Як диварлики ( с. 125 – 129 )
віднайшли у собі гідність.
1. Передбачення продовження змісту твору. Поміркуй та пофантазуй з друзями у команді!
2. Встав пропущені букви.
Д...хто, ...к...гл...в, ...талося, в...соти, ...др...гнувся, в...кр...є, в...ла, д...р...вами, пом...лят...ся, ...найд...т...ся, д...в...лася, бл...скуче, пір...ячко, пр...ят...ля, н...з...ко, ...х...л...вши, ...траш...н...о, затр...мтіла, в...казати, ...хвально, сон...чок, н...доп...ч...н...м, мл...нц...м, хоч...т...ся, пр...кро, т...шком, н...гоже, зал...ш...ти, вп...вн...но, гост...н...о, п...р...твор...вати, мал...н...ке, кум...дне, п...р...казати, запрош...н...я, ...б...т...ся, р...путацію, зд...вувал...ся, м...шканці, пр...п...н...ла, л...ш...нь, ...початку, в...крійку, пр...з...мл...вся, в...йде, обв...д...те, щ...ру, свар...т...ся, адр...сатів, кр...л...ця, пр...ємно, зат...шно, пр...ніс, пр...гост...ти, м...рно, д...вов...жно, тв...рдо, ро...повів, обход...л...ся.
3. Склади три питання до тексту.
1. Коли _______________________________________________________________________ ?
2. Хто ________________________________________________________________________ ?
3. Чому _______________________________________________________________________ ?
4. Попрацюй у команді. Викресли, кого не було серед героїв твору.
Задирака, лагідний Маркіз, Леся, Шепотінник, Маленький Бо, Рябушка, Вередунка, сонечка, Мережана Жанна, Белькотун, Хамелеося, Сонце, Велика Мо, Кульгавка, Затинака, Рибозавро, веселі мартини, Шипун, великий біло – сірий мартин, диварлики, сиротинці.
5. Поміркуй у команді. Знайди та запиши речення, які відповідають даному малюнку.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Попрацюй у команді. Повтори правило правопису префіксів –з,-с.
...киглив, ...талося, ...дригнувся, ...хиливши, ...трашенно, ...хвально,
...робимо, ...битися, ...дивувалися, ...прийматимуть, ...початку,
...кладімо, ...пробувати, ...міялися.
7. Попрацюй у команді. Згадай префікси і прийменники.
Запиши розкриваючи дужки.
(По)думала, (до)слухався, (до)гомону, (до)тебе, (до)слухаються, (на)малював, (на)аркуш, (на)стрій, (на)відповідь, (роз)повідали, (від)чула, (від)усвідомлення, (від)найшли, (з)жахіттями, (в)уяві, (без)образ, (за)тремтіла, (за)пропонувала, (в)пізнали, (в)небо, (в)собі.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Попрацюй у команді. Скористайся текстом та поясни значення словосполучення.
Репутація країни _________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
9. Визнач, які речення істинні, а які – хибні.
ТАК НІ
10. Попрацюй у команді. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
прислівник |
дієслово |
|
|
|
ображати |
|
смачним |
|
|
|
|
|
поважати |
|
|
мирно |
|
голос |
|
|
|
11. Поміркуй у команді. Утвори різні форми слів.
Н.в. |
Є хто ? |
Мережана Жанна |
Р.в. |
Бачу кого ? |
|
Д.в. |
Радію кому ? |
|
З.в. |
Знайшов кого ? |
|
О.в. |
Захоплююся ким ? |
|
М.в. |
Сиджу на кому ? |
|
К.в. |
Гукаю |
|
12. Досліди текст у команді. Знайди та запиши головну думку твору.
_____________________________________________________________________________
13. Поміркуй у команді. Спробуй розпізнати 14. Рефлексія. Самооцінювання.
головних героїв твору. Підпиши кожного.