Творчий конкурс для школярів "Ромашка"

Про матеріал
Перелік творчих завдань для конкурсу "Ромашка". Ця розробка допоможе згуртувати дитячий колектив, навчить весело та цікаво проводити час з однолітками, вчитися зрозуміло та лаконічно висловлювати власні думки, допоможе розвивати творчі здібності та мислення.
Перегляд файлу

«Ромашка»

Творчий конкурс для школярів

            Всім мабуть відомий творчий конкурс «Ромашка». Він не потребує тривалої підготовки, завжди подобається дітям і дорослим. Суть його проста. Потрібно зробити із паперу ромашку і на зворотній стороні білих пелюсточок написати завдання. Завдання повинні бути творчими і цікавими. Потім кожен учасник по черзі підходить до ромашки, відривають пелюстки і виконують те завдання, яке їм запропонували, а потім показують їх всім іншим. Попередньо можна обрати журі для оцінки виступів. Підготовка проста. Найбільше труднощів виникає з виконанням творчого завдання. Що ж запропонувати? Ось перелік ймовірних завдань для цього конкурсу. Він розрахований на дітей молодшого шкільного віку.

  1. Пофантазуйте і зобразіть: гарячу праску, будильник, чайник, телефон, кавомолку або інші предмети, які можна побачити в нашій домівці, а діти нехай вгадають, що ви показали.
  2. Спробуйте відтворити ходу:

Людини, яка тільки що пробігла 1 км шляху;

Людини, якій тиснуть черевики;

Людини, яка вночі опинилась у лісі.

  1. Покажіть мімікою, ходою, зобразіть звуками стривоженого кота, зажуреного пінгвіна, збентеженого кролика, похмурого орла, розгніване порося.
  2. Пострибайте, але незвичайно, а так, як це роблять жаба, кролик, кенгуру, коник, горобчик.
  3. Уявіть, що ви тварина, яка любить музику, але ви не вмієте говорити по-людськи. Уявили – тепер пісню «Ой у лузі червона калина» разом: прогавкайте, пронявкайте, промукайте, прокукурікайте, прокрякайте. А якщо сподобалось, виконайте будь-яку пісню на вибір.
  4. Прочитайте ваш улюблений вірш напам’ять, але незвичайно, а так, ніби ви виправдовуєтесь перед своїм другом, образились на бабусю, хвалитесь перед дітьми, злякались собаки, розсердились на молодшого брата.
  5. Намалюйте рослину або тварину, якої ніколи не існувало, та придумайте їй назву.
  6. Згадайте, як себе поводять на сцені естрадні співаки і зробіть дружню пародію на Джері Хейл, Анну Трінчер, Вову Дантеса, NK, Потапа, гурт «Калуш»… або інших популярних співаків у цьому році.
  7. Ви знаєте, що під час танцю використовуються різні предмети: кульки, м’ячі, стрічки. Спробуйте відтворити такий танець використавши імпровізацію.
  8. Ви знаєте танець маленьких качат, в якому рухи нагадують каченя, що відкрило дзьобик, махає крильцями, хвостиком. Спробуйте на цю саму мелодію виконати танець маленьких кошенят, маленьких цуценят, маленьких поросят, маленьких мавпенят. І навчіть своїх друзів цього танцю.
  9. Спробуйте створити шумовий оркестр з різних музичних інструментів на вибрану дітьми мелодію.
  10. Придумайте новий кінець казкам «Колобок», «Курочка Ряба», «Вовк і семеро козенят», «Ріпка».
  11. Складіть історію про собаку, яка жила в холодильнику; ворону, яка любила їздити на велосипеді; щуку, яка грала на гітарі; березу, яка хотіла навчитися плавати; травневого жука, який  дуже боявся висоти.
  12. Придумайте нові назви урокам математики, читання, музики, української мови, англійської мови, малювання, фізичної культури, інформатики.
  13. «Так, звичайно, якщо…» Проведення: запропонуйте школярам стати в коло. Кожен подумки вигадує запитання, на яке найбільш очевидною відповіддю буде «Ні». Наприклад: чи може бути гаряче взимку? Чи можна з’їсти будинок? Перебратися через океан? Розпочинає гру хтось з учнів, називаючи ім’я когось з кола, кому призначається запитання. Завдання другої особи – дати позитивну відповідь та пояснити, чому це реально. Варіанти: «Чи можна власноруч перенести будинок?» — «Так, звичайно, якщо він невеликий і зроблений із шоколаду!», «Чи можна зробити щось надзвичайне сьогодні всім класом?» — «Так, звісно, якщо ми знайдемо півгодини часу після уроків», «Чи можна стати відомою людиною у 17?» — «Так, якщо розуміти свої сильні сторони та наполегливо і щоденно розвивати навички та здібності». Не обмежуйте відповіді учнів. Це дозволить їм підійти до завдання креативно та без страху відповісти неправильно. Наголосіть, що правильних відповідей у цій грі немає.
  14. «Напиши мені побажання». Примітка: цю гру найкраще проводити в літніх шкільних таборах або на початку чи в кінці навчального року. Якщо учнів багато, можна зробити поділ на два кола по 10-15 осіб у кожному. Проведення: учні сідають у коло. Кожен має по аркушу, який підписує своїм іменем та прізвищем. Завдання — передати картку праворуч. Таким чином, учень отримує картку сусіда зліва, на якій пише побажання чи відгук про нього або неї. Гра триває доти, доки до кожного не повернеться його власна картка.
  15. Алея алігаторів. Просто розкидайте кілька «островів» або «човнів» по підлозі, використовуючи подушки, іграшки, книги тощо, а потім дозвольте дітям стрибати з одного островка на інший, не потрапляючи у «воду», де водяться голодні алігатори.
  16. Полювання на кольори LEGO. Улюблена гра для малюків і надзвичайно проста у виконанні. Виберіть 4 аркуші паперу різного кольору і по 10 елементів з LEGO, які відповідають кожному кольору, тобто 10 жовтих частинок LEGO для жовтого аркуша паперу. Тепер сховайте всі елементи LEGO в одній кімнаті і покладіть кольоровий папір на стіл або підлогу поруч. Запустіть годинник, і малюки розпочнуть полювання. Щойно вони знайшли LEGO, нехай покладуть на відповідний папірець. Подивіться, скільки часу знадобиться, щоб знайти усі елементи. На новому колі гри можна спробувати побити власний рекорд. а потім сховайте їх, щоб вони могли спробувати менше часу.

Коли діти стомляться шукати, хай щось збудують зі знайдених елементів.

  1. Боулінг. Зробіть свою лінію старту для вашої «доріжки». Кеглями стануть пластикові пляшки, паперові стакани. Використовуйте будь-який тип шарів, м’ячів, кульок, які збиватимуть ваші кеглі. Мета – збити якомога більше. Кеглі можна встановлювати як в звичайному боулінгу, так і пірамідкою тощо.
  2. Створіть шоу. Запропонуйте дітям створити власну гру (ви – глядачі). Бажано, щоб ви задавали якийсь напрям. Наприклад, це може бути спорт, заняття (карате, танці, гімнастика), циркове шоу зі спробами жонглювання та стрибків через обручі тощо. Як тільки діти будуть готові до виконання, зніміть відеозапис, щоб вони відчували себе справжніми артистами. А потім ви відпочиватиме, коли діти переглядатимуть такий запис (а вони це люблять).
  3. Гра «Розсипані сірники». Необхідно розсипати сірники на рівну поверхню (якомога більш хаотично), а потім дати дітям команду скласти із сірників якусь фігуру: чи то звіра, чи будь-який предмет.

           За один раз запропонуйте дітям не більше чотирьох завдань, , дайте їм достатньо часу на підготовку. Якщо в дітей щось не виходить, допоможіть, заздалегідь підготуйте інвентар.

           Це творчі конкурси та ігри, вони повинні пробудити в дітях творчість,  концентрацію та розвиток координації рухів, посилити відчуття команди кожного гравця, вправи є додатковою мотивацією до змін та більш активного залучення до життя класу, вчити бути спостережливішими та лаконічно висловлювати свою думку.

           Питання гармонійного розвитку дитини є одним із найважливіших у ході щоденного навчання. Тож нехай процес отримання знань буде веселим та корисним як для учителя, так і для школярів.

docx
Додано
3 березня 2023
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку