Тьюторський супровід – це педагогічна діяльність по індивідуалізації освіти, спрямована на виявлення і розвиток освітніх мотивів та інтересів учня, пошук освітніх ресурсів для створення індивідуальної освітньої програми, на роботу з освітнім замовленням родини, формування учбової та освітньої рефлексії учня. (Т.М. Ковалёва «Основи тьюторского сопровождения»)
Тьютор - педагог, який діє за принципом індивідуалізації і супроводжує побудову учням своєї індивідуальної освітньої програми (Т. М. Ковальова); педагог-наставник, здатний забезпечити соціально-педагогічний супровід учнів при виборі та проходженні ними індивідуальних освітніх траєкторій; той, хто супроводжує процес освоєння нової діяльності.
У традиційному значенні сучасна тьюторська система Англії - регулярні заняття 1-2 студентів із викладачем-тьютором протягом всього курсу навчання. Тьюторські заняття проводяться викладачами, аспірантами, а також спеціалістами-практиками, які не входять до штату університету. Тьютор не є викладачем у звичайному розумінні, це наставник, який допомагає студенту розвивати здатність мислити, виробити вміння відбирати і критично аналізувати факти, вміння «думати для себе». Тьютор пильнує успішність і формування особистості як спеціаліста.
Завдання тьютора - побудова освітнього простору як простору прояву пізнавальних ініціатив та інтересів учнів та створення індивідуальної освітньої траєкторії Мета тьюторства: виявлення та розвиток освітніх мотивів і інтересів учня, пошукосвітніх ресурсів для створення індивідуальної освітньої програми, на роботу з освітнім замовленням родини, формування навчальної та освітньої рефлексії учня.