Календарне планування складено відповідно до чинних Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( І семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
«Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А.
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
|||
Назва предмета |
Середа 01.09 |
Четвер 02.09 |
П'ятниця 03.09 |
Українська мова |
Текст Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту |
Тема і мета тексту, типи текстів |
|
Літературне читання |
Знайомлюся з новим підручником. Підручник «Українська мова та читання. Ч. 2». |
|
Робота з дитячою книжкою. “Хотів би я знати” |
Математика |
Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння. Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 (с.4-5) |
Додаємо і віднімаємо числа частинами (с.6-7) |
Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної .(с.8-9) |
Я досліджую світ |
Я і моя шкільна громада РАЗОМ МИ СИЛЬНІШІ П-(С.4-8) |
ЯК ЛЮДИ ВЗАЄМОДІЮТЬ У СПІЛЬНОТІ П-(С.9-11) |
РАЗОМ МИ СИЛЬНІШІ. Виготовлення з паперу за зразком чи власним задумом «Куточок іменинників» П-(С.7-8) |
Інформати ка |
|
|
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією. Правила безпечної роботи з комп’ютерними |
«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.,
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Гільберг Т. Г
«Інформатика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (авт.
Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.)
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 06.09 |
Вівторок 07. 09 |
Середа 08.09 |
Українська мова |
|
Закріплення поняття про типи текстів |
Засоби зв’язку речень і частин тексту. |
Літературне читання |
Розділ 1. РОЗМАЇТТЯМ КОЛЬОРОВИМ ПРИКРАШАЄ ОСІНЬ КРАЙ Вересень спішить у гості та веде з собою осінь. Вступ до розділу. Інна Кульська «Вересень». |
Завітала до нас рання осінь. Алевтина Волкова «Перший подих осені». |
Палітра осені. Карнавал осінніх барв. Марія Хоросницька «Осінь» (аудіювання), Марія Пономаренко «Осінь пензлика взяла». |
Математика |
Розв’язуємо складені задачі .(с.10-11) |
Досліджуємо задачі. (с.12-13) |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно (с.14-15) |
Я досліджую світ |
ЯК ЗНАЙТИ ДРУЗІВ П-(С.14-17) |
ЯКІ В ДІТЕЙ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ П-(С.18-22) Виготовлення лепбука «Наші права та обов’язки» |
ЧИ ВСІ ЛЮДИ РІВНІ. ЩО ТАКЕ СПРАВЕДЛИВІС ТЬ П-(С.22- 27) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Вітер морем гуляє. Лінія горизонту. Робота |
|
|
|
пристроями |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
Барви літа. Літній пейзаж. Перспектива. Лінійна перспектива. Намалювати місцевість, яку бачили влітку, або пейзаж (с. 6-9). |
|
|
|
|
|
з кольоровим папером. (с. 12). |
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
||
Назва предмета |
Четвер 09. 09 |
П'ятниця 10.09 |
Українська мова |
Будова тексту. Частини тексту |
РЗМ Докладний переказ |
Математика |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці (с.16-17) |
Досліджуємо задачі на знаходження суми (с.18-19) |
Інформатика |
|
Способи подання повідомлень, носії повідомлень. |
Я досліджую світ |
ЧИ ВСІ ЛЮДИ РІВНІ. ЩО ТАКЕ СПРАВЕДЛИВІСТЬ П-(С.22- 27) |
Виготовлення лепбука «Наші права та обов’язки» |
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 13.09 |
Вівторок 14.09 |
Середа 15. 09 |
Українська мова |
|
Побудова тексту-розповіді |
Побудова тексту-есе |
Літературн е читання |
Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край. Наталка Поклад «Вересень», Леонід Куліш-Зіньків «Жовтень», Вікторія Забава «Місяць жовтень». |
Чарівна казка осені. Степан Жупанин «Осіння пожежа». (напам'ять) |
Бабиного літа павутиння. З журналу «Світ дитини» «Бабине літо». |
Математик а |
Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення (с.20-21) |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка . (с.22-23) |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та відємника. (с.24-25) |
Я досліджую світ |
ЧОМУ ЛЮДИНІ НЕОБХІДНИЙ ОСОБИСТИЙ ПРОСТІР П-(С.27-31) |
Я і моя сім’я ЩО ОБ’ЄДНУЄ ЛЮДЕЙ У СУСПІЛЬНІ ГРУПИ П-(С.35-37) |
ЧИ ЗДАТНІ ЛЮДИ ЗМІНЮВАТИ СУСПІЛЬСТВО П-(С.38-43) |
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
||
Назва предмета |
Четвер 16. 09 |
П'ятниця 17. 09 |
Українська мова |
Побудова тексту-міркування |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книжкою “Осінні барви” |
Математика |
Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. (с.26-27) |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.28-29). |
Інформатика |
|
Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією. |
Я досліджую світ |
ЧОМУ СІМ’Я – НАЙГОЛОВНІШЕ У НАШОМУ ЖИТТІ П-(С.46-51) Виконання проєкту «Ми родичі» П-(С. 48-49) |
Виконання проєкту «Ми родичі» П-(С. 48-49) |
Мистецтво : образотвор че мистецтво |
|
|
Квіткова краса. Зразки стилізації квітів (фарби) (с. 15-16).. |
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 20. 09 |
Вівторок 21. 09 |
Середа 22. 09 |
Українська мова |
|
Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчальна діагностична робота. |
Діагностувальна робота Списування “Осінь” Складання текстів-описів. Зіставлення художніх і науково-популярних описів. |
Літературне читання |
Прощальні пісні осені. В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям» (аудіювання), Микола Сингаївський «Прощальний танок» |
Водить осінь хороводи то із листя, то з дощів. Анатолій Качан «Дощова осінь», Лідія Андрієць «Про парасольку» |
Водить осінь хороводи то із листя, то з дощів. Анатолій Качан «Дощова осінь», Лідія Андрієць «Про парасольку» |
Математика |
Досліджуємо задачі на різницеве порівняння.(с.30-3 1) |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць(непряма форма). (с.32-33) |
Навчальний проєкт «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?» |
Я досліджую світ |
ЩО Я ЗНАЮ ПРО ІСТОРІЮ СВОГО РОДУ |
ТРАДИЦІЇ МОЄЇ СІМ’Ї П-(С.55-57) |
ЩО ТАКЕ СІМЕЙНИЙ ДОБРОБУТ П-(С.58-61) |
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
||
Назва предмета |
Четвер 23. 09 |
П'ятниця 24. 09 |
Українська мова |
Аналіз діагностувальної роботи. Уявлення про абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті |
РЗМ Художній опис зайця (за світлиною) |
Математика |
Діагностувальна робота № 1 |
Аналіз діагностувальної роботи.Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та ділення.(с.34-35 |
Інформатика |
|
Поняття символу. Кодування і декодування текстових повідомлень |
Я досліджую світ |
ЯК ДОСЯГТИ МЕТИ П-(С.61-63) Виконання проекту «Дерево успіху» П-(С.63) |
Виконання проекту «Дерево успіху» П-(С.63) |
|
П-(С.51-54) |
|
|
Мистецтво: образотворч е мистецтво |
|
|
Бджілки-трудівниці. Робота з природним матеріалом. Створення методом штампування сюжетної композиції (с. 19). |
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 27. 09 |
Вівторок 28. 09 |
Середа 29. 09 |
Українська мова |
|
Поділ тексту на абзаци за поданим планом |
Робота з медіа текстами. Навчальна діагностична робота. |
Літературне читання |
Золотиться ліс осінній. Ірина Прокопенко «Як Жолудь дубом став» (аудіювання), Володимир Титаренко «Сойчині жолуді». |
Завітав до нас у сад хмурий дядько Листопад. Вадим Скомаровський «Клени». |
Діагностувальна робота Аудіювання (письмово) “Чемний Миколка” Підсумок за розділом. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів. |
Математика |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с.36-37). |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.(с. 38-39) |
Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с.40-41). |
Я досліджую світ |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я» |
Аналіз діагностувальної роботи. Як людина досліджує природу ЯК ПРОВЕСТИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ П-(С.66-70) |
Мистецтво: образотворч е мистецтво |
|
|
Осіння краса. Враження від золотої осені в місті або селі (кольорові олівці або фломастери) (с. 22). |
Місяць 1 Тема “Подорожуємо і відкриваємо світ “ Місяць 2 “Між минулим і майбутнім” |
||
Назва предмета |
Четвер 30. 09 |
П'ятниця 01. 10 |
Українська мова |
Діагностувальна робота Мовна тема “Текст” |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книжкою “Мова дивний скарб” |
Математика |
Досліджуємо таблиці множення та ділення. (с.42-43). |
Знайомимось із послідовним множенням і діленням. (с.44-45). |
Інформатика |
|
. |
Я досліджую світ |
Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени». |
ЯК ПРОВЕСТИ ВИМІРЮВАННЯ Виготовлення лепбуку «Вимірювання у нашому житті» П-(С. 76) |
Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 04. 10 |
Вівторок 05. 10 |
Середа 06. 10 |
Українська мова |
|
Аналіз діагностувальної роботи.Речення Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення. |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією |
Літературне читання |
Аналіз діагностувальної роботи. Розділ 2. Книга – найкращий винахід людства Як з’явилася друкована книга. Вступ до розділу, Іван Франко «Книги – морська глибина…», Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» |
Найдавніший представник медіа – книжка. Урок з медіаграмотності. Відеосюжет «Як твориться книга». |
Книга – вчить, як на світі жить. Тху Хионг «Найцінніший подарунок» переклад Майї Кашель. |
Математика |
Досліджуємо таблицю Піфагора. (с.46-47). |
Досліджуємо задачі на знаходження частки. (с.48-49) |
Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі. (с.50-51 |
Я досліджую світ |
ЯК ПРОВЕСТИ ЕКСПЕРИМЕНТ П-(С.70-72) |
ЯК ПРОВЕСТИ ВИМІРЮВАННЯ П-(С.73-76) |
Явища природи. Тіла і речовини ЯКІ БУВАЮТЬ ЯВИЩА ПРИРОДИ П-(С.79-81) |
Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“ |
||
Назва предмета |
Четвер 07. 10 |
П'ятниця 08. 10 |
Українська мова |
Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні |
РЗМ Твір-розповідь “Про гриби” (за фрагментом тексту) |
Математика |
Повторюємо геометричні фігури на площині. (с.52-53). |
Повторюємо вивчене. (с.54). |
Інформатика |
|
Пристрої введення та виведення інформації. |
Я досліджую світ |
ЯКІ ТІЛА НАС ОТОЧУЮТЬ. ІЗ ЧОГО ВОНИ СКЛАДАЮТЬСЯ П-(С. 82-86)) |
ЯКІ ТІЛА НАС ОТОЧУЮТЬ І З ЧОГО ВОНИ СКЛАДАЮТЬСЯ Виготовлення серветки-тримача П-(С.85-86) |
Мистецтво: образотворч е мистецтво |
|
|
Обжинки. Свято урожаю. Натюрморт «Свято урожаю» (техніку виконання та матеріали на вибір) (с. 24-25). |
Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“ |
||||
Назва предмета |
Понеділок 11. 10 |
Вівторок 12. 10 |
Середа 13. 10 |
П'ятниця 15. 10 |
Українськ а мова |
|
Уявлення про звертання |
Розділові знаки при звертаннях Розігрування діалогів |
|
Літератур не читання |
Книжка любить, коли її читають. Василь Сухомлинський «Спляча книга» (аудіювання), Костя Гнатенко «Ображена книжка». |
Дім, де живуть книги. Урок з медіаграмотності. Відеосюжет про незвичайні бібліотеки світу. |
Діагносту вальна робота Аудіювання (письмово) “Лісова копанка” Світ на дотик. З журналу «Малятко» «Азбука, що завоювала світ». |
Аналіз діагностуваль ної роботи.Робота з дитячою книжкою “Україна -моя Батьківщина” |
Математи ка |
Знайомимось із рівнянням. (с.55). |
Розв’язуємо прості рівняння.(с.56-57 |
Складаємо рівняння за вимогою. (с.58). |
Складаємо рівняння за текстом простої задачі.(с.59-60 |
Інформати ка |
|
|
|
Введення текстових даних |
Я досліджую світ |
ДЕ ХОВАЄТЬСЯ ВОДА П-(С.88-90) |
ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ МАЄ ВОДА П-(С.90-94) |
ЯКІ ВЛАСТИВОС ТІ МАЄ ВОДА П-(С.90-94 |
ЯКІ ВЛАСТИВОС ТІ МАЄ ВОДА Виготовлення |
|
Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“ |
||
Назва предмета |
Понеділок 18. 10 |
Вівторок 19. 10 |
Середа 20. 10 |
Українсь ка мова |
|
Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення |
Зв’язок між членами речення |
Літерату рне читання |
Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів. |
Розділ 3. Золоті зернята усної народної творчості Народна пісня – душа народу. Вступ до розділу, українські народні пісні «Я – лисичка, я – сестричка» (слухання), |
Загадка – гімнастика для розуму. Народні загадки. |
Матема тика |
Складаємо і розв’язуємо прості рівняння. (с.61). |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.62-63). |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.64). |
Я досліджу ю світ |
ЯКІ РЕЧОВИНИ РОЗЧИНЯЮТЬСЯ У ВОДІ П-(С.94-96) |
ЧОМУ ВОДА ПОТРЕБУЄ ОХОРОНИ П-(С.96-99) |
ЯКА РОЛЬ ПОВІТРЯ У ПРИРОДІ П-(С. 99-103) |
Мистецт во: |
|
|
Дерево Життя. Витинанки. |
|
|
|
|
витинанки «Сніговики П-(С.93-94) |
Мистецт во: образотво рче мистецтво |
|
|
Свято Покрови. Створення композиції «Козак Мамай» (с.28 |
|
Місяць 2 Тема “Між минулим і майбутнім“ |
||
Назва предмета |
Четвер 21. 10 |
П'ятниця 22. 10 |
Українська мова |
Зв’язок між словами в реченні |
РЗМ Твір-міркування “Книга дорожча за найбільше багатство” |
Математика |
Розв’язуємо задачі складанням рівняння. (с.65). |
Знайомимось із властивістю рівності. (с.66-67). |
Інформатика |
|
Робочий стіл комп’ютера |
Я досліджую світ |
ЯКА РОЛЬ ПОВІТРЯ У ПРИРОДІ П-(С. 99-103) |
|
образотво рче мистецтв о |
|
|
Створення витинанки «Дерево роду» (кольоровий папір) (с. 30-32). |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 01. 11 |
Вівторок 02. 11 |
Середа 03. 11 |
Українська мова |
|
Узагальнювальний урок із розділу «Речення». |
Узагальнювальний урок із розділу «Речення». |
Літературне читання |
Скоромовки тренують правильну вимову. Народні скоромовки. |
Де гра, там і лічилка. Народні лічилки. |
Діагностувальна робота Усний переказ прочитаного твору “Дві білки і лисиця” Прислів’я вчить, як на світі жить. Народні прислів’я і приказки. Підсумок за розділом. |
Математика |
Розв’язуємо рівняння. (с.68). |
Записуємо задачі коротко у вигляді таблиці. (с.69). |
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. (с.70). |
Я досліджую світ |
ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ МАЄ ПОВІТРЯ П-(С. 103-107) |
ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ МАЄ ПОВІТРЯ П-(С. 103-107) |
ЧОМУ ПОВІТРЯ ПОТРЕБУЄ ОХОРОНИ П-(С.107-109) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Народна іграшка. Створення тварини за мотивом української народної іграшки (пластилін) (с. 35 |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
||
Назва предмета |
Четвер 04. 11 |
П'ятниця 05. 11 |
Українська мова |
Діагностувальна робота Мовна тема .«Речення» |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книжкою “Усна народна творчість” |
Математика |
Повторюємо одиниці вимірювання величин. (с.71). |
Визначаємо час за годинником. (с. 72-73). |
Інформатика |
|
Структурування інформації. Поняття файлу і папки |
Я досліджую світ |
ЩО ТАКЕ ГІРСЬКІ ПОРОДИ П (С.113-114) |
Виготовлення паперового літачка П-(С.106) |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 08. 11 |
Вівторок 09. 11 |
Середа 10. 11 |
Українська мова |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Слово. Значення слова Уявлення про багатозначні слова. Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами |
Використання слів із прямим і переносним значенням. |
Літературне читання |
Аналіз діагностувально ї роботи.Розділ 4. Чарівний світ казки. Чия відвага, того й перемога. Вступ до розділу, українська народна казка «Кирило Кожум’яка». |
Богатирі в українських народних казках. Урок з медіаграмотності. Українська народна казка «Котигорошко» (аудіювання), мультфільм «Чарівний горох». |
Спершу треба розсудити, а тоді робити. Українська народна казка «Круглячок», мультфільм за мотивами української народної казки «Круглячок» |
Математика |
Навчальним проєктом «Секрети таблиці множення». |
Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення». |
Діагностувальна робота №2. |
Я досліджую світ |
ЯК ДОБУВАЮТЬ |
ЯК ДОБУВАЮТЬ КОРИСНІ |
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ КОРИСНИХ |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
||
Назва предмета |
Четвер 11. 11 |
П'ятниця 12. 11 |
Українська мова |
Доречне вживання слів у мовленні |
РЗМ Перебудова казки |
Математика |
Аналізуємо результати діагностувальної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.) |
Вивчаємо частини цілого. Одержуємо половину. (с.76-77). |
Інформатика |
|
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання\ |
Я досліджую світ |
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ КОРИСНИХ КОПАЛИН ДЛЯ ЛЮДИНИ П-(С.117-120) |
ЧОМУ ҐРУНТ – ВАЖЛИВЕ ТІЛО ПРИРОДИ Виконання проєкту «Озеленення класної кімнати» П-(С.122-123 |
|
КОРИСНІ КОПАЛИНИ П-(С.115-117) |
КОПАЛИНИ П-(С.115-117) |
КОПАЛИН ДЛЯ ЛЮДИНИ П-(С.117-120) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Пташині турботи. Намалювати цікаві моменти пташиного життя взимку (с. 39). |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 15. 11 |
Вівторок 16. 11 |
Середа 17. 11 |
Українська мова |
|
Слова, близькі за значенням (синоніми). |
Спостереження за роллю синонімів у реченні і тексті |
Літературне читання |
Крадене не йде на користь. Олександр Зима «Про Ворона та чарівні окуляри». |
Руки малі, та до роботи вдалі. Марина Павленко «Хатка для Нехайка». |
Казка – це подорож у країну чудес. Брати Грімм «Зачарована красуня». |
Математика |
Одержуємо частину від цілого. (с.78-79). |
Одержуємо частини цілого. (с.80-81). |
Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм (с.82-83). |
Я досліджую світ |
ЧОМУ ҐРУНТ – ВАЖЛИВЕ ТІЛО ПРИРОДИ П-(С.120-124) З-(С.55 |
ЧОМУ ҐРУНТ – ВАЖЛИВЕ ТІЛО ПРИРОДИ П-(С.120-124) З-(С.55 |
ЧОМУ ҐРУНТИ ПОТРЕБУЮТЬ ОХОРОНИ П-(С.124-126) |
Мистецтво: образотворч е мистецтво |
|
|
Образи тварин у мистецтві. Створення малюнка улюбленої тварини (матеріали на вибір) (с. 41-43). |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
||
Назва предмета |
Четвер 18. 11 |
П'ятниця 19. 11 |
Українська мова |
Слова, протилежні за значенням (антоніми). |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книжкою “Таємничий світ народної казки” |
Математика |
Досліджуємо одиниці вимірювання величин. (с.84-85). |
Порівнюємо частини цілого. (с.86-87). |
Інформатика |
|
Безпечна робота в Інтернеті |
Я досліджую світ |
Діагностувальна робота з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини» |
|
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 22. 11 |
Вівторок 23. 11 |
Середа 24. 11 |
Українська мова |
|
Використання навчальних словників синонімів, антонімів. Навчальна діагностична робота. |
Діагностувальна робота Диктант “Україна” |
Літературне читання |
Добро добром згадують. Отфрід Пройслер «Паперові квіти» (уривок із казки повісті «Мала Баба Яга»). |
Особливості жанру п’єси-казки. Леся Мовчун «Горіхові принцеси». |
Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів. |
Математика |
Порівнюємо частини цілого. (с.88-89). |
Знаходимо частину від цілого. (с. 90-91). |
Знаходимо ціле за величиною його частини. (с.92-93). |
Я досліджую світ |
Аналіз діагностичної роботи.Різноманіт ність рослин і тварин ЯКІ БУВАЮТЬ РОСЛИНИ П-(С.127-129) |
ЯК РОЗМНОЖУЮТЬС Я КВІТКОВІ РОСЛИНИ П-(С.129-132) |
ЯК РОЗМНОЖУЮТЬСЯ КВІТКОВІ РОСЛИНИ П-(С.129-132) |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ |
||
Назва предмета |
Четвер 25. 11 |
П'ятниця 26. 11 |
Українська мова |
Аналіз діагностувальної роботи. Будова слова Закінчення слова, його роль у реченні |
РЗМ Вибірковий переказ |
Математика |
Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників. (с.94-95). |
Розв’язуємо складені задачі. (с.96-97). |
Інформатика |
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право. |
Я досліджую світ |
ЯКІ УМОВИ ПОТРІБНІ ДЛЯ РОЗВИТКУ РОСЛИН П-(С. 132-134) |
|
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Образи тварин у казці. Створення образу казкового або фантастичного героя/героїні (художні матеріали та техніку виконання на вибір) (с. 45-46). |
Місяць 3 Тема “Чарівні перетворення“ Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 29. 11 |
Вівторок 30. 11 |
Середа 01. 12 |
Українська мова |
|
Поняття про нульове закінчення |
Основа слова. Частини основи |
Літературне читання |
Розділ 5. У міста і села прийшла зима весела Зимові дні – це дивне свято. Вступ до розділу, Валентина Зорик «Зимовий ранок» |
Сніжинки – зими балеринки. Марійка Підгірянка «Сипле сніг» |
У кожної сніжинки своє обличчя. З журналу «Розумашки» «Чи бувають однакові сніжинки?», «Як утворюються сніжинки?», «Чому сніжинки блищать?». |
Математика |
Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника. (с. 98-99). |
Розв’язуємо складені задачі. (с.100-101). |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. (с.102-103). |
Я досліджую світ |
ЯК ВИРОСТИТИ НОВУ РОСЛИНУ БЕЗ НАСІННЯ П-(С.134-137) |
ЯК ВИРОСТИТИ НОВУ РОСЛИНУ БЕЗ НАСІННЯ П-(С.134-137) |
ПРИСТОСУВАНН Я КВІТКОВИХ РОСЛИН ДО РІЗНИХ УМОВ ЖИТТЯ П-(С.137-38) |
|
Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|
Назва предмета |
Четвер 02. 12 |
П'ятниця 03. 12 |
Українська мова |
Спільнокореневі слова. Корінь слова |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книжкою “Байки. Казка-п'єса” |
Математика |
Діагностувальна робота №3. |
Аналізуємо результати діагностувальної роботи. Навчальний проєкт «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?». |
Інформатика |
|
Тема 2. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати. |
Я досліджую світ |
ПРИСТОСУВАННЯ КВІТКОВИХ РОСЛИН ДО РІЗНИХ УМОВ ЖИТТЯ П-(С.137-38) |
Виготовлення рослини занесеної до Червоної книги України П-(С.155-156) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Мешканці підводного світу. Рельєф. Створення пластичним способом рельєфне зображення мешканців підводного світу (с. 49). |
Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 06. 12 |
Вівторок 07. 12 |
Середа 08. 12 |
Українська мова |
|
Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова |
Наголос. Наголошування слів |
Літературне читання |
Не можна легковажити свої життям. Оксана Радушинська «Перший сніг» (Уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або пригоди хлопчика міліціонера»). |
Морозом дихає зима. Вадим Скомаровський «Морозенко». |
Наші маленькі друзі – пташки. Віктор Приходько «Жадібна синичка» (аудіювання), Андрій Бондарчук «Забіяка». |
Математика |
Знайомимось із групами величин. (с.104-105). |
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами. (с.106-107). |
Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами. (с. 108). |
Я досліджую світ |
РІЗНОМАНІТНІСТ Ь КУЛЬТУРНИХ РОСЛИН. ЗНАЧЕННЯ РОСЛИН П-(С. 139-141) |
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ГРИБІВ ДЛЯ ПРИРОДИ П-(С. 141-142) |
ЯКІ ГРИБИ ЇСТІВНІ, А ЯКІ - ОТРУЙНІ П-(С.142-144) |
|
|
|
|
Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|
Назва предмета |
Четвер 09. 12 |
П'ятниця 10. 12 |
Українська мова |
Загальне поняття про орфограму |
РЗМ Твір-міркування “Кого я вважаю своїм другом/ своєю подругою?” |
Математика |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.109-110). |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.111). |
Інформатика |
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Введення символів за допомогою клавіатури. |
Я досліджую світ |
ЯКІ ГРИБИ ЇСТІВНІ, А ЯКІ ОТРУЙНІ П-(С.142-144) |
Виготовлення грибів |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
Краса зимового лісу. Зимовий пейзаж (акварельні фарби) (с. 51-53). |
Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 13. 12 |
Вівторок 14. 12 |
Середа 15. 12 |
Українська мова |
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом. |
Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. |
Літературне читання |
Стоїть на узліссі ялинка моя – не зрубайте її! Юлія Домашець «Лісова вечірка в стилі «Еко». |
Анатолй Григорчук “Чого у діда Мороза борода з вовни” Олена Комова “Новий рік у шафі” |
Олена Комова “Новий рік у шафі” (продовження) |
Математика |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. (с.112-113). |
Вивчаємо групу величин, які розкривають ситуацію купівлі-продажу. (с.114). |
Розв’язуємо задачі. (с.115). |
Я досліджую світ |
РІЗНОМАНІТНИ Й СВІТ ТВАРИН П-(С.144-146) |
РІЗНОМАНІТНИЙ СВІТ ТВАРИН П-(С.144-146) |
ХТО ЧИМ ЖИВИТЬСЯ П-(С. 149-151) |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
На порозі свято Миколая. Виконати ескізи «миколайчиків» |
|
Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|
Назва предмета |
Четвер 16. 12 |
П'ятниця 17. 12 |
Українська мова |
Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. |
|
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книжкою “Вже й зима підійшла, засніжила” |
Математика |
Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці. (с.116). |
Розв’язуємо задачі. (с.117). |
Інформатика |
|
Редагування тексту |
Я досліджую світ |
ХТО ЧИМ ЖИВИТЬСЯ П-(С. 149-151) |
РІЗНОМАНІТНИЙ СВІТ ТВАРИН Виготовлення моделі представника групи тварин Павукоподібні «Веселі павуки» П-(С.146) |
|
|
|
(коричневий папір або картон, біла фарба або біла гелева ручка) (с. 58-59). |
Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 20. 12 |
Вівторок 21. 12 |
Середа 22. 12 |
Українська мова |
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. Навчальна діагностична робота. |
Діагностувальна робота Диктант “Дивна бурулька” |
Літературне читання |
Василь Мельник “Крижаний кіт” |
Діагностична робота Навички читання вголос ( усно ) “Любіть книгу” Василь Мельник “Крижаний кіт” (продовження) |
Аналіз діагностувальної роботи. Ірина Жиленко “Снігова баба” |
Математика |
Досліджуємо взаємопов’язан і величини. (с.118). |
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків. (с.119-120). |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.121-122). |
Я досліджую світ |
ЯК З’ЯВИЛИСЯ СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ П-(С. 151-152) |
ЧОМУ РОСЛИНИ І ТВАРИНИ ПОТРЕБУЮТЬ ОХОРОНИ П-(С.153-156) |
ЧОМУ РОСЛИНИ І ТВАРИНИ ПОТРЕБУЮТЬ ОХОРОНИ П-(С.153-156) |
Мистецтво: образотворч е мистецтво |
|
|
Новорічні та різдвяні свята. Новорічна прикраса або сувенір |
|
Місяць 4 Тема “Енергія“ |
|
Назва предмета |
Четвер 23. 12 |
П'ятниця 24. 12 |
Українська мова |
Аналіз діагностувальної роботи. Застосування алфавіту |
РЗМ Створення коміксу |
Математика |
Діагностувальна робота №4 |
Аналізуємо результати діагностувальної роботи.Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.123-124). |
Інформатика |
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. |
Я досліджую світ |
Діагностувальна робота з тем «Різноманітність рослин і тварин». |
|
Фізична культура |
|
|
|
|
|
(природні матеріали, кольоровий папір, картон, тканини, блискітки, кольорові стрічки, макаронні вироби та будь-які інші матеріали та інструменти) (с. 61-63). |
Місяць 4 |
Тема “Енергія“ |
|||
Назва предмета |
Понеділок 27. 12 |
|
Вівторок 28. 12 |
Середа 29. 12 |
Українська мова |
|
|
Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним словником. |
Урок контролю навчальних досягнень учнів за І семестр |
Літературне читання |
Ірина Жиленко “Снігова баба” |
|
Підсумок за розділом. Презентація проєктів. Підготовка учнів/учениць до виконання проєктів. |
Підсумок за семестр. Презентація проєктів. |
Математика |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.125). |
|
Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо.) |
Працюємо над навчальним проєктом «Яка користь від математики?» |
Я досліджую світ |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Підсумок за семестр |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
|
Новорічні та різдвяні свята. Новорічна прикраса або сувенір (природні матеріали, кольоровий папір, картон, тканини, блискітки, кольорові |
|
|
|
стрічки, макаронні вироби та будь-які інші матеріали та інструменти) (с. 61-63). |