Творчий звіт для атестації вчителя української мови та літератури

Про матеріал

«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен

спинятися на досягнутому, бо якщо немає

руху вперед, то неминуче починається відставання»

В.Сухомлинський

Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності і, найголовніше, – безмежне бажання стати педагогом-майстром.

Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання, доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.

Даний матеріал пропоную використати вчителям української мови та літератури при підготовці до атестації.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Освіта- вища, закінчила у 2011 р. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Педагогічний стаж: 7 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії Педагогічне кредо: «Головним у роботі вчителя є любов до дітей. Без неї не можна сягнути вершин педагогічної майстерності, не можна виховати Людину… У своїй роботі намагаюся бачити в кожній дитині особистість , не ділити учнів на сильних і слабких, залучати до роботи всіх і кожного…». Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість». «Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем». Ш. Амонашвілі З досвіду роботи вчителя української мови, літератури та історії Ковальчук Анни Миколаївни СЗШ І-ІІІ ст. №3 м. Гайсин

Номер слайду 2

Тема, над якою працюю: «Використання інноваційних методів навчання на уроках української мови, літератури, та історії». Актуальність теми: 1 2 3 4 5 -сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини;  -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови , літератури та історії;  -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;  -стимулює роботу з додатковою літературою. 

Номер слайду 3

Мета досвіду:

Номер слайду 4

Вирішила спробувати: Сформувати креативну особистість . Творчу співпрацю вчителя та учнів. Інноваційні технології навчання

Номер слайду 5

Впроваджую: Інтерактивні технології Особистісно- зорієнтоване навчання Проектні технології

Номер слайду 6

Кожна дитина має можливість пропонувати свою думку; Створюється “ситуація успіху”; За короткий час опановується багато нового матеріалу; Формується доброзичливе ставлення до опонента; Учні вчаться працювати у команді; Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; У роботі задіяні всі учні класу; ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ: Вважаю, що

Номер слайду 7

Складові ефективності й успішності уроку: Глибокі теоретичні знання Творчий підхід учителя Ефективний сучасний урок Ретельна підготовка до уроку

Номер слайду 8

Модель творчої особистості учня: Творча особистість Творче мислення Творча діяльність Творча активність Творчий пошук Творче спілкування

Номер слайду 9

Працюю, впроваджуючи на своїх уроках: Роботу в парах Два-чотири-всі разом Змінні трійки Перехресні групи Роботу в малих групах Коло знань Мікрофон Мозковий штурм Навчаючи- вчуся Подвійне кільце Сократа Дерево рішень Журналісти Інтерв’ю з письменником   Дебати Дискусії Зміни позицію Займи позицію Ігрове навчання Рольові ігри Кросворди Вікторини Імітацію

Номер слайду 10

Випереджувальне завдання Ігрові технології На уроках історії

Номер слайду 11

Сучасний урок – це мистецтво поєднання технологій та прийомів, які дають змогу учителю відкрити учню самого себе й самореалізуватися.

Номер слайду 12

Важливим є спілкування, співпраця вчителя і учнів на уроці. Зібратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес, Працювати разом – це успіх. Генрі Форд

Номер слайду 13

Позакласна робота Виховний захід « Невмирущий Шевченко» Поетичний вечір «Під крилом Всевишньої любові» Виготовлення стінгазет Інтелектуально-розважальна гра «Диво калинове» Мовознавча гра «Щасливий випадок»

Номер слайду 14

Досягнуті результати: Результативність використання інноваійних технологій Активність під час підготовки Критерії Емоційний стан дитини Кожен для себе почерпнув необхідне Кількість оцінок на уроці Активність під час відповідей Користуюся такими заповідями: Кожна дитина талановита; Кожна дитина має право на помилку; Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.

Номер слайду 15

Досягнення учнів Шумілова Софія – ІІ місце в районному конкурсі « Податки очима дітей-2012». Копняк Богдан - ІІІ місце в районному конкурсі «Космічні фантазії»,2013 р. Учні 6 класу - І місце в районному конкурсі «Моя Батьківщина-Україна»,2013 р. Лізавенко Олена – І місце заочного туру обласної олімпіади« Моя Вінниччина»,2013 р. Драчук Марина - нагороджена дипломом за участь в районному конкурсі читців « Кобзар і Україна»,2016. Драчук Марина -V місце з олімпіади української мови,2016 р. Копняк Богдан – І місце в районному конкурсі “ Стусівські читання»,2017 р. Драчук Марина- І місце в обласному конкурсі читців « Кобзар і Україна»,2017 р.

Номер слайду 16

Розробка посібника «Говорімо українською правильно» та хрестоматії для учнів 9 класу за розділом «Усна народна творчість» "Праця, оптимізм, самовдосконалення - запорука життєвого успіху".

Номер слайду 17

На порталі «Учительський журнал он-лайн» розміщені авторські розробки уроків з української мови та літератури.

Номер слайду 18

Завжди дотримуюся такого гасла: «У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Меринец Катя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чайковська Олена Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Каменська Лідія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
18 березня 2018
Переглядів
28016
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку