Творчий проект "Я і моя родина" сприяє гармонізації відносин між дітьми та батьками, формує в дітей уявлення про сім'ю, виховує повагу до членів родини/
Батьки і діти, діти і батьки – нерозділиме і одвічне коло. Ми засіваємо житейське поле не на день прийдешній – на віки!
Номер слайду 3
Мета проекту: виховання почуття прихильності й любові до своїх батьків, родичів; сприяти гармонізації відносин між дітьми й батьками; формування в дітей поняття «Сім'я». Недарма в народі кажуть: «З родини йде життя людини»
Номер слайду 4
Завдання проекту: формувати в дітей уявлення про сім'ю; виховувати любов і повагу до членів родини, формувати вміння виявляти турботу про рідних людей; узагальнювати відносини дітей з батьками досвідом спільної творчої діяльності
Номер слайду 5
Актуальність проекту Зміст патріотичного виховання учнів включає в себе вирішення багатьох завдань, у тому числі й виховання любові до сім'ї, шанобливого ставлення до своїх батьків. У нашій країні в силу багатьох причин слабшають родинні зв'язки, відходять у минуле традиційне сімейне виховання. Саме сім'я є хранителем традицій, забезпечує спадкоємність поколінь, зберігає й розвиває кращі якості людей. Наш проект - прекрасний привід поміркувати про роль сім'ї в житті кожної людини, про сімейні традиції та їх розвиток у сучасних умовах. Робота над проектом має велике значення для формування особистості дитини, зміцнення й розвитку дитячо - батьківських відносин.
Номер слайду 6
Усе, що є найкраще у дитини: Її талант, культура, доброта — Від тата й мами йде, і від родини — Незаперечна істина свята. Тип проекту: довготривалий Склад проектної групи: учні, батьки Прогнозований результат проекту: виховання почуття любові , гордості за свою родину . Розширення знань дітей про свою родину, її традицій. Підвищення педагогічної культури батьків. Установлення довірливих партнерських відносин між батьками та дітьми .
Номер слайду 7
Етапи реалізації проекту I етап - підготовчий: опитування дітей із проблеми «Сім’я очима дітей»; анкетування батьків; визначення цілей і завдань; створення необхідних умов для реалізації проекту.
Номер слайду 8
II етап - основний (практичний): упровадження в освітньо-виховний процес ефективних методів і прийомів по розширенню знань учнів про родину, її походження; - консультації для батьків: «Особливості розвитку дитини 10-11 років», «Права дитини в сім'ї», «Помилки сімейного виховання», «Роль батька в сімейному вихованні;
Номер слайду 9
Робота в групах «Творці» - створюють вірші про свою родину, оформлюють у вигляді міні-збірки. Центр «Знання» «Художники» – малюють герб сім’ї, організовують виставку малюнків «Моя родина». «Журналісти» - проводить інтерв’ю в родині; з’ясовують інформацію про дитячі роки батьків, записують відео- бесіду з батьками. Центр «ДСН» «Фотографи» - організовують фотовиставки: «Моя сім'я», «Мої бабуся й дідусь», «Мій тато все вміє», «Матусю кохана моя!»; аналізують сімейні подорожі й відпочинок, разом з батьками створюють фотоколаж. Центр «ДСН»
Номер слайду 10
«Дослідники» - створюють генеалогічне дерево, виявляють родинні зв’язки, дізнаються про історію походження прізвища Центр «Дисципліна та порядок» «Колекціонери» - з'ясовують, які старовинні речі - сімейні реліквії є в родині, оформляють виставку цих речей. Центр «Суспільно корисні справи» «Бібліографи» - установлюють важливі дати в житті близьких родичів, оформляють сімейний календар (дні народження, весілля тощо) Центр «Злагода»
Номер слайду 11
III - етап заключний: - аналіз результатів реалізації проекту; батьківські збори «Моя сім'я. Що може бути дорожче?»; презентація проекту «Моя сім’я»; родинне свято «Щастя бути разом». Центр «Культура та дозвілля»
Номер слайду 12
Сім’я – ось що найважливіше, ось що змушує битися наше серце …