Шуша і побиті байдики
1.Встав пропущені букви.
...бирався, бл...скуч...ми, пр...крас...ти, ос...лю, под...в...т...ся, ...пуст...лася, зв...ртала, дз......ба, напол...гл...віше, байд...кувати, л...ж...ш, куб...л...ці, доп...тл...в...й, к...пкували, в...соко, з...л...ні, зах...щати, пр...з...мл...лася, ро...зираюч...сь, вт...кли, з...являлися.
2. Склади три питання до тексту.
1. __________________________________________________________________________ ?
2. __________________________________________________________________________ ?
3. __________________________________________________________________________ ?
3. Досліди частину тексту. Знайди та обведи споріднені слова.
— А що вони тобі заподіяли, ці байдики? — запитав Шуша. Він був дуже допитливий.
— Кепкували з мене! Дражнили мене байдиканкою!
— А чого ти відразу битися? Можна було б і собі покепкувати з них, — мовив Шуша, бо він дуже не любив бійок.
Гага сказала, що кепкування не допомогло.
4. Досліди частину тексту. Знайди та обведи слова близькі за значенням ( синоніми ).
— А що вони тобі заподіяли, ці байдики? — запитав Шуша. Він був дуже допитливий.
— Кепкували з мене! Дражнили мене байдиканкою!
— А чого ти відразу битися? Можна було б і собі покепкувати з них, — мовив Шуша, бо він дуже не любив бійок.
Гага сказала, що кепкування не допомогло.
5. Зроби зв'язок слів у реченні.
Гага ховала блискучі скельця у кубельці.
_________________________ ( що робила ? ) _________________________________
_________________________ ( де ? ) ________________________________________
_________________________ ( що ? ) ________________________________________
_________________________ ( які ? ) ________________________________________
6. Роз'єднай рискою ( І ) слова.
Томущобайдикизавждивтікаютьколивкогосьсамотньогоз'являєтьсяприємнакомпанія.
7. Досліди текст. Знайди та запиши кілька :
іменники |
|
прикметники |
|
дієслова |
|
займенники |
|
числівники |
|
службові слова |
|
8. Віднови послідовність.
____ Гага не звертала на нього жодної уваги.
____ Гага щось йому дарувала.
____ Гага нарешті приземлилася біля Шуші.
____ Гага покликала Шушу подивитися на годинник.
____ Гага сказала, що кепкування не допомогло.
____ Гага збирала блискучі цяцьки.
____ Гага зашарілася, бо про годинник вона Шуші вигадала.
____ Гага запевнила : - Я зайнята.
9. Правдива і хибна інформація.
( жовтий колір – так, таке речення є у тексті
оранжевий колір – ні, такого речення немає у тексті )
*Одного разу Шуша збирався до Гаги в гості.*
*Але Гага не слухала.*
*Задерла дзьоба догори.*
*На небі навіть затанцювали хмаринки.*
*Він був дуже допитливий.*
*І допомогла Шуші дістатися кубельця.*
10. Квадрат успіху. ( знайди словосполучення які є у тексті та зафарбуй їх )
ховала у кубельці
|
смакували льодяниками |
прикрасити оселю |
під кущем у старому парку |
дівчаток треба поважати |
над кущем у старому парку |
щонайменше двоє |
смакували смаколиками |
прикрасити подвір'я
|
просто стоїш |
ховала у гніздечку |
сині або червоні |
сірі або зелені
|
щонайменше троє |
дівчаток треба захищати |
просто лежиш |
11. Самооцінювання
|
|
|
|
|
Це мій успіх |
Над цим ще потрібно попрацювати |
Мені потрібна допомога |
Встав пропущені букви |
|
|
|
Склади питання до тексту |
|
|
|
Знайди споріднені слова |
|
|
|
Знайди слова близькі за значенням |
|
|
|
Зроби зв'язок слів у реченні |
|
|
|
Роз'єднай слова |
|
|
|
Знайди різні частини мови |
|
|
|
Віднови послідовність |
|
|
|
Правдива і хибна інформація |
|
|
|
Квадрат успіху |
|
|
|