«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен
спинятися на досягнутому, бо якщо немає
руху вперед, то неминуче починається відставання»
В.Сухомлинський
Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності і, найголовніше, – безмежне бажання стати педагогом-майстром.
Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання, доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.
Даний матеріал пропоную використати вчителям української мови та літератури при підготовці до атестації.
Освіта- вища, закінчила у 2011 р. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Педагогічний стаж: 7 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії Педагогічне кредо: «Головним у роботі вчителя є любов до дітей. Без неї не можна сягнути вершин педагогічної майстерності, не можна виховати Людину… У своїй роботі намагаюся бачити в кожній дитині особистість , не ділити учнів на сильних і слабких, залучати до роботи всіх і кожного…». Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість». «Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем». Ш. Амонашвілі З досвіду роботи вчителя української мови, літератури та історії Ковальчук Анни Миколаївни СЗШ І-ІІІ ст. №3 м. Гайсин
Тема, над якою працюю: «Використання інноваційних методів навчання на уроках української мови, літератури, та історії». Актуальність теми: 1 2 3 4 5 -сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини; -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови , літератури та історії; -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; -стимулює роботу з додатковою літературою.
Кожна дитина має можливість пропонувати свою думку; Створюється “ситуація успіху”; За короткий час опановується багато нового матеріалу; Формується доброзичливе ставлення до опонента; Учні вчаться працювати у команді; Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; У роботі задіяні всі учні класу; ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ: Вважаю, що
Працюю, впроваджуючи на своїх уроках: Роботу в парах Два-чотири-всі разом Змінні трійки Перехресні групи Роботу в малих групах Коло знань Мікрофон Мозковий штурм Навчаючи- вчуся Подвійне кільце Сократа Дерево рішень Журналісти Інтерв’ю з письменником Дебати Дискусії Зміни позицію Займи позицію Ігрове навчання Рольові ігри Кросворди Вікторини Імітацію
Досягнуті результати: Результативність використання інноваійних технологій Активність під час підготовки Критерії Емоційний стан дитини Кожен для себе почерпнув необхідне Кількість оцінок на уроці Активність під час відповідей Користуюся такими заповідями: Кожна дитина талановита; Кожна дитина має право на помилку; Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.
Досягнення учнів Шумілова Софія – ІІ місце в районному конкурсі « Податки очима дітей-2012». Копняк Богдан - ІІІ місце в районному конкурсі «Космічні фантазії»,2013 р. Учні 6 класу - І місце в районному конкурсі «Моя Батьківщина-Україна»,2013 р. Лізавенко Олена – І місце заочного туру обласної олімпіади« Моя Вінниччина»,2013 р. Драчук Марина - нагороджена дипломом за участь в районному конкурсі читців « Кобзар і Україна»,2016. Драчук Марина -V місце з олімпіади української мови,2016 р. Копняк Богдан – І місце в районному конкурсі “ Стусівські читання»,2017 р. Драчук Марина- І місце в обласному конкурсі читців « Кобзар і Україна»,2017 р.
Завжди дотримуюся такого гасла: «У щасливій школі - щасливі діти». На першому місці - діти, любов до них. Усе роблю для того, щоб учні, яких навчаю, стали особистостями неординарними, самостійними, творчими, фізично здоровими і духовно багатими, а я буду далі впроваджувати у свою роботу те, що творить креативну особистість.