Календарне планування 3 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування складено відповідно до чинних Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( І семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А. «Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В., «Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Гільберг Т. Г «Інформатика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.)
Перегляд файлу

Календарне планування складено відповідно до чинних Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( І семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.

«Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А.

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Середа 01.09

Четвер 02.09

П'ятниця 03.09

Українська мова

Текст Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту

Тема і мета тексту, типи текстів

 

Літературне читання

Знайомлюся з новим підручником.

Підручник

«Українська мова та читання. Ч. 2».

 

Робота з дитячою книжкою. “Хотів би я знати”

Математика

Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі.

Вивчаємо рівняння. Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 (с.4-5)

Додаємо і віднімаємо

числа частинами

(с.6-7)

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної .(с.8-9)

Я досліджую

світ

Я і моя шкільна громада

РАЗОМ МИ

СИЛЬНІШІ

П-(С.4-8)

ЯК ЛЮДИ

ВЗАЄМОДІЮТЬ У

СПІЛЬНОТІ

П-(С.9-11)

РАЗОМ МИ

СИЛЬНІШІ.

Виготовлення з паперу за зразком чи власним задумом «Куточок іменинників»

П-(С.7-8)

Інформати ка

 

 

Тема 1.

Інформація. Дії з інформацією. Правила безпечної роботи           з

комп’ютерними

«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.,

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Гільберг Т. Г

«Інформатика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (авт.

Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.)

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Понеділок 06.09

Вівторок 07. 09

Середа 08.09

Українська мова

 

Закріплення поняття про типи текстів

Засоби зв’язку речень і частин тексту.

Літературне читання

Розділ 1.

РОЗМАЇТТЯМ

КОЛЬОРОВИМ

ПРИКРАШАЄ

ОСІНЬ КРАЙ

Вересень спішить у гості та веде з собою осінь. Вступ до розділу. Інна Кульська «Вересень».

Завітала до нас рання осінь. Алевтина Волкова

«Перший подих осені».

Палітра осені. Карнавал осінніх барв.

Марія

Хоросницька

«Осінь»

(аудіювання), Марія

Пономаренко «Осінь пензлика взяла».

Математика

Розв’язуємо складені задачі

.(с.10-11)

Досліджуємо

задачі. (с.12-13)

Додаємо і віднімаємо числа

порозрядно

(с.14-15)

Я досліджую

світ

ЯК ЗНАЙТИ

ДРУЗІВ

П-(С.14-17)

ЯКІ В ДІТЕЙ

ПРАВА ТА

ОБОВ’ЯЗКИ

П-(С.18-22) Виготовлення лепбука «Наші права та обов’язки»

ЧИ ВСІ ЛЮДИ

РІВНІ.

ЩО ТАКЕ

СПРАВЕДЛИВІС

ТЬ

П-(С.22- 27)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Вітер морем гуляє. Лінія горизонту. Робота

 

 

 

пристроями

Мистецтво: образотворче мистецтво

Барви літа. Літній пейзаж. Перспектива.

Лінійна перспектива. Намалювати місцевість, яку бачили влітку, або пейзаж (с.

6-9).

 

 


 

 

 

 

з кольоровим папером. (с. 12).

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Четвер 09. 09

П'ятниця 10.09

Українська мова

Будова тексту. Частини тексту

РЗМ           Докладний

переказ

Математика

Досліджуємо задачі на знаходження різниці (с.16-17)

Досліджуємо задачі на

знаходження суми

(с.18-19)

Інформатика

 

Способи подання повідомлень, носії повідомлень.

Я досліджую світ

ЧИ ВСІ ЛЮДИ РІВНІ.

ЩО ТАКЕ СПРАВЕДЛИВІСТЬ

П-(С.22- 27)

Виготовлення лепбука «Наші права та обов’язки»

прислів'я

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Понеділок 13.09

Вівторок 14.09

Середа

15. 09

Українська мова

 

Побудова тексту-розповіді

Побудова тексту-есе

Літературн е читання

Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край. Наталка Поклад

«Вересень», Леонід

Куліш-Зіньків

«Жовтень», Вікторія Забава «Місяць жовтень».

Чарівна казка осені.

Степан Жупанин «Осіння пожежа».

(напам'ять)

Бабиного літа павутиння.

З журналу «Світ дитини» «Бабине літо».

Математик а

Додаємо і віднімаємо

числа, використовуючи

прийом округлення

(с.20-21)

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка .

(с.22-23)

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та відємника. (с.24-25)

Я

досліджую світ

ЧОМУ ЛЮДИНІ

НЕОБХІДНИЙ

ОСОБИСТИЙ

ПРОСТІР

П-(С.27-31)

Я і моя сім’я

ЩО ОБ’ЄДНУЄ

ЛЮДЕЙ У СУСПІЛЬНІ

ГРУПИ

П-(С.35-37)

ЧИ ЗДАТНІ

ЛЮДИ

ЗМІНЮВАТИ

СУСПІЛЬСТВО

П-(С.38-43)


 

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Четвер 16. 09

П'ятниця 17. 09

Українська мова

Побудова тексту-міркування

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книжкою “Осінні барви”

Математика

Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. (с.26-27)

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

(с.28-29).

Інформатика

 

Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією.

Я досліджую світ

ЧОМУ СІМ’Я –

НАЙГОЛОВНІШЕ У НАШОМУ

ЖИТТІ

П-(С.46-51)

Виконання проєкту «Ми родичі»

П-(С. 48-49)

Виконання проєкту

«Ми родичі»

П-(С. 48-49)

Мистецтво

:

образотвор че

мистецтво

 

 

Квіткова краса. Зразки стилізації квітів (фарби) (с.

15-16)..


 

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Понеділок 20. 09

Вівторок 21. 09

Середа 22. 09

Українська мова

 

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчальна діагностична робота.

Діагностувальна робота

Списування “Осінь” Складання текстів-описів.

Зіставлення художніх і науково-популярних описів.

Літературне читання

Прощальні пісні осені.

В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям»

(аудіювання),

Микола

Сингаївський «Прощальний танок»

Водить осінь хороводи то із листя, то з дощів. Анатолій Качан

«Дощова осінь», Лідія Андрієць «Про парасольку»

Водить осінь хороводи то із листя, то з дощів. Анатолій Качан «Дощова осінь», Лідія Андрієць «Про парасольку»

Математика

Досліджуємо задачі на різницеве

порівняння.(с.30-3

1)

Досліджуємо задачі на збільшення або

зменшення числа на кілька одиниць(непряма форма). (с.32-33)

Навчальний проєкт «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?»

Я

досліджую світ

ЩО Я ЗНАЮ

ПРО ІСТОРІЮ

СВОГО РОДУ

ТРАДИЦІЇ МОЄЇ

СІМ’Ї

П-(С.55-57)

ЩО ТАКЕ СІМЕЙНИЙ

ДОБРОБУТ

П-(С.58-61)


 

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Четвер 23. 09

П'ятниця 24. 09

Українська мова

Аналіз діагностувальної роботи.

Уявлення про абзац.

Спостереження за роллю абзаців у тексті

РЗМ   Художній   опис

зайця (за світлиною)

Математика

Діагностувальна робота № 1

Аналіз діагностувальної роботи.Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та

ділення.(с.34-35

Інформатика

 

Поняття         символу.

Кодування                  і

декодування текстових повідомлень

Я досліджую світ

ЯК ДОСЯГТИ МЕТИ

П-(С.61-63)

Виконання проекту «Дерево

успіху» П-(С.63)

Виконання проекту

«Дерево успіху»

П-(С.63)

 

П-(С.51-54)

 

 

Мистецтво: образотворч е мистецтво

 

 

Бджілки-трудівниці. Робота з природним матеріалом. Створення методом штампування сюжетної композиції (с.

19).


 

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “

Назва предмета

Понеділок

27. 09

Вівторок 28. 09

Середа 29. 09

Українська мова

 

Поділ тексту на абзаци за поданим планом

Робота з медіа текстами. Навчальна діагностична робота.

Літературне читання

Золотиться ліс осінній.

Ірина Прокопенко «Як Жолудь дубом став»

(аудіювання),

Володимир

Титаренко «Сойчині жолуді».

Завітав до нас у сад хмурий дядько Листопад.

Вадим

Скомаровський «Клени».

Діагностувальна робота

Аудіювання (письмово)

“Чемний Миколка” Підсумок за розділом. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.

Математика

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с.36-37).

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с. 38-39)

Досліджуємо таблиці множення та ділення.

(с.40-41).

Я досліджую

світ

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя

сім’я»

Аналіз діагностувальної роботи.

Як людина досліджує

природу

ЯК ПРОВЕСТИ

СПОСТЕРЕЖЕННЯ

П-(С.66-70)

Мистецтво: образотворч е мистецтво

 

 

Осіння краса. Враження від золотої осені в місті або селі (кольорові олівці або фломастери) (с. 22).


 

Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ Місяць 2 “Між минулим і майбутнім”

Назва предмета

Четвер 30. 09

П'ятниця 01. 10

Українська мова

Діагностувальна робота Мовна тема “Текст”

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книжкою “Мова дивний скарб”

Математика

Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с.42-43).

Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

(с.44-45).

Інформатика

 

.

Я досліджую світ

Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени».

ЯК ПРОВЕСТИ

ВИМІРЮВАННЯ

Виготовлення лепбуку «Вимірювання у нашому житті»

П-(С. 76)


 

 

Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“

Назва предмета

Понеділок 04. 10

Вівторок 05. 10

Середа 06. 10

Українська мова

 

Аналіз діагностувальної роботи.Речення Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією

Літературне читання

Аналіз діагностувальної роботи.

Розділ 2. Книга – найкращий винахід людства Як з’явилася друкована книга. Вступ до розділу,

Іван Франко «Книги

– морська

глибина…», Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга»

Найдавніший представник медіа – книжка. Урок з медіаграмотності. Відеосюжет «Як твориться книга».

Книга – вчить, як на світі жить. Тху Хионг «Найцінніший подарунок» переклад Майї Кашель.

Математика

Досліджуємо таблицю Піфагора.

(с.46-47).

Досліджуємо задачі на знаходження частки. (с.48-49)

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі. (с.50-51

Я досліджую

світ

ЯК ПРОВЕСТИ

ЕКСПЕРИМЕНТ

П-(С.70-72)

ЯК ПРОВЕСТИ

ВИМІРЮВАННЯ

П-(С.73-76)

Явища природи.

Тіла і речовини ЯКІ БУВАЮТЬ

ЯВИЩА ПРИРОДИ

П-(С.79-81)

Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“

Назва предмета

Четвер 07. 10

П'ятниця 08. 10

Українська мова

Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні

РЗМ Твір-розповідь “Про гриби” (за

фрагментом тексту)

Математика

Повторюємо геометричні фігури на площині. (с.52-53).

Повторюємо вивчене.

(с.54).

Інформатика

 

Пристрої введення та виведення інформації.

Я досліджую світ

ЯКІ ТІЛА НАС ОТОЧУЮТЬ.

ІЗ ЧОГО ВОНИ

СКЛАДАЮТЬСЯ

П-(С. 82-86))

ЯКІ ТІЛА НАС

ОТОЧУЮТЬ І З

ЧОГО ВОНИ

СКЛАДАЮТЬСЯ

Виготовлення серветки-тримача

П-(С.85-86)

Мистецтво: образотворч е мистецтво

 

 

Обжинки. Свято урожаю. Натюрморт «Свято урожаю»

(техніку виконання та матеріали на вибір) (с. 24-25).


 

 

Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“

Назва предмета

Понеділок

11. 10

Вівторок 12. 10

Середа

13. 10

П'ятниця

15. 10

Українськ а мова

 

Уявлення про звертання

Розділові знаки при звертаннях Розігрування діалогів

 

Літератур не читання

Книжка любить, коли її читають.

Василь

Сухомлинський

«Спляча книга»

(аудіювання),

Костя Гнатенко «Ображена книжка».

Дім, де живуть книги. Урок з медіаграмотності. Відеосюжет про незвичайні бібліотеки світу.

Діагносту вальна робота

Аудіювання

(письмово) “Лісова копанка” Світ на дотик. З журналу

«Малятко» «Азбука, що завоювала світ».

Аналіз діагностуваль ної роботи.Робота з дитячою

книжкою

“Україна -моя

Батьківщина”

Математи ка

Знайомимось із рівнянням.

(с.55).

Розв’язуємо прості рівняння.(с.56-57

Складаємо рівняння за вимогою.

(с.58).

Складаємо рівняння за текстом простої задачі.(с.59-60

Інформати ка

 

 

 

Введення текстових даних

Я

досліджую світ

ДЕ

ХОВАЄТЬСЯ

ВОДА

П-(С.88-90)

ЯКІ

ВЛАСТИВОСТІ

МАЄ ВОДА

П-(С.90-94)

ЯКІ

ВЛАСТИВОС

ТІ МАЄ

ВОДА

П-(С.90-94

ЯКІ

ВЛАСТИВОС

ТІ МАЄ

ВОДА

Виготовлення

 

Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“

Назва предмета

Понеділок

18. 10

Вівторок 19. 10

Середа 20. 10

Українсь ка мова

 

Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення

Зв’язок між членами речення

Літерату рне читання

Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.

Розділ 3. Золоті зернята усної народної творчості Народна пісня – душа народу. Вступ до розділу, українські народні пісні «Я – лисичка, я – сестричка»

(слухання),

Загадка – гімнастика для розуму. Народні загадки.

Матема тика

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння. (с.61).

Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.62-63).

Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.64).

Я

досліджу ю світ

ЯКІ РЕЧОВИНИ

РОЗЧИНЯЮТЬСЯ

У ВОДІ

П-(С.94-96)

ЧОМУ ВОДА

ПОТРЕБУЄ ОХОРОНИ

П-(С.96-99)

ЯКА РОЛЬ

ПОВІТРЯ У

ПРИРОДІ

П-(С. 99-103)

Мистецт во:

 

 

Дерево Життя. Витинанки.

 

 

 

 

витинанки «Сніговики

П-(С.93-94)

Мистецт во: образотво рче мистецтво

 

 

Свято Покрови. Створення композиції «Козак

Мамай» (с.28

 


 

Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“

Назва предмета

Четвер 21. 10

П'ятниця 22. 10

Українська мова

Зв’язок між словами в реченні

РЗМ Твір-міркування “Книга дорожча за

найбільше багатство”

Математика

Розв’язуємо задачі складанням рівняння. (с.65).

Знайомимось із властивістю рівності.

(с.66-67).

Інформатика

 

Робочий                 стіл

комп’ютера

Я досліджую світ

ЯКА РОЛЬ ПОВІТРЯ У

ПРИРОДІ

П-(С. 99-103)

 

образотво рче

мистецтв о

 

 

Створення витинанки «Дерево роду» (кольоровий папір) (с. 30-32).


 

 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Понеділок

01. 11

Вівторок 02. 11

Середа 03. 11

Українська мова

 

Узагальнювальний урок із розділу «Речення».

Узагальнювальний урок із розділу «Речення».

Літературне читання

Скоромовки тренують правильну вимову. Народні скоромовки.

Де гра, там і лічилка. Народні лічилки.

Діагностувальна робота Усний переказ прочитаного твору

“Дві білки і лисиця” Прислів’я вчить, як на світі жить. Народні прислів’я і приказки.

Підсумок за розділом.

Математика

Розв’язуємо рівняння. (с.68).

Записуємо задачі коротко у вигляді таблиці. (с.69).

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. (с.70).

Я досліджую світ

ЯКІ

ВЛАСТИВОСТІ

МАЄ ПОВІТРЯ

П-(С. 103-107)

ЯКІ

ВЛАСТИВОСТІ

МАЄ ПОВІТРЯ

П-(С. 103-107)

ЧОМУ ПОВІТРЯ

ПОТРЕБУЄ ОХОРОНИ

П-(С.107-109)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Народна іграшка. Створення тварини за мотивом української народної іграшки (пластилін) (с. 35

 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Четвер 04. 11

П'ятниця 05. 11

Українська мова

Діагностувальна робота

Мовна тема .«Речення»

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книжкою “Усна

народна творчість”

Математика

Повторюємо одиниці вимірювання величин. (с.71).

Визначаємо час за годинником. (с. 72-73).

Інформатика

 

Структурування інформації. Поняття файлу і папки

Я досліджую світ

ЩО ТАКЕ ГІРСЬКІ ПОРОДИ

П (С.113-114)

Виготовлення паперового літачка

П-(С.106)

 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Понеділок

08. 11

Вівторок 09. 11

Середа 10. 11

Українська мова

 

Аналіз діагностувальної роботи. Слово.

Значення слова

Уявлення про багатозначні слова.

Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами

Використання слів із прямим і переносним значенням.

Літературне читання

Аналіз діагностувально ї роботи.Розділ 4. Чарівний світ казки. Чия відвага, того й перемога. Вступ до

розділу, українська народна казка «Кирило

Кожум’яка».

Богатирі в українських народних казках. Урок з медіаграмотності. Українська народна казка «Котигорошко»

(аудіювання), мультфільм «Чарівний горох».

Спершу треба розсудити, а тоді робити. Українська народна казка «Круглячок», мультфільм за мотивами української народної казки «Круглячок»

Математика

Навчальним проєктом «Секрети таблиці множення».

Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення».

Діагностувальна робота №2.

Я досліджую світ

ЯК

ДОБУВАЮТЬ

ЯК ДОБУВАЮТЬ КОРИСНІ

ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ КОРИСНИХ

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Четвер 11. 11

П'ятниця 12. 11

Українська мова

Доречне вживання слів у мовленні

РЗМ

Перебудова казки

Математика

Аналізуємо результати діагностувальної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.)

Вивчаємо частини цілого. Одержуємо половину.

(с.76-77).

Інформатика

 

Поняття   про  мережу

Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання\

Я досліджую світ

ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ КОРИСНИХ

КОПАЛИН ДЛЯ ЛЮДИНИ

П-(С.117-120)

ЧОМУ ҐРУНТ – ВАЖЛИВЕ ТІЛО

ПРИРОДИ

Виконання проєкту «Озеленення класної

кімнати» П-(С.122-123

 

КОРИСНІ

КОПАЛИНИ

П-(С.115-117)

КОПАЛИНИ

П-(С.115-117)

КОПАЛИН ДЛЯ

ЛЮДИНИ

П-(С.117-120)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Пташині турботи. Намалювати цікаві моменти пташиного життя взимку (с. 39).


 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Понеділок

15. 11

Вівторок 16. 11

Середа 17. 11

Українська мова

 

Слова, близькі за значенням

(синоніми).

Спостереження за роллю синонімів у реченні і

тексті

Літературне читання

Крадене не йде на користь. Олександр Зима «Про Ворона та чарівні окуляри».

Руки малі, та до роботи вдалі. Марина Павленко «Хатка для Нехайка».

Казка – це подорож у країну чудес. Брати Грімм «Зачарована красуня».

Математика

Одержуємо частину від цілого. (с.78-79).

Одержуємо частини цілого.

(с.80-81).

Знайомимось з одиницею

вимірювання довжини —

1 мм

(с.82-83).

Я досліджую

світ

ЧОМУ ҐРУНТ – ВАЖЛИВЕ ТІЛО

ПРИРОДИ

П-(С.120-124)

З-(С.55

ЧОМУ ҐРУНТ – ВАЖЛИВЕ ТІЛО

ПРИРОДИ

П-(С.120-124)

З-(С.55

ЧОМУ ҐРУНТИ

ПОТРЕБУЮТЬ

ОХОРОНИ

П-(С.124-126)

Мистецтво: образотворч е мистецтво

 

 

Образи тварин у мистецтві. Створення малюнка улюбленої тварини (матеріали на вибір) (с. 41-43).


 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Четвер 18. 11

П'ятниця 19. 11

Українська мова

Слова, протилежні за значенням (антоніми).

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книжкою “Таємничий світ народної казки”

Математика

Досліджуємо одиниці вимірювання величин. (с.84-85).

Порівнюємо частини цілого. (с.86-87).

Інформатика

 

Безпечна     робота     в

Інтернеті

Я досліджую світ

Діагностувальна робота з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини»

 


 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Понеділок

22. 11

Вівторок 23. 11

Середа 24. 11

Українська мова

 

Використання навчальних словників синонімів, антонімів.

Навчальна діагностична робота.

Діагностувальна робота Диктант

“Україна”

Літературне читання

Добро добром згадують. Отфрід Пройслер

«Паперові квіти» (уривок із казки повісті «Мала Баба Яга»).

Особливості жанру п’єси-казки. Леся Мовчун «Горіхові принцеси».

Підсумок за розділом.

Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.

Математика

Порівнюємо частини цілого.

(с.88-89).

Знаходимо частину від цілого. (с. 90-91).

Знаходимо ціле за величиною його частини. (с.92-93).

Я досліджую

світ

Аналіз діагностичної роботи.Різноманіт ність рослин і

тварин ЯКІ БУВАЮТЬ

РОСЛИНИ

П-(С.127-129)

ЯК

РОЗМНОЖУЮТЬС

Я КВІТКОВІ

РОСЛИНИ

П-(С.129-132)

ЯК

РОЗМНОЖУЮТЬСЯ

КВІТКОВІ РОСЛИНИ

П-(С.129-132)


 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“

Назва предмета

Четвер 25. 11

П'ятниця 26. 11

Українська мова

Аналіз діагностувальної роботи. Будова слова Закінчення слова, його роль у реченні

РЗМ

Вибірковий переказ

Математика

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників.

(с.94-95).

Розв’язуємо складені задачі. (с.96-97).

Інформатика

 

Віртуальні бібліотеки, довідники,

енциклопедії, словники.   Авторське право.

Я досліджую світ

ЯКІ УМОВИ ПОТРІБНІ ДЛЯ

РОЗВИТКУ РОСЛИН

П-(С. 132-134)

 

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Образи тварин у казці. Створення образу казкового або фантастичного героя/героїні (художні матеріали та техніку виконання на вибір) (с.

45-46).


 

Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ Місяць 4 Тема “Енергія“

Назва предмета

Понеділок

29. 11

Вівторок 30. 11

Середа 01. 12

Українська мова

 

Поняття про нульове закінчення

Основа слова.

Частини основи

Літературне читання

Розділ 5. У міста і села прийшла зима весела Зимові дні – це дивне свято. Вступ до

розділу,

Валентина Зорик «Зимовий ранок»

Сніжинки – зими балеринки. Марійка Підгірянка «Сипле сніг»

У кожної сніжинки своє обличчя. З журналу «Розумашки» «Чи бувають однакові сніжинки?», «Як утворюються сніжинки?», «Чому сніжинки блищать?».

Математика

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника. (с.

98-99).

Розв’язуємо складені задачі. (с.100-101).

Розв’язуємо ускладнені рівняння.

(с.102-103).

Я досліджую світ

ЯК

ВИРОСТИТИ

НОВУ

РОСЛИНУ БЕЗ

НАСІННЯ

П-(С.134-137)

ЯК ВИРОСТИТИ НОВУ

РОСЛИНУ БЕЗ

НАСІННЯ

П-(С.134-137)

ПРИСТОСУВАНН

Я КВІТКОВИХ

РОСЛИН ДО

РІЗНИХ УМОВ

ЖИТТЯ

П-(С.137-38)


 

 

Місяць 4 Тема “Енергія“

 

Назва предмета

Четвер 02. 12

П'ятниця 03. 12

Українська мова

Спільнокореневі слова. Корінь слова

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книжкою “Байки. Казка-п'єса”

Математика

Діагностувальна робота №3.

Аналізуємо результати діагностувальної роботи. Навчальний проєкт «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?».

Інформатика

 

Тема 2. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти.

Об’єкт. Властивості об’єкта

Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати.

Я досліджую світ

ПРИСТОСУВАННЯ

КВІТКОВИХ РОСЛИН ДО

РІЗНИХ УМОВ ЖИТТЯ

П-(С.137-38)

Виготовлення рослини занесеної до Червоної книги України П-(С.155-156)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Мешканці

підводного світу.

Рельєф. Створення пластичним способом рельєфне

зображення

мешканців

підводного світу (с. 49).


 

Місяць 4 Тема “Енергія“

Назва предмета

Понеділок

06. 12

Вівторок 07. 12

Середа 08. 12

Українська мова

 

Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова

Наголос.

Наголошування слів

Літературне читання

Не можна

легковажити свої життям. Оксана Радушинська

«Перший сніг»

(Уривок із повісті

«Щоденник Славка Хоробрика, або пригоди хлопчика міліціонера»).

Морозом дихає зима. Вадим Скомаровський «Морозенко».

Наші маленькі друзі

– пташки. Віктор Приходько «Жадібна синичка»

(аудіювання), Андрій Бондарчук «Забіяка».

Математика

Знайомимось із групами величин.

(с.104-105).

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами.

(с.106-107).

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами. (с.

108).

Я досліджую

світ

РІЗНОМАНІТНІСТ Ь КУЛЬТУРНИХ РОСЛИН.

ЗНАЧЕННЯ

РОСЛИН

П-(С. 139-141)

ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ

ГРИБІВ ДЛЯ ПРИРОДИ

П-(С. 141-142)

ЯКІ ГРИБИ

ЇСТІВНІ, А ЯКІ -

ОТРУЙНІ

П-(С.142-144)

 

 

 


 

 

Місяць 4 Тема “Енергія“

 

Назва предмета

Четвер 09. 12

П'ятниця 10. 12

Українська мова

Загальне поняття про орфограму

РЗМ Твір-міркування “Кого я вважаю своїм другом/ своєю

подругою?”

Математика

Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.109-110).

Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.111).

Інформатика

 

Види об'єктів: текстові,     графічні. Введення символів за допомогою клавіатури.

Я досліджую світ

ЯКІ ГРИБИ ЇСТІВНІ, А ЯКІ ОТРУЙНІ

П-(С.142-144)

Виготовлення грибів

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

Краса зимового лісу. Зимовий пейзаж (акварельні фарби) (с. 51-53).


 

Місяць 4 Тема “Енергія“

Назва предмета

Понеділок

13. 12

Вівторок 14. 12

Середа 15. 12

Українська мова

 

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом.

Закріплення вмінь добирати слова для

перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі.

Літературне читання

Стоїть на узліссі ялинка моя – не зрубайте її! Юлія Домашець

«Лісова вечірка в стилі «Еко».

Анатолй Григорчук “Чого у діда Мороза борода з вовни” Олена Комова “Новий рік у шафі”

Олена Комова “Новий рік у шафі”

(продовження)

Математика

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

(с.112-113).

Вивчаємо групу величин, які розкривають ситуацію купівлі-продажу.

(с.114).

Розв’язуємо задачі. (с.115).

Я досліджую

світ

РІЗНОМАНІТНИ

Й

СВІТ ТВАРИН

П-(С.144-146)

РІЗНОМАНІТНИЙ

СВІТ ТВАРИН

П-(С.144-146)

ХТО ЧИМ ЖИВИТЬСЯ

П-(С. 149-151)

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

На порозі свято

Миколая. Виконати ескізи «миколайчиків»


 

 

Місяць 4 Тема “Енергія“

 

Назва предмета

Четвер 16. 12

П'ятниця 17. 12

Українська мова

Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі.

 

Літературне читання

 

Робота з дитячою книжкою “Вже й зима

підійшла, засніжила”

Математика

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці.

(с.116).

Розв’язуємо задачі. (с.117).

Інформатика

 

Редагування тексту

Я досліджую світ

ХТО ЧИМ ЖИВИТЬСЯ

П-(С. 149-151)

РІЗНОМАНІТНИЙ

СВІТ ТВАРИН

Виготовлення моделі представника групи тварин Павукоподібні

«Веселі павуки»

П-(С.146)

 

 

 

(коричневий папір або картон, біла фарба або біла гелева ручка) (с.

58-59).


 

 

Місяць 4 Тема “Енергія“

Назва предмета

Понеділок

20. 12

Вівторок 21. 12

Середа 22. 12

Українська мова

 

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. Навчальна діагностична робота.

Діагностувальна робота Диктант “Дивна бурулька”

Літературне читання

Василь

Мельник “Крижаний

кіт”

Діагностична робота

Навички читання вголос ( усно )

“Любіть книгу” Василь Мельник

“Крижаний кіт”

(продовження)

Аналіз діагностувальної роботи.

Ірина Жиленко

“Снігова баба”

Математика

Досліджуємо взаємопов’язан і величини.

(с.118).

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків.

(с.119-120).

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

(с.121-122).

Я

досліджую світ

ЯК

З’ЯВИЛИСЯ

СВІЙСЬКІ

ТВАРИНИ

П-(С. 151-152)

ЧОМУ РОСЛИНИ І

ТВАРИНИ

ПОТРЕБУЮТЬ

ОХОРОНИ

П-(С.153-156)

ЧОМУ РОСЛИНИ І

ТВАРИНИ

ПОТРЕБУЮТЬ

ОХОРОНИ

П-(С.153-156)

Мистецтво: образотворч е мистецтво

 

 

Новорічні та різдвяні свята. Новорічна прикраса або сувенір

 

Місяць 4 Тема “Енергія“

 

Назва предмета

Четвер 23. 12

П'ятниця 24. 12

Українська мова

Аналіз діагностувальної роботи. Застосування алфавіту

РЗМ

Створення коміксу

Математика

Діагностувальна робота №4

Аналізуємо результати діагностувальної роботи.Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

(с.123-124).

Інформатика

 

Основні      команди редагування: вирізати, копіювати,  вставити, видалити.

Я досліджую світ

Діагностувальна робота з тем «Різноманітність рослин і тварин».

 

Фізична культура

 

 

 

 

 

(природні матеріали, кольоровий папір, картон, тканини, блискітки, кольорові стрічки, макаронні вироби та будь-які інші матеріали та інструменти) (с. 61-63).


 

 

Місяць 4

Тема “Енергія“

Назва предмета

Понеділок

27. 12

 

Вівторок 28. 12

Середа 29. 12

Українська мова

 

 

Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним словником.

Урок контролю навчальних досягнень учнів за І семестр

Літературне читання

Ірина Жиленко “Снігова баба”

 

Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів.

Підсумок за семестр.

Презентація проєктів.

Математика

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків.

(с.125).

 

Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.)

Працюємо над навчальним проєктом «Яка користь від математики?»

Я досліджую світ

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за семестр

Мистецтво: образотворче мистецтво

 

 

 

Новорічні та різдвяні свята. Новорічна прикраса або сувенір (природні матеріали, кольоровий папір, картон, тканини, блискітки, кольорові

 

 

 

 

стрічки, макаронні вироби та будь-які інші матеріали та інструменти) (с. 61-63).

 

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
21 липня 2023
Переглядів
2442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку