Підсумок заняття (1 хв).

  • Діти, то що ми сьогодні виготовляли на уроці?
  • Які квіти крім крокусів, першими зацвітають на весні?

VII. Прибирання робочих місць (1 хв).

(Діти прибирають робочі місць)

- На цьому наше заняття закінчено. До побачення!

 

doc
Додано
29 березня 2019
Переглядів
1453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку