Творча робота (додатки про "Корпоративну культуру")

Про матеріал

Підбірка цікавих фактів з шкільного життя. Власні дослідження, фотографії свят з учнями та колективом.Школа в усі часи була Храмом Наук, де сіялось і сіється розумне, добре, вічне. Сьогодні поряд з категорією “навчання” на одній сходинці стоїть категорія “виховання” – цього вимагає час, суспільство, соціум.

Перегляд файлу

ДОДАТКИ

Додаток 1

ДОТРИМАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ТРАДИЦІЙ

Додаток 2

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ВЗАЄМОВІДНОСИН

Школа в усі часи була Храмом Наук, де сіялось і сіється розумне, добре, вічне. Сьогодні поряд  з категорією “навчання” на одній сходинці стоїть категорія “виховання” – цього вимагає час, суспільство, соціум.

   На жаль, втрачають свою цінність такі людські поняття: гідність, честь, доблесть, краса, совість. Поступово вимиваються загальнолюдські моральні цінності: співчуття, доброта, людяність, щирість, милосердя. Девізом багатьох людей стали слова: “Моя хата скраю, я нічого не знаю”, “Мені до цього немає діла”.

Саме тому через страшні хвороби сучасності (егоїзм, душевна черствість, байдужість, жорстокість), педагоги повинні учити учнів не бути байдужими та жорстокими, виганяти із своїх душ егоїзм, заздрість.

Додаток 3

ФОРМУВАННЯ ЗУН В ДОШКІЛЛІ

Додаток 4

ТВОРЧІ ГРУПИ

 НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

                        

 

 

 

 

 

Додаток 5

ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТОКИ ШКІЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ

Творчі групи

Завдання

Криниця мудрості

Фолькло

ристи

Дослідити лексичне значення понять “добро”, “милосердя”, “чуйність”. Зібрати народні прислів’я про добро; спогади людей похилого віку про їхні добрі вчинки.

Криниця

доброти

Волонтери

Спонукати учнів робити добро у повсякденному житті. Взяти участь у акціях милосердя, доброчинних акціях, зробити фоторепортаж добрих справ.

Зелена

криниця

Екологи

Взяти участь в природоохоронних акціях, екологічних акціях, у місячниках з охорони навколишнього середовища.

Криниця

памяті

Пошуковці

Участь у пошуково-краєзнавчій роботі, відвідування історико-краєзнавчих музеїв, шефство над ветеранами війни та вдовами. Дослідити родовід своєї родини та підготувати презентацію.

Криниця

радості

Декламатори

Конкурс малюнків “Роби добро повсюди!”, участь у виставках декоративно-прикладного мистецтва. Участь у конкурсах художньої самодіяльності, підготувати та провести свято “Людина починається з добра”.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

НАПРЯМКИ РОБОТИ ВОЛОНТЕРІВ

 

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

В ШКІЛЬНІЙ ФОРМІ  МИ ШКОЛЯРКИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 8

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ ЗАХОДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 9

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ

ВИХОВНОЇ РОБОТИ В КОРПОРАТИВНІЙ КУЛЬТУРІ

 

  • Допомогти учням з’ясувати сутність понять “добро”, “доброта”, “милосердя”, як принципів людського буття;
  • формувати в учнів ціннісне ставлення до власного життя, до інших людей та природи;
  • пробуджувати та стимулювати  в дітей бажання “творити” добро;
  • формувати загальнолюдські цінності та моральні якості учнів;
  • формувати покоління, яке здатне розуміти людей похилого віку;
  • популяризація благодійності як практичного втілення духовних надбань людини, національних та загальнолюдських цінностей;
  • переконати учнів, що “добро і щастя ходять поруч”.

 

 

Додаток 10

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

  • формування активної життєвої позиції;
  • розвиток почуття милосердя, доброти, гуманізму, взаємоповаги, людяності в стосунках, вміння працювати в команді;
  • набуття навичок дослідників;
  • набуття вмінь відповідальності за свої вчинки та життя інших;
  • розвиток вмінь аналізувати свої вчинки та вчинки інших.

 

 

 

 

 

Додаток 11

ШКІЛЬНИЙ КОЛЕКТИВ – ДЖЕРЕЛО ІДЕЙ

Додаток 12

КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ПЕДАГОГІВ

Додаток 13

ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УЧАСНИКІВ НВП

Тест «здібності  школяра» Зміст питань:

Чи вірно, що ти в дитинстві дуже любив:

1.Довго гратися в рухливі ігри?

2.Вигадувати ігри та бути ведучим?

3.Грати в шахи та шашки?

4.Розібрати іграшку, щоб подивитись що всередині?

5.Читати вірші чи співати пісні?

6.Розмовляти з незнайомцями або давати питання?

7.Слухати музику та ритмічно танцювати під неї?

8.Малювати сам або спостерігати як малюють інші?

9.Слухати або складати казки або історії?

Чи подобається тобі зараз:

10.Займатися на уроках фізкультури чи спорт школі, секції?

11.Добровільно брати на себе обов’язки організатора справи?

12.Допомагати дітям вирішувати математичні задачі?

13.Читати про відомі відкриття та винаходи?

14.Брати участь в художній самодіяльності?

15.Допомагати іншим людям розібратись з їхніми проблемами?

16.Читати чи дізнаватись щось нове про мистецтво?

17.Займатися в ізостудії та ізогуртках?

18.Писати твори на вільну тему?

Чи отримуєш ти особливе задоволення:

19.Від участі та боротьби в спортивних змаганнях?

20.Від свого вміння  розставляти людей, розподіляти роботу?

21.Від вирішення важких математичних задач?

22.Від ремонту побутових електро – або радіопристроїв?

23.Від гри на сцені?

24.Від спілкування з людьми?

25.Від знайомства з новими музичними інструментами.

26. Від відвідування художньої виставки?

27. Від переказу прочитаного чи побаченого?

Чи часто тебе тягне:

28. До довготривалих фізичних вправ

29.До справ в групі, що потребують твою ініціативу або наполегливість?

30. До розгадування математичних шарад?

31. До виготовлення будь-яких виробів(моделей)?

32. Брати участь в постановці спектаклю?

33. Допомогти людям, поспівчувати їм?

34. Пограти на музичному інструменті?

35. Помалювати фарбами чи олівцями?

36. Писати вірші, прозу чи просто вести щоденник?

Чи подобається тривалий час :  

37. Займатись спортом чи фізичними навантаженнями?

38. Енергійно працювати разом з іншими?

39. Займатись кресленням або шаховою комбінацією?

40. Копатись в механізмах чи пристроях?

41. Турбуватись про молодших, слабких чи хворих людей?

42. Міркувати про долі людей, героїв із книги яка сподобалась?

43.Виконувати музичні п’єси?

44.Малювати, ліпити, фантазуючи при цьому?

45. Готуватися до звіту, сповіщання?

Підраховується сума позитивних відповідей по кожному стовпчику.

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

VІІ

VІІІ

ІХ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

Кожен стовпчик по вертикалі характеризує один з напрямків в розвитку особливостей особистості:

  1.               фізичні(спортивні)(1, 10, 19, 28, 37)
  2.               організаторські(2, 11,20, 29, 38)
  3.               математичні(3,12, 21,30, 39)
  4.               конструкторсько-технічні    (4,13, 22, 31, 40)
  5.               емоційно-зображувані(артистичні)  (5, 14, 23, 32, 41)
  6.               комунікативні(6, 15, 24,33, 42)
  7.               музичні(7, 16, 25,34,43)
  8.               художньо-зображувальні(8, 17, 26, 35, 44)
  9.               філологічні(9, 18,27, 36, 45)

ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ

САМООЦІНКИ УЧНЯ

Інструкція «Продивіться уважно слова, запишіть  в ліву колонку «Реальний Я» ті риси, які, на вашу думку, вам властиві та в праву колонку «Ідеальний Я» виберіть ті якості характеру, які ви б хотіли в собі мати».

Список рис, які характеризують особистість

Акуратність, безпечність, вдумливість, вередливість, відповідальність, запальність, захоплюваність, сприйнятливість, гордість, грубість, життєрадісність, дбайливість, заздрість, сором'язливість, злопам'ятність, запальність, щирість, вишуканість, примхливість, легковірність, повільність, поступливість, мрійливість, помисливість, мстивість, наполегливість, ніжність, невимушеність, нервовість, непорушність, нестриманість, терпимість,  чарівність, вразливість, обережність, чуйність, педантизм, рухливість, підозріливість, принциповість, поетичність, презирливість, привітність, пасивність, розв'язність, розсудливість, рішучість, самозабуття, стриманість, сміливість,  співчуття, терпимість, боягузтво, захоплюваність, завзятість, поступливість, холодність, упертість,  ентузіазм.

«Реальний Я»

«Ідеальний Я»

1

 

1

 

 

 

Опитувальник на виявлення рівня самооцінки

Питання

так

інколи

ні

1

Мої товариші кепкують з мене

3

2

1

2

Я – щаслива людина

1

2

3

3

Мені важко знайомитися

3

2

1

4

Я завжди засмучений (-а)

3

2

1

5

Я розумний (-а)

1

2

3

6

Я сором’язливий

3

2

1

7

Я нервую, коли мене викликають до дошки

3

2

1

8

Моя зовнішність дратує мене

3

2

1

9

Коли я виросту, буду впливовою людиною

1

2

3

10

Я хвилююся, коли має бути контрольна робота

3

2

1

11

Я – непопулярний (-а)

3

2

1

12

У школі я добре поводжуся

1

2

3

13

Коли щось не виходить, то це не моя провина

3

2

1

14

Я приношу прикрість моїм рідним

3

2

1

15

Я – сильний (а)

1

2

3

16

Відчуваю, що я гідна людина, в усякому разі не гірший(а) за інших

1

2

3

17

Я завжди відчуваю себе невдахою

3

2

1

18

Мені здається, що в мене багато позитивних рис

1

2

3

19

Я можу дещо робити не гірше за інших

1

2

3

20

Вважаю, що мені немає чим пишатися

3

2

1

21

Я добре до себе ставлюся

1

2

3

22

Загалом я задоволений (а) собою

1

2

3

23

Я хотів(ла) би більше поважати себе

3

2

1

24

Інколи я виразно відчуваю, що з мене немає нікому ніякої користі

3

2

1

25

Інколи я думаю, що не маю ніяких позитивних рис

3

2

1

Обробка результатів

Сума балів від 26 до 50 вказує на достатній рівень самооцінки. Ви рідко страждаєте від комплексу неповноцінності, інколи пристосовуєтесь до думок інших.

 

Сума балів від 51 до 75вказує на неадекватний рівень самооцінки. Ви хворобливо сприймаєте критичні зауваження на свою адресу і часто страждаєте від комплексу меншовартості.

 

РІВЕНЬ КОМУНІКАТИВНОСТІ

 

Інструкція.

Щоб визначити коефіцієнт комунікативності, треба відповісти на 16 запитань. Відповісти слід (одночасно): «так», «ні», «інколи». Отже, починаємо.

  1. Ти хвилюєшся, якщо на тебе чекає будь-яка звичайна зустріч (з друзями, родичами)?
  2. Чи відкладаєш ти візити до лікаря на останній момент?
  3. Викликає в тебе незадоволення, роздратування доручення виступити з доповіддю чи з повідомленням на уроці, на класній годині або зборах?
  4. Тебе просять піти з дорученням в іншу, зовсім незнайому школу. Намагатимешся не йти туди?
  5. Чи любиш ти ділитися своїми переживаннями з рідними, друзями, знайомими?
  6. Чи дратує тебе, якщо незнайома людина на вулиці звертається з проханням (вказати дорогу, повідомити час, відповісти на якесь запитання)?
  7. Чи вважаєш ти, що існує проблема «батьків і дітей» і що людям різних поколінь важко зрозуміти одне одною?
  8. Посоромишся нагадати товаришу (подрузі) про те, що він(вона забув(ла) повернути три гри ті, які давно позичив(ла) у тебе?
  9. У буфеті чи в їдальні тобі подали недоброякісну страву. Промовчиш і сердито відсунеш тарілку?
  10. Чи неприємно тобі, якщо, наприклад, у гостях незнайома людина чіпляється до тебе з розмовами?
  11. Ти не любиш будь-яких черг (у магазині, бібліотеці, касі кінотеатру). Відмовишся у зв'язку з цим від наміру подивитися новий фільм?
  12. Чи боїшся ти брати участь у будь-якому розборі конфліктних ситуацій у класі?
  13. Ти не приймаєш ніяких оцінок популярної музики, фільмів, книг, які не співпадають з твоєю точкою зору?
  14. Ти не будеш втручатися у спір, з'ясування якихось питань, навіть якщо знаєш правильне розв'язання?
  15. Тобі легше висловити свою думку, свою точку зору в письмовій формі?
  16. Чи викликає в тебе прикрість чиєсь прохання допомогти розібратися в навчальному матеріалі?

Ключ до тесту.

Тепер самі оцініть свої відповіді: за кожне «так» — 2 бали, «інколи» — 1 бал, «ні» — 0 балів. Знайдіть суму всіх балів і за класифікатором визначте, до якої категорії людей ви належте.

Запишіть свій результат____________________________

 

30—32бали. Ви явно нетовариська людина (некомунікабельна), і це ваша біда, оскільки від цього найбільше страждаєте самі. Але і близьким людям з вами нелегко. На вас важко покладатися у справах, які потрібно зробити усім разом, групою. Вам слід намагатися бути відвертішим, не боятися спілкуватися з ровесниками, викликати у людей довіру.

2529балів. Ви замкнені, любите бути на самоті, і тому у вас, мабуть, мало друзів. Зміна школи, перехід до іншого класу і необхідність спілкування з новими людьми засмучують вас, псують настрій. Ви знаєте за собою цю особливість і буваєте невдоволені собою. Але у вашій волі змінити ці особливості свого характеру. Варто тільки захотіти. Згадайте, хіба у вас не буває, що, захоплені якоюсь цікавою справою, ви почуваєте себе вільно і невимушено, не відчуваєте ніякого страху мати той вигляд, який хочеться?

 

19—24 балів. Ви достатньою мірою комунікабельні, і в незвичних обставинах почуваєте себе досить впевнено. Нові проблеми не лякають вас. І все-таки з новими людьми знайомитесь неохоче, не любите брати участь у диспутах і суперечках. Але все це не є недоліками. В житті ви можете стати дуже приємною для оточуючих людиною.

 

І4—І8балів. У вас нормальна комунікабельність. Ви допитливі, охоче слухаєте цікавого співбесідника, терплячі у спілкуванні з іншими, вмієте відстоювати свою точку зору без запальності. Без неприємних відчуттів ідете на знайомство з однолітками, але не любите галасливих компаній, балакучість викликає у вас роздратування.

 

8ІЗ балів. Ви дуже товариські (інколи, може, навіть надміру). Ви допитливі, балакучі, любите висловлюватися з різних питань, що, буває, викликає роздратування оточуючих. Охоче знайомитеся з новими людьми. Любите бути в центрі уваги, нікому не відмовляєте у проханнях, хоч не завжди можете їх виконати. Буває, що ви можете зірватися, але швидко відходите. Чого вам не вистачає, так нетерпіння у вирішенні серйозних проблем. За наявності бажання, однак, ви можете змусити себе не відступати.

4—7балів. Ви мабуть, людина «своя в дошку». Комунікабельність б’єз вас джерелом. Ви завжди в курсі всіх справ. Любите брати участь у всіх суперечках,дискусіях, хоча серйозні проблеми викликають у вас інколи нудьгу. Всюди почуваєте себе «у своїй тарілці». Беретеся за будь-яку справу, хоч не завжди вмієте довести ЇЇ до кінця. З цієї причини ваші друзі і знайомі можуть ставитися до вас з певною недовірою. Варто над цим замислитися і попрацювати над собою.

 

3 бали і менше. Ваша товариськість носить болісний характер. Ви балакучі, багатослівні, втручаєтеся в справи, до яких е маєте ніякого відношення. Беретеся судити про все на світі. Свідомо чи мимоволі часто буваєте причиною конфліктів у своєму оточенні. Ви запальні, вразливі, нерідко буваєте необ'єктивними. У школі і вдома близьким важко з вами.

Увага: вам потрібно подумати і попрацювати над собою і своїм характером. Виховуйте у собі терпимість і стриманість, з повагою ставтеся до людей.

 

ТЕСТ «КАПІТАН – КЕРМАНИЧ - ПАСАЖИР»

Інструкція: «Для того, щоб відповісти на запитання, чи є ти «капітаном» власного життя, вам необхідно  прочитати п'ятнадцять суджень. Свою згоду позначайте позначкою «+». Якщо не згодні – зазначте «-». Якщо вагаєтесь – запишіть «0».

  1. Я завжди відчуваю відповідальність за все, що відбувається в моєму житті.
  2. В моєму житті не було б стільки проблем, якби деякі люди змінили ставлення до мене.
  3. Я волію діяти, а не розмірковувати над причинами невдач.
  4. Іноді мені здається, що я народився під щасливою зіркою.
  5. Я вважаю, що невдахи самі винні в своїх невдачах.
  6. Іноді я вважаю, що за більшість ситуацій в моєму житті винні  ті люди, під впливом яких я став таким, який я є.
  7. При застуді я волію лікуватися самостійно, не вдаючись до допомоги лікаря.
  8. Я вважаю, що у сварливості та агресивності, які мене так дратують в будь-якій людині, винні інші люди.
  9. Вважаю, що будь-яку проблему можна вирішити,і не розумію тих, хто не може впоратися з власними труднощами.
  10. Мені подобається допомагати людям, тому що я відчуваю вдячність за те, що інші зробили для мене.
  11. Якщо виникає конфлікт, то я, роздумуючи над тим, хто винний, починаю аналіз з себе.
  12. Якщо чорна кішка перебіжить мені дорогу, я переходжу на інший бік.
  13. Я вважаю, що кожна людина, незалежно від обставин, повинна бути сильною, впевненою і самостійною.
  14. Я знаю свої недоліки, проте хочу, щоб оточуючі мене люди відносилися до мене  поблажливо.
  15. Здебільшого я примиряюся з ситуаціями, вплинути на які я не в силі.

Обробка результатів

На 1,3,5,7,9,11,13: так -10 балів, не знаю – 5 балів, не – 0 балів.

На 2,4,6,8,10,12,14,15: так – 0 балів, не знаю – 5 балів, ні – 10 балів.

 

Від 100 до 150 балів. Ви є лідер, капітан власного життя. Ви відчуваєте відповідальність за все, що з вами відбувається; багато берете на себе зобов’язань, долаєте труднощі, не перебільшуючи їх і не відносячи їх до розряду серйозних життєвих проблем. Ви завжди ставите перед собою ціль і міркуєте над тим, як її досягти. Умієте  підключитися до вирішення важливих для вас задач інших людей. Що ви відчуваєте в складні періоди життя і що відбувається у вашій душі – для оточуючих завжди є таємницею.

 

Від 50 до 99 балів. Ви залюбки стаєте керманичем, але можете при необхідності передати штурвал в вірні руки. При оцінюванні причин власних труднощів ви завжди мислите реалістично. Гнучкість, розсудливість і чіткість –  все це притаманне вашій натурі. Ви здатні брати відповідальність на себе в складних ситуаціях, коли це потрібно. Ви вмієте жити в злагоді з іншими людьми, не порушуючи внутрішньої згоди з собою.

 

Від 49 балів і менше. Ви є пасажиром на судні цього життя, легко підкорюєтеся зовнішнім силам, говорячи, що так склалися обставини, доля… У власних труднощах звинувачуєте кого завгодно, тільки не себе, тому що не бажаєте нести будь-яку відповідальність ні за що. Справжня незалежність здається вам недосяжною. Поряд з цим, ви умієте мирно існувати з іншими людьми.

 

ТЕСТ «ЯК СТАТИ ПОПУЛЯРНИМ»

 

Що ти готовий зробити для того, щоб стати своїм у модній тусовці? Наскільки це важливо для тебе - в якій ти компанії? Пройди тест і дізнайся.

  1. У магазині ти придба(ла)в класну футболку і не міг дочекатися, коли прийдеш у ній в школу. А коли це нарешті сталося,одна(один) з однокласників висміяла і при всіх. Ти:

А)              носиш її, коли забажаєш - а це часто;
Б) ця футболка більше не залишить шафи!

В)              надіваєш її тільки тоді, коли впевнен(а)ий, що знайомі тебе в ній не побачать.

 

 

2. Ти б дуже хоті(ла)в висунути свою кандидатуру в учнівську раду. Але в твоїй школі членам ради слід носити значок з відповідним написом. Ти:

А) відмовляєшся від своєї ідеї - це не вважається популярним, навпаки;

Б) не відступаєш від задуманого;

В) вирішуєш продовжити, якщо Тобі вдасться переконати зробити це саме когось із модної тусовки.

3. Ти тільки перейш(ла)ов у нову школу. Твоя мама запросила на оби) маму самого популярного однокласника(однокласниці) разом з ним. Ти:

А) настільки перелякан(а)ий такою перспективою, що вдаєшся хворим, і твоя мама відміняє обід;

Б) 6ігаєш, як божевільний, наводячи порядок у кімнаті, одягаєш модний прикид;

В) вибираєш свої найкращі диски і готуєшся до того, аби завоювати со6і нового друга.

4. Під час обіду в шкільній їдальні ти:

А) спілкуєшся зі своїми друзями, але періодично поглядаєш на стіл, де сидить еліта класу;

Б) їси свій обід, спілкуєшся з друзями і не особливо переймаєшся, хто чим зайнятий.

В) настільки захоплен(а)ий спогляданням за «популярним» столом, що забуваєш попоїсти.

5. Дівчина(хлопець) з модної тусовки подружилась з твоєю самою кращою подругою(другом). Ти:

А) схвильован(а)ий тим, що твій кращий друг(подруга) тепер буде гуляти з модними ровесниками, а не з тобою;

Б) думаєш, що все на краще - у тебе е ще й шип друзі;

В) сильно переживає і ревнує.

6. Самий популярний учень у класі наполегливо просить у тебе списати домашнє завдання. Ти:

А) вимовляєш: з якої це нагоди твоєю працею повинен хтось користуватись;

Б) дозволяє списати «лише один раз»;

В) дає зошит зі словами «коли завгодно!»

7. На вечірку з нагоди власного дня народження в першу чергу ти запросиш:

А) еліту класу та кращих друзів;

Б) кращого друга(подругу), а потім решту;

В) тільки тих, кого захочу там бачити.

8. Класний керівник просить тебе набрати команду КВК. Ти обираєш:

А) спочатку кращого друга(подругу), потім самого популярного і двоє його друзів;

Б) спочатку самого класного, самого популярного учня(ученицю), потім двоє його(и) друзів, а потім свого кращого друга;

В) однокласників, які пишуть прикольні вірші, мають почуття гумору, добре танцюють і співають.

9. У твій клас прийшов новенький. Ти:

А) негайно знайомишся з ним(нею) і пропонуєш свою допомогу: адже в класі в тебе не так вже й багато друзів і приятелів;

Б) займаєш вичікувальну позицію - станеш ставитися до неї (нього) так, як і решта класу;

В) придивишся декілька днів: чи приймати в свою компанію.

10. Ти випадково дізнаєшся, що один із самих непопулярних учнів «нерівно дихає» в сторону однієї з твоїх однокласниць. Твої дії:

А) поділишся новиною з лідерами класу, щоб додати со6і балів, - посміємося всі разом;

Б) розкажу подрузі (другу) по великому секрету;

В) почуття - це дуже особисте. Певно, нікому не скажу: плітки - це непорядно.

11.У яви собі, що у твоїй школі можна обрати со6і сусіда або сусідку по nарті. Отже, ти б сі(ла)в за одну парту:

А) з відмінником чи відмінницею та списувати контрольні та домашні роботи - зовнішність і популярність сусіда по парті значення не мають;

Б) з будь-ким 13 популярних хлопців або дівчат;

В) з самою кращою подругою або другом.

Тепер підрахуй свої результати по таблиці:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

А

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Більшість

Ти знаєш, що твоя думка нічим не гірша від інших, і тебе не «дістають» однолітки, які мають більш яскраву зовнішність або більший достаток. Ти в гармонії з собою, і люди безперечно тягнуться до тебе. Знайдеться багато охочих дружити з людиною. яка впевнена в со6і. А це і є популярність!

 

Більшість

Кращий спосіб переконати інших, що до тебе треба добре ставитися, - це поважати себе. Залишайся собою, а решта станеться! Спробуй займатися чимось особливим: кінним спортом, карате, японським живописом. Це допоможе Тобі виділитися і знайти друзів.

Більшість

Іноді Тобі так хочеться бути частиною модної компанії, що ти готов(а)ий принести в жертву свою думку, аби потрапити туди. Вважаєш, так ти станеш популярним? На жаль, Ні. Такі маленькі жертви часто залишають почуття незадоволення собою. А якщо ти сам(а) собі не подобаєшся, то як ти можеш подобатися іншим?

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку