Тема: Виготовлення листівки-сюрпризу
Мета: Учити дітей виготовляти вітальну листівку, вирізати за допомогою шаблону сердеч-
ко, прикрашати листівку аплікацією; вправляти в умінні акуратно вирізати та
склеювати деталі; розвивати уважність, охайність; виховувати наполегливість твор-
чі здібності, почуття задоволення від виконаної роботи.
Обладнання: аркуші паперу зеленого та червоного кольорів, прості олівці, шаблони сердеч
ка, ножиці, клей, паперова ромашка, аркуш паперу, комп’ютер.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок
Хід уроку
І .Вступна частина.
-
Організаційний момент
Підвелися, підтягнулись,
Один одному всміхнулись.
На урок старання не забудьте взяти
Сіли всі рівненько, будем працювати.
-
А чи знаєте и, що якість роботи залежить від настрою ?
-
Який буває настрій ? ( сумний, веселий)
-
Погляньте, який настрій на обличчі у смайлика ? (сумний)
-
Чи отримається наш урок з таким настроєм ?
-
Знайдіть серед смайликів обличчя з тим настроєм, який допоможе нам у роботі.
-
Подаруйте мені посмішку, а я подарую її вам. Вона допоможе в роботі всім нам.
Які гарні посмішки засвітилися на ваших обличчях. З ними й розпочнем наш урок.
-
Мотиваційний етап.
-
Робота в парах.
-
Скажіть, у мене в руках ? ( пазли)
-
Чи доводилося вам з ними працювати ?
-
Що ви створювали ? (картини)
-
Зараз ваше завдання, скласти пазли і відгадати, що у вас вийшло.(листівка)
-
Чи доводилося вам коли- небудь бачити листівку ?
-
Де у житті ви зустрічалися з листівкою ?( коли хотіли когось привітати)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Щороку на нас чекає безліч чудових свят і мабуть, кожному хочеться зробити сюрприз,
Привітати близьких цікавим подарунком, зробленим власноруч. Найкращий подарунок той, який зроблено власними руками. Отже, ми з вами створимо листівку-сюрприз
1 . Словникова робота
-
Що ж таке листівка? ( вислови дітей)
-
А ось наші дівчатка дізналися з різних джерел значення листівки.
-
Що ж говорить словник ?
-
А Соня дізналася з інтернет-ресурсів .
На сьогодні існує багато цікавих технік виготовлення листівок, але ми будемо створювати аплікацію.
-
Розгляд зразків листівок.
-
Довідкове бюро.
Перші поштові листівки з’явилися в Англії. Їх прикрашали малюнки створені худож-
никами. Поштові листівки отримували як подарунок. На зворотньому боці було особисте звернення. Траплялися листівки зовсім маленькі, з тканини, дерев’яні, з візерунками, ароматизовані, музичні.
-
На які свята дарують листівки?
-
Асоціативний кущ.
-
Гра «Ромашка»
-
Які гарні слова ви хотіли б сказати, щоб привітати з цими святами.
Фізхвилинка
6 . Показ зразка
-
Розгляньте виріб і скажіть, який матеріал знадобиться нам на урок ?
-
Який інструмент ми використаємо ? ( ножиці)
-
Подивіться, чи всі готові до роботи.
-
Перш ніж розпочати працювати, пригадаємо правила безпеки .
-
Гра « Так – ні «.
Зараз приступаємо до роботи
-
Послідовність виконання робіт.
-
Виготовляючи листівку подумайте, кому ви її подаруєте, та які слова ви скажете чи напишете на зворотньому боці, щоб людина, якій ви готуєте сюрприз, відчувала вашу любов і тепло.
-
Самостійна робота.
Під музику діти виготовляють листівку.
ІV. Заключна частина. Рефлексія.
-
Технологія «Мікрофон»
-
Чи сподобався вам урок ?
-
Що саме вам сподобалося на уроці ?
-
Про що ви дізналися ?
-
Чи всім вдалося створити листівку ?
-
Якщо ви задоволені своєю роботою, повісьте свою листівку під обличчям усміхненого смайлика , яко ні- то під обличчям сумного.
А урок хочу закінчити такими словами : « Бажаю, діти, успіхів щоденно, бажаю творчості усім й великого натхнення !»