Творчі завдання до тексту Лариси Денисенко "Як диварлики віднайшли у собі гідність" частина 3 хрестоматія 3, 4 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури ( хрестоматія в 3, 4 класах) Лексико – орфографічні вправи Творчі завдання Мовні ігри Розвиток мовлення Словникові слова
Перегляд файлу

Як диварлики                       ( с. 125 – 129 )

віднайшли у собі гідність.

1. Передбачення продовження змісту твору. Поміркуй та пофантазуй з друзями у команді!

 

2. Встав пропущені букви.

Д...хто,    ...к...гл...в,    ...талося,    в...соти,    ...др...гнувся,    в...кр...є,    в...ла,    д...р...вами,    пом...лят...ся,    ...найд...т...ся,    д...в...лася,    бл...скуче,    пір...ячко,    пр...ят...ля,    н...з...ко,    ...х...л...вши,    ...траш...н...о,    затр...мтіла,    в...казати,    ...хвально,    сон...чок,    н...доп...ч...н...м,    мл...нц...м,    хоч...т...ся,    пр...кро,    т...шком,    н...гоже,    зал...ш...ти,  вп...вн...но,    гост...н...о,    п...р...твор...вати,    мал...н...ке,    кум...дне,   п...р...казати,    запрош...н...я,    ...б...т...ся,    р...путацію,    зд...вувал...ся,    м...шканці,    пр...п...н...ла,     л...ш...нь,    ...початку,    в...крійку,    пр...з...мл...вся,    в...йде,    обв...д...те,    щ...ру,    свар...т...ся,    адр...сатів,    кр...л...ця,    пр...ємно,    зат...шно,    пр...ніс,    пр...гост...ти,    м...рно,    д...вов...жно,   тв...рдо,    ро...повів,    обход...л...ся.

 

3. Склади три питання до тексту.

1. Коли _______________________________________________________________________ ?

2. Хто ________________________________________________________________________ ?

3. Чому _______________________________________________________________________ ?

 

4. Попрацюй у команді. Викресли, кого не було серед героїв твору.

Задирака, лагідний Маркіз, Леся, Шепотінник, Маленький Бо, Рябушка, Вередунка, сонечка, Мережана Жанна, Белькотун, Хамелеося, Сонце, Велика Мо, Кульгавка, Затинака, Рибозавро, веселі мартини, Шипун, великий біло – сірий мартин, диварлики, сиротинці.

 

5. Поміркуй у команді. Знайди та запиши речення, які відповідають даному малюнку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Попрацюй у команді. Повтори правило правопису префіксів  –з,-с.

...киглив,  ...талося,  ...дригнувся,  ...хиливши,  ...трашенно,  ...хвально,

...робимо,  ...битися,  ...дивувалися,  ...прийматимуть,  ...початку, 

...кладімо,  ...пробувати, ...міялися.

 

7. Попрацюй у команді. Згадай префікси і прийменники.

Запиши розкриваючи дужки.

(По)думала, (до)слухався, (до)гомону, (до)тебе, (до)слухаються, (на)малював, (на)аркуш, (на)стрій, (на)відповідь, (роз)повідали, (від)чула, (від)усвідомлення, (від)найшли, (з)жахіттями, (в)уяві, (без)образ, (за)тремтіла, (за)пропонувала, (в)пізнали, (в)небо, (в)собі.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Попрацюй у команді. Скористайся текстом та поясни значення словосполучення.

Репутація країни _________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

9. Визнач, які речення істинні, а які – хибні.

  • Можливо, хтось також боягуз і боїться висоти?         ТАК    НІ
  • Я хочу сказати, що завжди знайдеться хтось, хто може допомогти побороти твій страх.

                                                                                                             ТАК    НІ

  • У кожного з нас є улюблене  місце.                                ТАК    НІ
  • Шепотінник дослухався до гомону сонечок.                ТАК    НІ
  • Та зашарілася й так само голосно подякувала.           ТАК    НІ
  • А ми зробимо все, щоб прийняти їх гостинно!            ТАК    НІ
  • Кульгавка намалювала великого повітряного змія.   ТАК    НІ
  • Треба на аркушах домальовувати їм усмішки.            ТАК    НІ

 

10. Попрацюй у команді. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

іменник

прикметник

прислівник

дієслово

 

 

 

ображати

 

смачним

 

 

 

 

 

поважати

 

 

мирно

 

голос

 

 

 

 

11. Поміркуй у команді. Утвори різні форми слів.

Н.в.

Є хто ?

    Мережана Жанна

Р.в.

Бачу кого ?

 

Д.в.

Радію кому ?

 

З.в.

Знайшов кого ?

 

О.в.

Захоплююся ким ?

 

М.в.

Сиджу на кому ?

 

К.в.

Гукаю

 

 

12. Досліди текст у команді. Знайди та запиши головну думку твору.

_____________________________________________________________________________

13. Поміркуй у команді. Спробуй розпізнати                    14. Рефлексія. Самооцінювання.

головних героїв твору. Підпиши кожного.

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку