Творче використання лепбуків під час вивчення інтегрованого курсу “Я досліджую світ”

Про матеріал
Наочний посібник містить добірку матеріалів, які можна використовувати під час вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3 класі. Наочні матеріали підібрані відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, та частини 1 підручника «Я досліджую світ» для 3 класу закладів загальної середньої освіти (автори Надія Бібік та Галина Бондарчук). Посібник містить багато цікавої інформації, ігри, загадки, які допоможуть дітям краще пізнати світ, закріпити набуті знання з певної тематики, розвивати партнерські взаємини з однокласниками, розвивати пізнавальні та інтелектуальні здібності Призначений для вчителів початкових класів та здобувачів освіти.
Перегляд файлу

image

image

Зміст

 

Передмова…………………………………………...……….4

Приватний простір………………….….......................……..7 Громадський простір……………………...………………....8

Вода………………………………………..………………….9

Властивості води…………………………..………………...9

Колообіг води в природі………………..…………………...9

Стан води……………………………………………………10

Повітря………………..…………………………………….10 Склад повітря………………..……………………………..10

Корисні копалини………………..…………………………11

Види корисних копалин………………..………………….11

Ґрунт………………..……………………………………....11

Типи ґрунту………………..……………………………….12 Будова рослин………………..…………………………….12

Живлення рослин………………..………………………...12

Дерева, кущі, трав’янисті рослини………………..……...13

Різноманітність рослин………………..…………………..13

Тварини………………..……………………………………13

Різноманітність тварин………………..…………………...14

Будова гриба………………..………………………………15

Їстівні та отруйні гриби………………..…………………..15 Людина—частина суспільства………………..…………...15 Організм людини………………..………………………….16

Список використаних джерел………………….………….17

Передмова

 

Зміст посібника відповідає типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом Савченко О.Я. та призначено для вчителів, які викладають предмет «Я досліджую світ» у 3 класі загальноосвітніх навчальних закладах. 

Наочний посібник допоможе учителю при підготовки уроків, надасть інформаційні матеріали, які допоможуть мотивувати і організувати навчальний процес.

Під час вивчення курсу «Я досліджую світ» лепбук є одним із ефективних способів закріплення знань здобувачів освіти з певної теми, осмислити зміст всього матеріалу вміщеного в папці, виступити в ролі дослідників: провести дослідницьку роботу, в процесі якої взяти участь у пошуку, аналізі, сортуванні інформації.  

Пропонований посібник допоможе дитині краще зрозуміти і запам’ятати матеріал, розвиває допитливість, уяву, увагу, творчу ініціативу, виховує організованість у спільній діяльності, дружелюбність, вміння домовлятися.

Наочний посібник містить добірку цікавої інформації, ігри, загадки, практичні завдання.

 Вивчаючи тему «Приватний та громадський простір» діти можуть створити схему «Мій особистий простір». На окремих аркушах-наліпках написані слова, які треба роз містити у відповідних місцях на схемі. Також до цієї теми пропонується конверт зі світлинами з одного боку, та запитанням «Порушено приватний простір?» - з іншого. Виконуючи це завдання діти працюють в парі. Граючи в гру «Спеціалісти» діти повинні прикріпити літеру до відповідного зображення. Наприклад: «В» - зображення вчителя 

Під час вивчення теми «Вода» діти дізнаються що Всесвітній день води – 22 березня. Метою проведення є привернення уваги до проблем якості питної води, необхідності охорони водних ресурсів та їх раціонального використання, тобто все у наших руках. Погортавши краплинку ми можемо пригадати де і як ми використовуємо воду.  

При закріпленні теми «Колообіг води в природі» діти можуть самостійно створити схему кругообігу води в природі. Працювати можна як у парі, та і індивідуально.  

Попрацювати групою діти можуть при закріпленні теми «Стани води». Для цього в кишенці пропоную зображення різних станів води , які діти мають розмістити під  відповідною стрілочкою.

Цікаві загадки використовую  при вивченні теми «Повітря».

При ознайомленні з темою «Корисні копалини» та «Види корисних копалин» можна розглянути «хмару слів», переглянути карти: «Корисні копалини України», «Вугільні басейни України», «Корисні копалини: паливні», «Корисні копалини: нерудні», «Корисні копалини: рудні» , вміщені в кишеньки.

Вивчаючи тему «Будова рослини» діти можуть прикріпити назву органу рослини до відповідної стрілочки на малюнку. А також «виростити» рослинку з насінинки (завдання в кишенці).

Погратися в групі діти можуть вивчаючи тему «Різноманітність тварин». У окремому конверті є багато картинок із зображенням тварин різних груп, які треба розподілити.

Краще запам’ятати будову гриба дітям допоможе запропоноване завдання: прикріпити назву частини гриба до відповідної частини гриба. Також діти можуть загадати один одному загадки про різні гриби, та ознайомитись з правилами збору грибів. Картинки в кишеньках «Їстівні гриби», «Отруйні гриби» допоможуть зробити правильний вибір під час «тихого полювання».

Розгадати кросворд, відгадати загадку, познайомитись із прислів’ями, вибрати правильне твердження, дізнатись на які суспільства поділяють людство діти можуть скориставшись кишенькою «Тут цікаво» під час опрацювання теми «Людина».  

Закріпити матеріал з теми «Організм людини» дітям допоможе практична робота: прикріпити органи людини на їх місце на тілі.

Зміст посібника відповідає типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом Савченко О.Я. Призначений для використання вчителями початкових та здобувачами освіти.

 

             

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Список використаних джерел

 

1.    Електронна версія підручника, «Я досліджую світ» підручник у 2 частинах (частина 1) для 3 класу автори: Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. 2020 рік.

2.    Болотна Ю. Креативний учитель – запорука творчого потенціалу учня [Текст] / Ю. Болотна // Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. – 2012. – 15-16. – С. 97-99.

3.    imageГич Г.М. Сторітелінг як інноваційна методика формування мовної компетентності [Текст] / Г.М. Гич // Науковий вісник Миколаївського університету ім. В. О. Сухомлинського. –2015. – 4. – С.188 - 192. 4. Сорока Т. В. Креативні методи в підході до сучасного уроку [Текст] /Т. В. Сорока // Науково – методичний журнал «Основи здоров’я». –2017. – 10. – С. 11-13.

5. Гілевич Л.І. Сторітелінг в початковій школі як технологія розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] /https://18047.blogspot.com/  6. Біда Д. Формування природничо-наукових уявлень і понять у молодших школярів засобами Міжнародного природничого інтерактивного учнівського конкурсу «КОЛОСОК» [Електронний ресурс]

/file:///C:/Users/liana/Desktop/formuvannja-pryrodnycho-nauko vyh - kolosok.pdf  

7.     Джигун Н.О. Формування природничої компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] 

/file:///C:/Users/liana/Desktop/Природ%20компет.pdf  

8.     Дмитренко К.А. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі [Текст] / К.А. Дмитренко, М.В. Коновалова, О.П. Семиволос // ТОВ «Видавнича група «Основа». – 2018. – с.66 - 88.

9.     Лавриненко В. Я. Сторітелінг на уроках [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://do.gendocs.ru/docs/index-237585.html  

10.             Онлайн-курс для вчителів початкової школи https://courses.edera.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101+s t1 01/about. 11. Організм людини [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

https://www.pinterest.com/pin/8936899250170473/

12.     Картки Домана. Розвиток дитини [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://childdevelop.com.ua/worksheets/11654/

 

             

image

pdf
Додано
20 лютого
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку