Мрія Маляки
1.Встав пропущені букви.
Д...т...нство, пр...ч...п...лося, д...кці...ю, зв...чка, с...р...озно, пр...ємно, пр...нц...са, ...нц...клоп...дія, кр...йда, п...нсія, в...снаж...не, д...р...ктор, кв...тки, с...рце, вч...т...л...ка.
2. Склади три питання до тексту.
1. ________________________________________________________________________ ?
2. ________________________________________________________________________ ?
3. ________________________________________________________________________ ?
3. Утвори споріднені слова. Познач корінь.
іменник |
прикметник |
дієслово |
труднощі |
|
|
|
довірливий |
|
|
|
відповідала |
|
|
підписує |
війна |
|
|
4. Знайди та запиши речення, у якому заховалося слово із картинки.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Визнач, які речення істинні, а які – хибні.
6. Віднови послідовність подій.
____ Маляка просто марила всім, що хоч якось стосувалося принцес.
____ Бабуся дуже не хотіла на пенсію.
____ Вона могла лише мріяти.
____ А ім'я Маляка до неї просто причепилося.
____ Пішла і влаштувалася в музей квитки продавати.
7. Підбери антоніми.
Серйозно - _______________________ . Дорослі - __________________________ .
Грубій - _______________________ . Працювати - ____________________________ .
8. Роз'єднай рискою ( І ) слова.
Наполяхузошитахнашпалерахусвоїйкімнатінаспинцітатовоїкурточки.
Бабусятакдовгопрацювалавшколііподілиласясвоїмдобримсерцемзістількомадітьмищо зрештоюїйсаміймалощолишилося.
9. Утвори різні форми слів.
Н.в. |
Є хто ? |
величезні ящірки |
Р.в. |
Бачу кого ? |
|
Д.в. |
Радію кому ? |
|
З.в. |
Знайшов кого ? |
|
О.в. |
Захоплююся ким ? |
|
М.в. |
Сиджу на кому ? |
|
К.в. |
Гукаю |
|
10. Знайди та запиши речення, яке відповідає даному малюнку.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Знайди пару. Поєднай чарівною ниточкою.
Дурна ֍ ֍ скарбничка
Народ ֍ ֍ справжня
Справжні ֍ ֍ допомога
Глиняна ֍ ֍ звичка
Драконячий ֍ ֍ курточка
Татова ֍ ֍ книжка
Гармата ֍ ֍ довірливий
Улюблена ֍ ֍ дракони
Добре ֍ ֍ острів
Швидка ֍ ֍ серце
12. Рефлексія. Будь дослідником ! Спробуй знайти
на карті світу острів Комодо.