Творчі завдання до тексту Сергія Пантюка "Вінчі й Едісон" хрестоматія 1 - 2 клас

Про матеріал
Пропоную творчі завдання до сучасної української дитячої літератури (хрестоматія в 1, 2 класах)  Лексико – орфографічні вправи  Творчі завдання  Мовні ігри  Розвиток мовлення  Словникові слова
Перегляд файлу

                    Вінчі й Едісон

1. Встав пропущені букви.

Захопл...ва,    п...р...нос...ть,    ім...нами,    уч...н...х,    зос...р...д...л...ся,    в...вч...н...і,    залуч...ні,    пр...стрій,    м...р...жі,    с...ст...ми,    д...т...ни,    ...твор...ти,    н...подалік,    пр...роду,    в...рішують,    пом...ляю.......я,    оп...няю......я,    дал...кому,    м...нулому,    д...нозаврів,    п...р...ж...вши,    Тр...ц...к.

 

2. Утвори різні форми слів.

 

Н.в.

Є хто ?

 

Р.в.

Бачу кого ?

 

Д.в.

Радію кому ?

 

З.в.

Знайшов кого ?

 

О.в.

Захоплююся ким ?

Софією Ковалевською

М.в.

Сиджу на кому ?

 

К.в.

Гукаю

 

 

3. Знайди пару. З'єднай чарівною ниточкою.            4. У кожному реченні підкресли

                                                                                                  головні слова та віднови послідовність.

Захоплива     *                      * ідея

Сучасний       *                      * минуле                              ____ Едісон захоплює динозавряче яйце.

Власна           *                      * дитинча

Шкільне         *                      * повість                              ____ Люди забули про війни.

Далеке           *                      * тваринка

Небезпечні   *                       * планшет                           ____ Вони врешті повертаються додому.

Маленьке     *                       * завдання

Домашня      *                       * пригоди                            ____ Брати знайомляться з Фійкою.

 

4. Утвори споріднені слова. Познач корінь.

 

іменник

прикметник

дієслово

 

власна

 

війна

 

 

 

 

створити

 

5.Знайди речення у якому заховалися слова із малюнка. Запиши.

 

 

 

 

 

6. Познач у кожному слові закінчення та основу.

 

Дітей, пристрій, корисну, кожної, подругу, постійного, пригод , років.

 

Кілька повідомлень для історії

16.09.2045.   19:37

7. Склади питання до частинки тексту.

_________________________________________________________________________ ?

 

8. Знайди речення та віднови їх.

 

  • Не ________________ , який жах ми з ________________ щойно ______________________ .
  • Якимось чином він _______________________________ з коробки і зник.
  • Вислухали ____________________________ за __________________________ лекцію про __________________ у кімнаті, _______________________ потерпаючи, аби наш новий __________________________ раптово не постав із _________________________ закутка перед ясними ___________________________ очима.
  • Знову ____________________________ маму ___________________________ їжі для астронавтів.

 

9. Роз'єднай ( І ) рискою слова.

 

Добрехочпіднимбулосухенькободовелосябистарийкомбінезонутилізувати.

 

17.09.2045.   09:42

 

10. Склади питання до частинки тексту.

____________________________________________________________________________ ?

 

11. Квадрат успіху ( знайди словосполучення які є у тексті та зафарбуй їх )

 

Вітаю, Вітику!

 

сьогодні вранці

розмовляли до півночі

читала повідомлення

читала листа

уважно спостерігайте

 

неймовірні тварини

сьогодні ввечері

нашу подорож

чай з молоком

 

Вітаю, друзі!

уважно стежте

фантастичні тварини

нашу мандрівку

 

розмовляли до ранку

какао з молоком

 

18.09.2045.   15:10

 

12. Склади питання до частинки тексту.

____________________________________________________________________________ ?

 

13. Поділи слова для переносу.

Фійко, нестандартна, ввечері, взуття, покоління, розгледів.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Правдива і хибна інформація.

( зелений колір – так, таке речення є у тексті

   червоний колір – ні, такого речення немає у тексті )

        Вибач, що швидко пишу.

        Цього разу опинився там, де було складене взуття.

        Добре, що йому хоч нова модель засмакувала!

        Едик біг позаду і щось кричав, але ми на нього не зважали і їхали собі далі.

 

18.09.2045.   20:21

 

15. Склади питання до частинки тексту.

____________________________________________________________________________ ?

 

16. Відшукай у тексті п'ять помилок та зроби відповідні виправлення.

 

Доброго вечора, вітику й Едику! Не легко мені живеться в бабусі, яка ніби й хворіє, але мало не цілий день товчеця на кухні, щось готує, а потім настирливо припрошує все це їсти. Мабудь, коли я повернуся, ви Фійки не впізнаєте – стану круглою, наче мяч!

 

17. Зроби зв'язок слів у реченні. Підкресли головні слова.

Трицератопси харчуються молодими пагонами.

__________________________ ( що роблять ? ) ______________________________

__________________________ ( чим ? ) ____________________________________

__________________________ ( якими ? ) ___________________________________

 

19.09.2045.   12:40

 

18. Склади питання до частинки тексту.

____________________________________________________________________________ ?

 

19. Склади речення зі слів кожного рядка та віднови послідовність.

 

Кілька, випадково, і, пелюсток, зірвав.

        ________________________________________________________________________

Гучно, зранку, вмикати, музику, мусили.

        ________________________________________________________________________

Добряче, тоді, і, дістанеться, нам.

        ________________________________________________________________________

Закінчився, гербарій, ночі, твій, цієї.

        ________________________________________________________________________

Миттєво, Трицик, їх, запилососив.

        ________________________________________________________________________

На, ляскав, дім, дзьобом, весь, Трицик.

        ________________________________________________________________________

 

20 . Роз'єднай рискою ( І ) слова.

АлеТрицикзгризлишекількашматочківсухогояблукаідаліобурювався.

19.09.2045.   13:10

21. Склади питання до частинки тексту.

___________________________________________________________________________ ?

 

22. Скористайся мережею Інтернет. Знайди цікавинки про папороть.

       Запиши.

 

 

 

 

 

23. Знайди пару антонімів.  Запиши.  Підбери антоніми.

 

_______________________________  -  ______________________________

Друзі - ______________________

Нагадати - _________________________

Дорослий - _________________________

Близько - __________________________

Багато - ___________________________

 

19.09.2045.   17:35

24. Склади питання до частинки тексту.

___________________________________________________________________________ ?

 

25. Намалюй свого Трицика.

26. Утвори різні форми слів.

Н.в.    два наплічники

Р.в. ______________________________

Д.в. ______________________________

З.в. ______________________________

О.в. ______________________________

М.в. ______________________________

 

27. Рефлексія

            

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
19 травня 2023
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку