Дистанційне навчання 3 клас Українська мова Тема уроку. Узагальнення знань про речення

Про матеріал
Дистанційне навчання 3 клас Українська мова Тема уроку. Узагальнення знань про речення Підручник «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А.
Перегляд файлу

Тема уроку. Узагальнення знань про речення

Мета уроку. Узагальнити і систематизувати знання з теми. Закріпити вміння встановлювати зв’язки між членами речення, визначати головні члени речення, складати речення, різні за метою висловлювання.

Розвивати логічне мислення, творчу уяву, пам’ять, увагу, наскрізні вміння критично і системно мислити, вміння висловлювати свою думку усно і письмово.

з/п

Навчальний матеріал уроку

Посилання на застосунки

Урок проводитиметься онлайн - на платформі Google Meet. Посилання для взаємодії з дітьми надаватимемо через чат або за QR-кодом. Діти надсилатимуть виконані роботи у Viber або в освітню систему HUMAN Школа

І.

Вступна частина. Організація класу.

Розпочинаємо урок.

В знаннях ми виростем на крок.

А крок веде нас до вершини.

Пірнуть ми зможемо в глибини мови нашої, як в океан.

Тому несе він радість нам.

Світлана Ходій

Сьогодні в нас у гостях незвичний гість — Знайоме-незнайоме, що живе в країні «Українська мова».

 

ІІ.

Основна частина.

1. Вправа “Очікування”

Кілька слів, одне чи два -

І думка утворилася, Це не просто вже слова З них що утворилося?

І. Гуцак

На Jam № 1 на дереві за допомогою стіків напишіть, чого Ви очікуєте від уроку?

https://jamboard.googl

e.com/d/1gww_Y0T_C TDbBTGhzbtvT6vlA Wa2ti2MbCyf3g9AUq

c/edit?usp=sharing

Удосконалювати навички самостійної роботи та роботи в команді.

Виховувати приналежність до української нації, відчуття себе громадянином України. Очікувані результати. Будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; інтонує і записує речення зі звертанням;встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Освітні галузі. Мовно-літературна.

Хід уроку

 

 

 

image

 

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми дізнаємося, чи насправді ми так добре знаємо речення.

 

 

3. Повторення вивченого матеріалу. Каліграфічна хвилинка.

 

 

4.Daily 5 «Робота зі словами» Гра «Дешифрувальник».

Найважливішою особливістю українців було споконвічне прагнення до незалежності, відстоювання своєї честі та гідності. Усі діти є громадянами України з моменту їхнього народження в Україні.

Хто є головою нашої держави ?

image

 

 

а

б

в

г

1

е

и

п

з

2

т

р

д

н

Код 1в, 2б, 1а, 1г, 1б, 2в, 1а, 2г, 2а

Слово дня

Значення слова із тлумачного словника за QR-кодом

Частина мови

Синоніми до слова

Складіть речення

Президент України є головою нашої держави.

 

5. Мозковий штурм метод Fishbone

   Файли Jam від   № 2- 6

Проблема  Якими        можуть       бути  речення      за        метою висловлювання?

Презентації команд. Що в презентаціях спільного , а що нове?

Файли Jam від № 6 Висновок. В українській мові вирізняють такі три види речень за метою висловлювання: розповідні; питальні; спонукальні .

https://jamboard.googl

e.com/d/1gww_Y0T_C TDbBTGhzbtvT6vlA Wa2ti2MbCyf3g9AUq

c/edit?usp=sharing

 

6. Робота з реченнями.

 

 

 

Широко простяглася земля України.

Хіба є що на світі дорожче за Батьківщину?

Я пишаюся своєю солов’їною Україною!

 

 

7. Вправа “Мій успіх”

Прозвітуйте, як Ви повторили матеріал?”

https://jamboard.googl

e.com/d/1gww_Y0T_C TDbBTGhzbtvT6vlA Wa2ti2MbCyf3g9AUq

c/edit?usp=sharing

 

8. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.c

om/watch?v=kNWwid

8OAVM

 

9.Вікторина «Найрозумніший»

https://jamboard.googl

e.com/d/1gww_Y0T_C TDbBTGhzbtvT6vlA Wa2ti2MbCyf3g9AUq

c/edit?usp=sharing

 

10. Робота з підручником с. 46 вправа. 5

Тарас Григорович Шевченко видатний поет, художник, гордість і натхнення українського народу. 18 квітня 1848 року вийшла перша збірка“ Кобзар” У своїх віршах та поемах Шевченко описував тяжке життя українського народу.

Читаємо уважно твір. Випишіть і встановіть між виділеними словами зв'язок за допомогою запитань.

https://jamboard.googl

e.com/d/1gww_Y0T_C TDbBTGhzbtvT6vlA Wa2ti2MbCyf3g9AUq

c/edit?usp=sharing

 

11. Використання стратегії «РАФТ»

Здобувачі освіти складають невеличкі висловлювання від імені дітей.

Речення можуть повідомляти, розповідати про щось.

Роль — діти. Аудиторія — речення. Формат — повідомлення. Тема — подяка.

https://jamboard.googl

e.com/d/1gww_Y0T_C TDbBTGhzbtvT6vlA Wa2ti2MbCyf3g9AUq

c/edit?usp=sharing

ІІІ.

Заключна частина.

1. Рефлексія. Вправа “Наші врожай”

Якщо вивчений матеріал засвоєний - наліпки розмістіть на врожаї. Якщо треба повторити матеріал на дереві.

https://jamboard.googl

e.com/d/1gww_Y0T_C TDbBTGhzbtvT6vlA Wa2ti2MbCyf3g9AUq

c/edit?usp=sharing

ІV/

Самостійна робота

Маршрутний лист “Речення”

https://forms.gle/xwwg Yh12yJLFzds79


 

 

 

image

 

pdf
Додано
25 липня 2023
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку