Види, форми та будови різних лампочок

Про матеріал
Матеріал дозволить провести урок з повним розкриттям теми уроку: "Види, форми та будови різних лампочок", який стане в нагоді як вчителям, дітям так і всім бажаючим розширити свої знання про лампочки
Перегляд файлу

Тема: Види та форми лампочок

Мета: закріпити поняття про види лампочок, їх призначення і будову; дати поняття про форми; виховувати свідоме ставлення до економіїелектроенергії, запам’ятати правила утилізації лампочок.

Обладнання та матеріали: роздатковий матеріал, плакати, таблиці, зразки лампочок та патронів.

Структура і хід уроку

 

І. Організаційний момент

 

Перевірка наявності учнів, підготовленості їх до уроку. Створення сприятливої психологічної атмосфери уроку.

Моделюємо настрій разом:

Ми – співпраця, ми – єднання, ми – це безліч «Я»!

Ми веселі, ми щасливі, ми – одна сім’я!

 

ІІ. Актуалізація знань учнів

 

Яке значення електричної енергії в житті людини?

У який спосіб передають електричну енергію від джерела до споживачів?

За допомогою чого освітлюються приміщення?

Які ти знаєш побутові світильники?

Що є важливим елементом світильника?

 

Фізкультхвилинка

Скік, скік! Всі на гілки,

 розімнемо трішки спинки.

А тепер іще крилята,

щоб могли швидко літати.

Прошу я усіх сідати,

 будем далі працювати.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Природні ресурси мають певну кількість. І вже сьогодні необхідно дбати про майбутнє. ТЕС  спалюють мільйони тон вугілля, щоб освітити оселі, міста.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Електрична лампа має два контакти. Один контакт лампи – металевий цоколь – має гвинтову форму для загвинчування лампи в патрон. Другий контакт – центральний – розміщений у нижній частині лампи і відокремлений від цоколя ізоляцією. До цих контактів припаяні мідні дротинки, з’єднані з ниткою розжарення. Отже, коли лампа загвинчена у патрон, а вимикач увімкнуто, то електричний струм протікає через нитку розжарення, яка нагрівається до високої температури і випромінює світло.

Електричну лампу винайшов у 1872 р. російський інженер-електротехнік О.М. Ладигін. Багато років працював він над її удосконаленням. І тільки у 1890 р. на Всесвітній виставці у Парижі з великим успіхом продемонстрував лампу з ниткою розжарення із вольфраму.

За формою колби люмінесцентні лампи бувають

За формою цоколя  світлодіодні лампи бувають:

http://energovpu7.ucoz.ua/PR3/risunok2.png

Наступний важливий показник - це колір випромінювання. Око людини по-різному, тобто суб'єктивно, сприймає різні джерела світла. За цим показником лампи бувають:

  • тепло-білого кольору випромінювання;
  • нейтрально-білого кольору випромінювання;
  • холодно-білого кольору випромінювання;
  • денного світла.

D:\Работа\електротехнічн іроботи\лампочки\лампа4.jpg

 

 

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛАМП

До загальних характеристик енергозберігаючих ламп (більшість із них притаманні лампам розжарювання) відносяться: форма та матеріал колби, розмір лампи, розмір цоколя, потужність, реальна світність, частота, робоча напруга, колірна температура, світловий потік, індекс передачі кольору, кут розсіювання, робоча температура, вага, диммерування; термін служби, гарантійний термін, відсутність мерехтіння.

Рефлексія

  1. Що нового ти дізнався на уроці?
  2. Чи знадобляться ці знання тобі у житті?

V. Домашнє завдання:

1. Опанувати конспект.

2. Підібрати лампочки для економічного застосування у побуті.

 VІ. Прибирання робочих місць, прибирання майстерні.

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
1114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку