Тема: «Презентація досвіду роботи педагогічних працівників ЗП (ПТ)О області аграрної, автомобільної, електротехнічної галузей». Постановка цілей та завдань перед початком навчального року. Самоорганізація до підготовки та проведення уроків. Підготовка до уроку (постановка завдань). Модель інтегрованого уроку (розповідь): Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання. Мотивація навчальної діяльностіВивчення нового матеріалу. (Форми і методи проведення уроків)Проміжне закріплення за рівнями. Закріплення знань і вмінь. Підбиття підсумків. Домашнє завдання. Робота за напрямками: Профорієнтаційна діяльність. Дистанційне навчання: Вивчення нового матеріалу (інструменти). Виховна діяльність: Участь у виховних заходах. Виховання національної свідомості. Результати педагогічної діяльності. Електрона методична скринька (обмін досвідом). Навички професійної діяльності за напрямками:
Підготовка до інтерактивного уроку (завдання)1. Мотивація. Зацікавити учнів темою уроку під час розповіді чи бесіди з ними, продемонстрував наочність.2. Оголошення теми, мети та завдань. Спонукати здобувачів освіти зрозуміти зміст їхньої навчальної діяльності. Викладання навчального матеріалу. Надання необхідної інформації за темою, щоб на її основі вони могли виконати інтерактивні вправи. Виконання інтерактивних вправ. Сприяння засвоєнню навчального матеріалу шляхом інтерактивної діяльності з презентацією і результатів. Рефлексія. Спонукання до усвідомлення набутому ними досвіду під час уроку. Підбиття підсумків. Пояснення змісту здійсненної роботи, наголошуючи на тому, що вони можуть постійно вдосконалювати отримані знання.. Методична розробка інтегрованого уроку на тему: «Загальні відомості про сучасну освітлювальну мережу будинку».https://naurok.com.ua/urok-zagalni-vidomosti-pro-suchasnu-osvitlyuvalnu-merezhu-budinku-136898.html
Повідомлення теми і мети уроку. Вивчення нового матеріалу на прикладі теми «Кола постійного струму1. Словесні методи:метод розповіді (розповідь-вступ, розповідь-виклад, розповідь-висновок);метод навчальної лекції (усний, послідовний системний виклад змісту наукового питання);метод співбесіди (у формі діалогу);опрацювання підручника.2. Наочні методи:метод ілюстрацій (показ ілюстративних засобів);метод демонстрацій (проведення дослідів, наведення прикладів, показ моделей);3. Практичні методи навчання:метод вправ з ТЗН (робота учнів із звукозаписуючою та звуковідтворюючою апаратурою, мультимедійними засобами навчання та комп’ютерами);лабораторні роботи;виконання практичних вправ, тестових завдань.
Дистанційне навчанняІнструменти для виконання завданьhttps://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator – генератор ребусівhttps://learningapps.org/ - створення мультимедійних інтерактивних вправ ((знайди пару, установи відповідність)https://create.kahoot.it/login - створення тестів, дидактичних ігор https://www.classtime.com/library бібліотека тестівhttps://onlinetestpad.com/ua - онлайн тести, опитування, кросворди.
Вивчення нового матеріалу (інструменти)https://www.thinglink.com/ сервіс для створення нтерактивного зображення, який перетворює звичайні картинки в інтерактивні об'єкти. https://qrcode.tec-it.com/ru - створення QR-кодівhttps://classroom.google.com/c/Mzkw. MTc4 Mj. I1 ODcx?cjc=g6p43v2 Копіювання посилань. Запрошееня на урок, на виконання завдань. Через: Ph. ET Бібліотека інтерактивних симуляцій Віртуальні лабораторії Освітні інтерактивні роботи дозволять проводити віртуальні експерименти як у тривимірному просторі, так і у двомірному (потребує перекладу) Онлайн-демонстрації та симуляції{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Музейний портал. Ukraine Wow. Прогулянка музеєм Ханенків. Екскурсія Британським музеєм. Художні колекції з усього світу. Віденська опера. Метрополітен. Подорож українськими музеями просто неба. Лувр Віртуальні екскурсії
Результати педагогічної дільностіУчасть у конкурсі професійної майстерності «World. Skills Ukraine» за напрямком «Електромонтажні роботи»ІІ (обласний) етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів освіти груп закладів професійної (професійно-технічної) освіти Луганської області з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування». Обласний челендж «Для мене українське-це»Обласний конкурс навчальних. Кабінетів з предмету «Електротехніка»
Профорієнтаційна діяльність. Виховні години:«Престиж робітничої професії електромонтер» (телеміст з участю випускників відділення, які прцють електромонтерами) Презентація онлайн-курсу «Кар'єра в енергетиці – це круто!» https://careerhub.in.ua/careers-in-energy-are-cool/?fbclid=Iw. AR0 Qf9ze. VNGWSAp. BCWBBBJRzvuh76 Ih. RIUYae_k. Zn21tytl. PUGe-o. E3 OOl. Y Інтегровані майстер-класи по виготовленню побутових електричних декорацій (планується) https://docs.google.com/document/d/10 Kr. D60v. R321 K0t. CWEF4_UX84j. EKQJU7 A/edit?usp=sharing&ouid=118244958500722209041&rtpof=true&sd=true Години спілкування з запрошенням спеціалістів центру зайнятості, представників з організацій електропостачання, підприємств. Участь в організації дня відкритих дверей. Екскурсії на підприємства енергопостачання. Круглі столи з участю представників закладу вищою освіти, з метою здобування вищої освіти за спеціальністю.