Інтеграція – це не поєднання, а взаємопроникнення двох або більше предметівІнтегрований урок - органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, що сприяє інформаційному збагаченню сприйняття, мислення і почуттів учнів за рахунок залучення цікавого матеріалу, що також дає змогу з різних сторін пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань. Це не просто поєднання частин, а об’єднання їх у єдине ціле на основі спільного підходу.
правильне визначення об’єкту вивчення, ретельний підбір змісту уроку;включення самоосвіти учнів у навчальний процес;використання методів проблемного навчання, активізація розумової діяльності на всіх етапах уроку;продумане поєднання індивідуальних і групових форм роботи;обов’язкове врахування вікових психологічних особливостей учнів. Необхідні умови для ефективного проведення інтегрованих уроків :
Бінарні уроків потребують серйозної підготовки, поєднаної з подоланням таких труднощів:не завжди теми в програмах навчальних предметів, які варто інтегрувати, сформульовано однаково;часто уроки, які можна інтегрувати відповідно до вимог програми, мають проходити з великим проміжком часу, а це ж вимагає вносити корективи до навчального плану.