Нерозмінна монета
1.Встав пропущені букви.
М...нулого, в...чора, пр...в...зли, п...ятій, в...л...ку, к...ш...ня, в...л...кого, д...вов...жн...м , тр...мав, кор...чн...в...й, та...мн...ці, в...ріш...в, в...в...рнув, пам...яті, п...нз...ль, ч...ргову, д...в...т...ся.
2. Склади три питання до тексту.
1. Чому ______________________________________________________________________ ?
2. Коли ______________________________________________________________________ ?
3. Де ________________________________________________________________________ ?
3. Утвори різні форми слів.
Н.в. |
Є хто ? |
Кіт Роман |
|
Р.в. |
Бачу кого ? |
|
сірого хом'яка |
Д.в. |
Радію кому ? |
|
|
З.в. |
Знайшов кого ? |
|
|
О.в. |
Захоплююся ким ? |
|
|
М.в. |
Сиджу на кому ? |
|
|
К.в. |
Гукаю |
|
|
4. Визнач, які речення істинні, а які – хибні.
5. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
нахаба |
|
|
звичка |
|
|
|
лисий |
|
злість |
|
|
|
|
малювати |
|
|
балакати |
|
розчарований |
|
6. Досліди текст. Знайди речення, у якому є порівняння. Запиши.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Поміркуй у команді :
Позитивні персонажі |
Негативні персонажі |
Нейтральні персонажі |
|
|
|
|
|
|
8. Спробуй пояснити значення виразу «Нерозмінна монета».
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Чи правильну лінію поведінки обрав Роман у стосунках із коричневим котом ?
Покажи позначкою на шкалі.
Обґрунтуй свою думку.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Розбери слова за будовою.
Кавунарні, Київські, столик , монетка, будинки, чудовий, дивовижний, вуглинки.
11. Досліди словосполучення. Запиши власні іменники в алфавітному порядку.
Кіт Роман, кавунарня «Баштан», вулиця Сагайдачного, місто Київ, голуб Сергієнко, вулиця Пушкінська, кіт Баррух.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Рефлексія