Творчий проект Декоративна ваза

Про матеріал
Творчий проект Декоративна ваза.Визначити особливості проектно-технологічної діяльності по виготовленню декоративної вази.
Перегляд файлу

 

 

Новослобідський НВК :загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –

дошкільний навчальний заклад

Новослобідської сільської ради Путивльського району Сумської області

 

 

 

 

Творчий проект.

Декоративна ваза.

 

 

                                                     

 

                                                     

                                                      Виконав Черняков Михайло Олексійович 

                                                                              вчитель трудового навчання

                                                                                      Новослобідського НВК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ

ВСТУП……………………………………………………………………2

І ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

1.1 З історії вази……………………………………………………………4

1.2 Обгрунтування вибору об’єкту проектної діяльності…………….. 9

1.3 Призначення виробу , що проектується…………………………….12

1.4 Вимоги до виробу……………………………………………………13

1.5 Аналіз моделей-аналогів…………………………………………….14

ІІ КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ЕТАП

2.1 Вибір матеріалів………………………………………………………16

2.2 Вибір інструментів…………………………………………………...17

ІІІ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЕТАП

3.1Технологічна послідовність виготовлення виробу…………………18

ІV ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП

4.1 Розрахунок витрат матеріалів………………………………………19

4.2 Екологічна оцінка виробу……………………………………………20

4.3 Маркетингові дослідження…………………………………………..21

4.4 Товарний знак………………………………………………………..22

4.5 Висновки………………………………………………………………23

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….25

ДОДАТКИ…………………………………………………………………26

 

ВСТУП

Актуальність теми.    Останнім часом у нашій країні відбувається процес модернізації освітньої системи. Ці зміни відбуваються за трьома основними напрямками: входження до світового освітнього простору, пошук нових засобів; методів формування творчої особистості; подальша інтеграція освітніх факторів(школи, родини, суспільства).

   Суспільство інформа­ційних технологій, або як його називають,

постіндустріальне сус­пільство, на відміну від індустрі­ального суспільства кінця XIX — середини XX сторіч, значно біль­ше зацікавлене в тому, щоб його громадяни були здатні само­стійно, активно діяти, приймати рішення, швидко адаптуватися до мінливих умов життя. Суспільству потрібні особис­тості, які вміють, у першу чергу, самостійно вчитися. Школа має створити умови для формування творчої особистості. 

Розв’язання цього завдання передбачає психолого-педагогічне обгрунтування змісту і методів навчально-виховного процесу, спрямованого саме на розвиток особистості учня. У зв’язку з цим педагоги усвідомлюють гостру потребу у створенні особистісно-орієнтованих педагогічних технологій, до яких відносять і проектну технологію [4, с. 9].

   Навчальне проектування не є принципово новою технологією. Метод проектів виник у 20-ті роки нинішнього століття у США. Спершу його називали "методом проблем" і розвивався він у межах гуманістичного напряму у філософії та освіті, в педагогічних поглядах та експериментальній роботі Джона Дьюї. У ньому містилися ідеї побудови навчання на активній основі, через доцільну діяльність учня, у співвідношенні з його особистим інтересом саме в цих знаннях. Надзвичайно важливо було показати дитині її особисту зацікавленість у здобутті цих знань, де і яким чином вони можуть їй знадобитись у житті.

Робота над проектом включає усвідомлення учнем мети, оформлення задуму, розробку організаційного плану, роботу за планом, підбиття підсумків у вигляді письмового звіту.

Метод проектів привернув увагу і російських педагогів початку XX ст. Ідеї проектного навчання виникли в Росії практично паралельно з розробками американських вчених. У 1905 р. під керівництвом російського педагога С. Т. Шацького було організовано невелику групу працівників, які намагалися активно запроваджувати проектні методи у практику викладання.

На сучасному етапі розвитку освіти проектна методика детально досліджувалася в різних країнах світу. Широке застосування ідеї Дж. Дьюі знайшли в Італії, Німеччині, Фінляндії, Бельгії, Бразилії, США, Великобританії. В Росії та Україні проектну методику досліджували такі вчені - Л.М. Іляєва, В.Д. Симоненко, О.М. Коберник. Цей метод набув великої популярності і знайшов широке поширення завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань з їх практичним застосуванням для вирішення конкретних проблем навколишньої дійсності.

Проектно-технологічна діяльность вчителя трудового навчання - це створення творчого проекту, що розглядається як самостійно розроблений і виготовлений виріб від ідеї до її втілення. Він повинен мати особистісну або соціальну значимість в результаті чого на кожному етапі створення виробу творча активна діяльність вчителя вимагає використання набутих знань, вмінь та навичок, тим самим підвищуючи свій творчий потенціал.. 

   Мета дослідження: визначити особливості проектно-технологічної діяльності по виготовленню декоративної вази.

   Об’єкт дослідження: процес трудового навчання.

   Предмет дослідження : творчий проект

  Згідно із предметом, метою та об’єктом  дослідження   я поставив такі завдання :

  • ознайомитися з літературою;
  • обґрунтувати  вибір об’єкту проектної діяльності;
  • підібрати необхідні матеріали та інструменти для виготовлення виробу;
  • розробити технологію виготовлення виробу;
  • провести економічний та екологічний аналіз виробу.

І ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

1.1 З історії ваз

Ва́за — посудина витонченої форми, з мальовничими або ліпними прикрасами, виготовлена із глини, фарфору, каменю або металу. Серед посудин цього роду особливої уваги, за своєю важливості для історії мистецтва та археології, заслуговують давньогрецькі розписні вази з обпаленої глини, які знаходять переважно у похованнях скрізь, де процвітала або куди встигла проникнути еллінська цивілізація. Надзвийчаною самобутністю відрізняється й китайський фарфор. Призначена для декору або зберігання в ній речовини.

  Відомі своєю древньою культурою українці Європи і всього світу ще з часів культур Середземномор’я і Трипілля славляться вмінням виготовляти необхідні в їхньому житті й побуті вироби з глини, дерева тощо. В минулому столітті з багатими покладами глини кмітливі майстри виробляли вжитковий посуд, архітектурно-будівельні оздоби. Поряд із декоративними тарелями, скриньками, коробочками, барильцями, наборами для вина, предметами для хатнього вжитку і сувенірами є також  декоративна ваза. Вази були вертикального формату, без ручок чи іноді з ручками і з головами запорожців, а тулово займає широка горизонтальна тонко вирізьблена смуга.

 

       

 

Грецький живопис був представлений головним чином на вазах. У VI ст. до н. є. на червонуватий фон глини наносилися фігури чорним лаком. Ці вази називають чорнофігурними. У V ст. чорним фарбували фон, а для фігур зберігали червоний фон глини. Такі вази дістали назву червонофігурних. Художники малювали на вазах сцени з сучасного їм життя, міфів, сцени з театральних комедій і трагедій. Існували картини у вигляді фресок та на дошках, але всі ці витвори мистецтва не збереглися до теперішнього часу.

Сьогодні декоративні вази виконуються з глини, металу, фарфору, скла, кришталю, кераміки, дерева, мармуру. Кожен матеріал створює певний настрій і підходить для певного інтер'єру. Наприклад, якщо ваш будинок виконаний в етнічному або природному стилі, вам неодмінно підійде глиняний, дерев'яна, керамічна або солом'яна ваза. Вона створить у вашому будинку відчуття затишку і тепла. Для інтер'єрів у стилі хай-тек неодмінно підійдуть вази зі скла і металу строгих лаконічних форм.

 

Картинки по запросу Ваза зметалуC:\Users\Мама\Desktop\images1.jpg

 

В залежності від місця розташування, вази можуть бути підлоговими і настільними. Як правило, через великі розміри підлогові вази краще всього виглядають в просторих залах і віталень. Для них підійдуть високі композиції з живих або засушених квітів і гілок. Настільні вази можуть бути вузькими і

 

C:\Users\Мама\Desktop\index.jpg 

 

 

 

 

високими, або широкими і низькими. У них можна не тільки ставити квіти, але і

поміщати яскраві фрукти, черепашки або клубки м'якої вовни.

 

Ваза здатна додати яскравий акцент в ексклюзивний дизайн приміщення, створити певний настрій, підкреслити розкіш і витонченість, або створити затишок і комфорт. Наприклад, розкішна підлогова ваза з венеціанського скла підкреслить високий статус і прекрасний смак її власника. Глиняна ваза з ацтекських малюнком розкриє вашу пристрасть до подорожей і загадок древніх культур. Дерев'яна ваза з польовими квітами розповість про вашу любов до природи і романтичності натури

Ваза з дерев'яних брусків своїми руками

 

 

 

1.2 Обгрунтування вибору об’єкту проектної діяльності

Я люблю прикрашати свою оселю виробами зробленими власноруч. А вітальня це моє найкраще місце в будинку, бо я люблю приймати гостей , пригощати іх кавою або чаем. А ще люблю, щоб мене оточували красиві речі. І декоративна дерев’яна ваза це не виключення. Дерев'яні вази відмінно вписуються в будь-який інтер'єр, причому своїм зовнішнім виглядом вони здатні додати родзинку дизайну і послужити його акцентом. Щоб прикрасити таким способом житло, зовсім необов'язково витрачати багато грошей на їх придбання.Тому я вирішив виготовити декоративну дерев’яну вазу яка буде добре вписуватися в інтер’єр моєї вітальні, а також може слугувати посудом для цукерок та печива під час чаювання. А також елегантна ваза для фруктів  та печива– це красивий подарунок для жінки –дружині, співробітниці, подрузі... Такі вази  - це хороший подарунок на  День Народження, 8 березня, , новосілля, весілля або на будь-яке інше свято.

Переглянувши різну літературу, каталоги я знайшла різні види ваз , а також їх варіанти оформлення в інтер'єрі вітальні

Основним призначенням ваз для декору або зберігання в ній речовини  . Окремо виділяють групу декоративних ваз для фруктів і печива

C:\Users\Мама\Desktop\3.jpg. C:\Users\Мама\Desktop\index3.jpg C:\Users\Мама\Desktop\5.jpg

Дерев'яні вази своїм зовнішнім виглядом створюють неповторну гармонію в будь-якій кімнаті, а також додають їй теплоту і затишок .Такі вироби відмінно виглядають в будь-якому приміщенні, так як дерево - це природний матеріал. Вази для квітів, фруктів і печива привнесуть в будинок тепло, затишок і неповторність.

Оригінальні і не зовсім звичайні фруктовниці пропонують талановиті дизайнери, ні на хвилину не припиняють творити щось нове і цікаве для облаштування нашого побуту.

Дерев'яні вази своїм зовнішнім виглядом створюють неповторну гармонію в будь-якій кімнаті, а також додають їй теплоту і затишок .Такі вироби відмінно виглядають в будь-якому приміщенні, так як дерево - це природний матеріал. Вази для квітів, фруктів і печива привнесуть в будинок тепло, затишок і неповторність.

C:\Users\Мама\Desktop\images7.jpg

Декоративна ваза - це не тільки функціональний виріб, а й витвір мистецтва.  Декоративна ваза необхідна щоб:

  • підтримувати домашній затишок;
  • викликати позитивні емоції;
  • розвивати естетичні смаки;
  • підтримувати охайність в оселі і т.д.

Цей виріб:

  • підкреслює загальний культурний рівень населення;
  • підкреслює цінність збереження національних традицій.

Головне в виготовленні декоративної вази та її оформленні — можливість використовувати різні методи проектування, що і робить річ оригінальною, вишуканою

Таким чином, декоративні вази - це спосіб вираження своєї індивідуальності, відхід від традиційних поглядів на моду у всіх сферах життя, а також можливість для фантазії, творчих ідей та можливість подарувати близьким людям теплоту своїх рук і серця.

 

1.3 Призначення виробу, що проектується

 

Для розробки творчого проекту пропонується декоративна ваза з деревини . Цей виріб можна застосовувати в побуті для того, щоб:

  • викликати позитивні емоції;
  • розвивати естетичні смаки;
  • доповнити інтер’єр вітальні;
  • надати приміщенню затишку;
  • підкреслити смак її власниці;
  • дарувати гарний настрій;
  • заохочувати до чаювання.

1.4 Вимоги до виробу:

  1. Зручність і практичність у використанні.
  2. Відповідати інтер’єру вітальні.
  3. Простота при виготовленні.
  4. Естетичний вигляд
  5. Наявність недорогих матеріалів;
  6. Відповідати санітарно-гігієнічним вимогам.
  7. Оригінальність,

 

 

1.5 Аналіз моделей – аналогів

 

 

C:\Users\Мама\Desktop\Ваза проект+рис\IMAGE-1.jpg

Ваза №1.виготовлена з цільного масиву деревини способом точіння на токарному верстаті з подальшим вирізанням декору. Ця модель складна у виготовленні.

 

C:\Users\Мама\Desktop\Ваза проект+рис\images5.jpg

Ваза №2.виготовлена з цільного куска деревини токарним способом. Вона має класичну форму, без оздоблення , покрита лаком.

 

D:\DOCUMENT\DOCUMENT\Творчі проекти\Ваза\Ваза-Транс.jpg

 

Ваза № 3 Оригінальна ваза-трансформер у вигляді яблука виготовляється з тонкої дошки листяної твердої породи деревини з високою пружністю. Товщина дошки приблизно 12-18 мм. Випилюється ваза ручним або механічним лобзиком. За допомогою двох штифтів внутрішня частина рухомо кріпиться до зовнішнього контура, а ніжка кріпиться рухомо знизу

 

C:\Users\Мама\Desktop\Ваза проект+рис\index8.jpg

Ваза № 4  виготовлена з прямокутних брусочків деревини. Оздоблення відсутнє, тому має незавершений вигляд.

http://cs2.livemaster.ru/storage/a0/87/15e407daeae7a3f434512a5f4012--dlya-doma-interera-vaza-dlya-sladostej.jpg

Ваза № 5 виготовлена ​​з цінних порід дерева в сегментарной техніці за допомогою токарних робіт. Покрита лаком. Ваза стане в нагоді для сервірування столу як фруктовница або конфетніца. У неї зручно класти солодощі.

Для більш кращого розгляду варіантів, їх характеристики, складаємо порівняльну таблицю, за якою легко визначити, який саме виріб відповідає вимогам як найкраще;

№ п.п.

       № вази

Вимоги

№ 1

№ 2

№ 3

№ 4

№ 5

  1.  

Зручність і практичність у використанні

+

+

+

__

+

  1.  

Відповідати інтер’єру вітальні.

+

+

+

__

+

  1.  

Простота при виготовленні

__

+

+

+

__

  1.  

Естетичний вигляд

+

+

+

__

+

  1.  

Наявність недорогих матеріалів

+

+

+

+

__

  1.  

Відповідати санітарно-гігієнічним вимогам

+

+

+

__

+

  1.  

Оригінальність,

 

+

__

+

+

+

 

        

 Висновок щодо технічної пропозиції

Проаналізувавши моделі декоративних ваз  визначаємо, що;

  • всі вироби відповідають своєму призначенню;
  • функціональність виробу забезпечується їхньою конструкцією;
  • вироби достатньо нескладні з точки зору технології їх виготовлення;
  • композиційне рішення робіт створює відповідний настрій та надає їм естетичний вигляд.
  • спостерігається креативний підхід авторів що до створення « образу » роботи.

 

Вибір оптимального варіанту

На основі  даного аналізу за основу обираємо вазу  № 3, так, як вона відповідає всім поставленим вимогам до виробу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.Конструкторский етап.

Остаточно все обміркувавши щодо вимог до конструкції, необхідних матеріалів та інструментів, оздоблення виробу, я вирішив виготовити декоративну вазу,

взявши за основу зразок № 3 але змінивши форму яблука на форму кошика. Призначення вази – посуд  для фруктів і печива.

D:\DOCUMENT\DOCUMENT\Ваза проект+рис\13652583353249480.jpg

Переваги: оригінальність конструкції, витонченість, естетичний вигляд, зручність у користуванні, вписується в інтер’єр моєї вітальні, достатньо проста виготовлення.

 

 

 

  1. Розробка робочої документації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.Вибір матеріалів.

Для виготовлення даного виробу було розглянуто конструкційні матеріали з яких виготовляють декоративні вази: деревина листяних  порід, фанера. Так, як декоративна ваза за призначенням використовується для фруктів і печива , то вона повинна відповідати санітарно-гігієнічним вимогам:  мати гладеньку поверхню, не мати алергенних подразників та не завдавати ушкоджень тим ,хто нею користується. Матеріал повинен бути не дорогим. Тому для виготовлення декоративної вази я вибрав деревину вільхи товщиною 25 мм, так як вона відповідає всім вимогам.

Габаритні розміри: 400x200x25 мм

Специфікація виробу

п/п

Назва деталей

 

Кіль-кість

Матеріал

 

             Розміри деталей (мм)

 

 

 

 

 

Довжина

Ширина

Товщина

 

  1.  

Ваза

   1

 вільха

     400

   200

   25

 

 

2.2 Вибір інструментів.

Інструменти та обладнання передбачають використання електричного лобзика, розмічального, вимірювального інструментів, свердлильного верстату, якісного заздалегідь виконаного шаблону, копіювального паперу та малюнку.

 

 

 

III ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЕТАП

На технологічному етапі ми здійснюємо виготовлення проектованого виробу —декоративної вази та ії опорядження.

3.1Технологічна послідовність виготовлення виробу

   Технологічна карта на виготовлення виробу.

Послідовність виконання робіт

Поопераційні ескізи

Інструменти та матеріали

1

2

3

4

  1.  

Підбір матеріалу, підготовка його до роботи, та розмічання.

 

Рубанок, олівець, кутник

  1.  

Розмітити   заготовку
згідно креслення.

 

Лінійка, олівець

  1.  

Випиляти зовнійшний контур основи

 

Електричний лобзик

  1.  

Випиляти внутрішний контур

 

Електричний лобзик

  1.  

Розмітити ніжки вази

 

Електричний лобзик

  1.  

Випиляти ніжки вази

 

Електричний лобзик

  1.  

Шліфування виробу

 

Брусок, наждачний папір

  1.  

Покрити розчином води і клею ПВА

 

Клей ПВА

щітки

  1.  

З’єднати деталі у виріб

 

Клей ПВА

  1.  

Полакувати вазу

 

Щітка, лак «Капітан»

 

 

 

IV. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП

              Розрахунок собівартості декоративної вази

Економічний аналіз  проекту.

1.   Розрахунок матеріальних витрат

2.   Розрахунок оплати праці

3.   Розрахунок податку на заробітну плату

4.   Визначення амортизаційних відрахувань на інструменти та обладнання

5.   Визначення загальної собівартості виробу

6.   Визначення величини прибутку внаслідок реалізації виробу

7.   Визначити договірну ціну реалізації виробу

 8.  Визначення рентабельності.

 

   Для визначення собівартості полички  необхідно зробити розрахунки витрат:

 

  1. Розрахунок матеріальних витрат Ме

 

                                                      Розрахунок витрат матеріалів

п/п

Назва матеріалу

Ціна одиниці вимірювання (грн.)

Витрати матеріалів

Вартість

  1.  

Вльхові дошки

1560грн./м3

0,003 м3

4,6 грн

  1.  

Морілка

27 грн. /літр

0,2 л

5,4 грн

  1.  

Лак

50 грн /літр

0,1 л

 5 грн

               Разом

15 грн

      Вартість витрат на електроенергію при роботі на верстатному обладнанні:
         - Електричний лобзик

               Вартість електроенергії – 1 кВт/г = 0,168 грн

              Потужність лобзика N = 1,5  кВт

              Потужність лампи розжарення  N = 60 Вт

              Час виготовлення виробу Т = 1 год

                        Ц1 = (1,5 + 0,06) * 1* 0,188 = 0,29 грн

 

         В цілому матеріальні витрати становлять

                            Мв = 15 + 0,29 = 15,29 грн

 

          2.  Розрахунок оплати праці на підставі, що оплата працівника 3 розряду складає 1 грн. за годину: Час виготовлення виробу 18 годин.  Розрахунок
              оплати праці працівника Роп = 18 * 1 = 18 грн

          3.  Розрахунок податку на заробітну плату:

              Податок на заробітну плату становить 13%. Виходячи з цього

                     Озп = 18 * 0,13 = 2,34 гр

 

           4.  Визначення амортизаційних відрахувань на інструменти та обладнання

                                     Амортизаційні відрахування

№пп

Назва

 інструменту

Вартість (грн.)

Час зносу (роки)

10 % (грн.)

Амортизаційні відрахування за 1 робочу добу

  1.  

Наждачний папір

2

 

0,2

0,2

  1.  

Пензлик

0,9

1

0,09

0,2

  1.  

Ел.лобзик

2000

10

200

0,644

                                                                                                   Разом                1,44 грн

   5.  Визначення загальної собівартості виробу

            Собівартість = Мв + Роп + Озп + Ав = 15 + 18 + 2,34 + 1,44  = 36,78 грн


      6.  Визначення величини прибутку внаслідок реалізації виробу, який складає 10 -  25 %  від собівартості.

           Для визначення прибутку беремо 20 % від собівартості і він становить –

                   Прибуток = (собівартість * 20%) / 100%
                                П  = (33 * 20%) / 100% = 5,35 грн

7.   Визначити договірну ціну реалізації виробу

                           Цд = собівартість + прибуток =36,78  + 5,35 =42,13 грн

8.   Визначення рентабельності

 Р = (прибуток / договірну ціну)*100% = (П / Цд)*100%  = (5,35 / 32,10)*100% = 16,6%

 

Маректингоае дослідження

Мета дослідження:

  • визначити оптимальні шляхи придбання декоративної вази;
  • оцінити результати власної діяльності;
  • виявити можливості реалізації виготовленого виробу.

Де Ви найчастіше купуєте декоративні вази?

  • у крамниці;
  • на ринку;
  • на виставках - продажах;
  • на розпродажах;
  • інше.

 

 

ДИАГРАММА

Що визначає вибір місця купівлі декоративної вази  

  • асортимент товару;
  • якість товару
  • ціна;
  • зручне місце розташування;
  • інше.

ДИАГРАММА

 

 

;

Чи придбали б Ви таку вазу за ціною 42грн. 13 коп.?

  • так;
  • так, на подарунок;
  • ні, дуже дорого;
  • ні, неякісний.

 

 

Таким чином, по завершенню міні - маркетингового дослідження, я зробив висновок, що виготовлений мною виріб буде користуватися не поганим попитом у споживачів і чимало крамниць із задоволенням включать його до асортименту своїх товарів.

Робота, яку я виконував цікава і викликає захоплення, однак потребує значної підготовчої роботи по виготовленню шаблону. Також можуть виникати труднощі у виготовленні вази при випилюванні електролобзиком та оздобленні випалюванням не маючи відповідних навичок у роботі. При оздобленні виробу випалюванням можливий варіант менш складного малюнка.

Виріб можна вдосконалювати, як за формою так і за видом оздоблення: плоско-рельєфне різьблення , розпис тощо. На мою думку результат вартий зусиль. Виріб вийшов красивий з корисним практичним використанням.

 

 

 

 

Список використаних джерел

  1. Державний стандарт базової і повної середньої освіти. Освітня галузь «Технологія» // Управління школою. - 2004. - №4. Лютий. —С. 26-28.
  2. Коберник О. М., Бербец В. В., Сидоренко В. К., Ящук С. М. Методика навчання учнів 5-9 класів проектуванню в процесі вивчення технології обробки деревини і металу. Навчально-методичний носібник. - Умань: УДПУ, 2004. - 114 с.
  3. Коберник О. Розробка творчих проектів на уроках технічної праці // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2003. - №1. - С. 41-45.
  4. Сидоренко В. Проектно-технологічний підхід як основа оновлення змісту трудового навчання школярів // Трудова підготовка в закладах освіти .

      2004. - №4. - С. 2-4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Новослобідський НВК :загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –

дошкільний навчальний заклад

Новослобідської сільської ради Путивльського району Сумської області

 

 

 

 

Творчий проект.

Декоративна ваза.

 

 

                                                     

 

                                                         Виконав Черняков Михайло Олексійович 

                                                                              вчитель трудового навчання

                                                                                      Новослобідського НВК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
19224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку