Науково -методична проблема. Компетентісно - особистісне моделювання процесу викладання математики та економіки засобами сучасних освітніх технологій
Номер слайду 4
Досвід узагальнено в роботі:Інтегративно-компетентісний підхід у викладанні математики в основній та старшій школі
Номер слайду 5
Сучасні освітні технологіїІнформаційно - комунікаційна технологія;Технологія розвитку критичного мислення;Проектна технологія;Технологія розвиваючого навчання;Технологія проблемного навчання;Ігрові технології;Модульна технологія;Кейс — технологія;Технологія інтегрованого навчання
Номер слайду 6
створення умов для розвитку та самореалізації учнів;задоволення запитів та потреб школяра;засвоєння продуктивних знань, умінь;розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя;Мета:
Номер слайду 7
Інтеграція – це не поєднання, а взаємопроникнення двох або більше предметівІнтегрований урок - органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, що сприяє інформаційному збагаченню сприйняття, мислення і почуттів учнів за рахунок залучення цікавого матеріалу, що також дає змогу з різних сторін пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань. Це не просто поєднання частин, а об’єднання їх у єдине ціле на основі спільного підходу.
правильне визначення об’єкту вивчення, ретельний підбір змісту уроку;включення самоосвіти учнів у навчальний процес;використання методів проблемного навчання, активізація розумової діяльності на всіх етапах уроку;продумане поєднання індивідуальних і групових форм роботи;обов’язкове врахування вікових психологічних особливостей учнів. Необхідні умови для ефективного проведення інтегрованих уроків :
Номер слайду 10
Бінарні уроки (від лат. binaries - подвійний)Математика та історія4 Метематика та екологія і т.д.51 Математика та економіка2 Математика та інформатика11 Математика та фізика3
Номер слайду 11
Бінарні уроків потребують серйозної підготовки, поєднаної з подоланням таких труднощів:не завжди теми в програмах навчальних предметів, які варто інтегрувати, сформульовано однаково;часто уроки, які можна інтегрувати відповідно до вимог програми, мають проходити з великим проміжком часу, а це ж вимагає вносити корективи до навчального плану.
Результативність2013-201831 призер районних олімпіад6 призерів обласних олімпіад15 призерів районного МАН4 призера обласного МАН12 призерів конкурсів Всеукраїнського рівня