Творчі завдання до тексту Галини Ткачук "Гойдалка під кленом" хрестоматія 1 - 2 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури (хрестоматія в 1, 2 класах)  Лексико – орфографічні вправи  Творчі завдання  Мовні ігри  Розвиток мовлення  Словникові слова
Перегляд файлу

Гойдалка під кленом

1.Встав пропущені букви.

Найкра...е,    кл...ном,    ро...гойдат...ся,    с...льно,    в...соко,    з'ї.........ає,    в...ростуть,    л...пні,    по...астить,    п...таю,     подобає......я,    пов...ртає.....я,    зуп...няюся,    шв...дко,    ...лізаю,    ...п...н...ся,    кр...ч...ть,    за...т...гає,    міс...і,    ро...топтані,    сл.....зи,    п...чуть,    ув...ч...рі,    пр...гортає,    на...тупного,    в...л...к...й,    б...р...ться,    д...р...в...яний,    ш...рока,    д...ви.....я.

 

2. Продовж речення.

Ось наш _________________________________ .

Я літаю, а малюки _____________________________________________________________ .

Вона повертається ____________________________________________________________ .

Я дивлюся під ноги, а там ______________________________________________________ .

Увечері я крадуся в ____________________________________________________________ .

Наступного ранку ми з татом ідемо _______________________________________________ .

Дорогою додому бачимо _______________________________________________________ .

Але все робимо так, як казав ____________________________________________________ .

Гойдалка під кленом  __________________________________________________________ .

 

3. Склади тести до тексту.

1. __________________________________________________________________________ ?

     А. _________________________________________________________________________

     Б. __________________________________________________________________________

     В. __________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________ ?

     А. _______________________________________________________________________

     Б. _________________________________________________________________________

     В. _________________________________________________________________________

3. ___________________________________________________________________________ ?

     А. _________________________________________________________________________

     Б. _________________________________________________________________________

     В. __________________________________________________________________________

 

4. Віднови послідовність.

_____ Ми з Марком поміщаємося на ній удвох.

_____ А найкраще на майданчику гойдалка.

_____ Ми літаємо – а за парканчиком ростуть квіти.

_____ Якби ж я дивилася під ноги !

 

5. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

квіти

 

 

 

хмарний

 

 

 

біжу

 

 

6. Знайди та випиши речення , у якому заховалося слово із малюнка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Познач у кожному слові закінчення та основу.

 

Двір , гойдалка , піску , тополею ,  ноги , великий , блакитні , широка .

 

8. Поясни значення слова у реченні.

 

Увечері я крадуся в кімнату батьків.

______________________________________________________________________________

 

9. Утвори різні форми слів.

 

Н.в.

Є    хто ?

Марк

дід

Ніна

тато

Р.в.

Бачу    кого ?

 

 

 

 

Д.в.

Радію    кому ?

 

 

 

 

З.в.

Знайшов    кого ?

 

 

 

 

О.в.

Захоплююся    ким ?

 

 

 

 

М.в.

Сиджу    на кому ?

 

 

 

 

К.в.

Гукаю

 

 

 

 

 

10. Правдива і хибна інформація.                                                                      Рефлексія            

( зелений колір – так, таке речення є у тексті

   червоний колір – ні, такого речення немає у тексті )

        Я зупиняюся, повільно злізаю з гойдалки.

        Ми обходимо всі ряди, але дельфінів ніде немає.

        Мама бачить нас із вікна й сміється.

 

11. Знайди на малюнку кленовий листочок. Розфарбуй                      

       кольором, у яку пору року відбувалася подія.

                                                                                   

                                                                                              12. Відшукай та зафарбуй слова із тексту.

     

майструє

 

продавець

пощастить

літо

 

шапка

махає

стрибають

 

Матвій

у липні

                                                                             

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
19 травня 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку